طلا برای مردان , ضرر طلا ، اشعه طلا , طلا , نقره

طلا برای مردان ضرر دارد . این جمله ای است که بارها شنیده ایم . آیا میدانیم چرا؟ اگر میخواهید بدانید که آیا طلا برای مردان ضرر دارد با ما در این قسمت همراه باشید تا با هم ببینیم ایا این مطلب درست است. طبق پژوهش های علمی صورت گرفته ، نشان می دهد طلا بر گلبول های قرمز مردان تأثیر می گذارد ، در حالی که بر گلبول های قرمز زنان هیچ تأثیری نمی گذارد.

تاثیر طلا بر بدن از دیدگاه علم

پژوهش های علمی پزشکی نشان دهنده این واقعیت است که طلا بر گلبول های قرمز بدن مردان تأثیر می گذارد و قدرت دفاعی بدن را کاهش میدهد. و دلیل اینکه طلا بر گلبول های قرمز بدن زنان اثری ندارد به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان است. این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمز می شود.

 

همچنین پژوهش های علمی دیگری نیز نشان از دیگر اثرات منفی طلا بر بدن مردان دارد. اشعه طلا نقش منفی بر روی هورمون های جنسی مردان دارند، این پیوهش ها نشان دهنه این است که اشعه طلا هورمون های جنسی مردان را ضعیف میکند و این میتواند در قدرت باروری و سلامت نوزاد تاثیر مستقیم بگذارد.

 

این در حالی است که در حالی که اشعه های عنصر “نقره” بر مردان و زنان چنین تأثیری نداشته و طبق برخی پژوهش ها تشعشعات عنصر نقره بر بدن انشان تاثیرات مفیدی دارد.

 

در ترکیب بدن انسان، عنصر طلا، اورانیوم، آهن و عناصر دیگر وجود دارد ولی عنصر “نقره” وجود ندارد. طلا و نقره با ترکیبات موجود در غذا از خود واکنش نشان می دهند و به همراه آنزیم ها در بدن انسان ترکیباتی که برای سلامتی بدن انسان مضر است، ایجاد می کنند.

 

طلا برای مردان , ضرر طلا ، اشعه طلا , طلا , نقره

 

جایگزین طلا برای مردان

از همین رو استفاده از طلا سفید پلاتین و نقره در بین طراحان بزرگ جواهرات دنیا ، برای طراحی جواهرات و زیورآلات مردانه مرسوم تر است و از طلاسفید ، پلاتین و نقره بیشتر در نوع جواهرات خود استفاده میکنند.

 

شما میتوانید از با کلیک برا مجموعه جواهرات مردانه در سایت لمیا دیدن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*