• administ
  • فروردین 21, 1398

1- پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی

سایت فروشگاهی لمیا دارای نماد اعتماد و درگاه اینترتی است که مشتریان گرامی میتوانند از این طریق اقدام به خرید از فروشگاه کنند

2- پرداخت از طریق کارت به کارت

چون برخی از محصولات ما که روی سایت نمایش داده می شود دارای سایز و وزن های متفاوتی است، برخی از مشتریان از طریق واتس اپ فروشگاه با ما در ارتباط اند تا از موجودی محصول اطلاع حاصل کنند . همچنین می توانند عکس های بیشتری را از این طریق مشاهده کنند. در این صورت برای خرید محصول می توانند در صورت تایید موجودی و همچنین تایید مشتری ، از طریق کارت به کارت هزینه محصول را واریز کرده و عکس فیش واریزی را در واتس اپ ارسال کرده تا همکاران ما باقی مراحل را برای ارسال محصول به آدرس خریدار فراهم کنند.


محصولات لمیا را دو روش می توانید خریداری بفرمایید,

روش اول: پرداخت آنلاین

روش دوم: کارت به کارت

نکته بسیار مهم

قبل از خرید محصول به طریق درگاه اینترنتی، حتما از طریق واتس اپ فروشگاه ، از موجود بودن محصول اطمینان حاصل کنید. 

شماره واتس اپ فروشگاه: 09902487723
شماره واتس اپ مدیر فروشگاه: 09126593005

فروشگاه اینترنتی زیورآلات نقره لمیا بدلیل اینکه علاوه بر فروش از طریق سایت اینترنتی و درگاه پرداخت آنلاین، از طریق واتس اپ و اینستاگرام نیز برای فروش محصولات خود استفاده میکند ( پرداخت از طریق کارت به کارت)، موجودی محصول نمایش داده شده در سایت ممکن است بروز نباشد و یا آن محصول تمام شده باشد و یا در وزن ها و سایز های دیگر  موجود باشد.

بنابراین حتما قبل از خرید از طریق درگاه اینترنتی از طریق واتس اپ فرشگاه با ما در ارتباط باشید

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول از طریق واتس اپ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید

whatsApp_Lamya

پرداخت اینترنتی

کاربران لمیا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود .

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

– شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CCV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )

– تاریخ انقضاء



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*