• administ
  • فروردین 22, 1398

ثبت شکایات

برای ثبت شکایات میتوانید از طریق صفحه تماس با ما  مشکلات و شکایات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین میتوانید در انتهای این صفحه نظرات ، مشکلات و شکایات خود را بیان کنید.

 

 

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه لمیا به شرح زیر است:

از شما مشتری محترم فروشگاه لمیا تقاضا می گردد که در هنگام خرید با حوصله و مطالعه توضیحات کاملی که برای محصولات در فروشگاه لمیا قرار داده شده است اقدام به خرید فرمایید تا بتوانیم بهترین خدمات خود را تقدیم شما نماییم.
از آنجا که سعی کرده ایم اجناسی مناسب و با کیفیتی را عرضه کنیم در هنگام خرید دقت لازم را به عمل بیاورید تا فرصت خرید برای مشتریان دیگر محفوظ باشد.
به طور کلی زیورالات جز کالاهای زینتی بهداشتی محسوب میشوند و و دارای گارانتی و سلامت فیزیکی میباشند مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند. مگر در شرایط خاص که در موارد زیر به آنها اشاره شده است:

 

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه لمیا، فروشگاه لمیا

۱- اگر مشتری قبل از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود:

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد باید هر چه سریعتر به فروشگاه لمیا اطلاع داده شود.
۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت، باید طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا به فروشگاه لمیا از طریق تماس تلفنی،تلگرام،پیامک، ایمیل در ساعات کاری فروشگاه اطلاع داده شود. توجه داشته باشید ارسال پیام به منزله پذیرش درخواست مشتری مبنی بر اعمال تغییر در سبد سفارش نمی باشد. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزئیات تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت ، ارسال اشتباه محصولی به جای محصول دیگر است.


امکان عودت کالا

رضایت شما یکی از مهترین اهداف ماست و برای اینکه نگران خرید غیر حضوری خود نباشید امکان مرجوع نمودن کالا را در نظر گرفته ایم. چنانچه کالای دریافتی شما از نظر ظاهر، عیار و سایر مشخصات درج شده در فاکتور مشکل یا مغایرتی داشته باشد، پس از هماهنگی با تیم فروش، کالا را در همان روز برای ما ارسال نمایید. توجه نمایید که کالا باید همانطور که تحویل گرفته اید، استفاده نشده باشد و در همان تاریخ دریافت کالا  برای ما ارسال شود. لمیا مبلغ کالا را در روز دریافت کالای مرجوعی و در صورت صحیح بودن دلیل مرجوعی، به حساب شما واریز خواهد کرد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*