سایز دستبند

سایز دستبند مناسب مشکلی است که برخی از افرادی که میخواهند از طریق اینترنت دستبند خرید کنند را دچار مشکل میکند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در خرید دستبند از طریق اینترنت ، در انتخاب سایز مناسب دچار مشکل شوید .  راه حل این مشکل بسیار ساده است و ما در این قسمت اطلاعات بسیار ساده ای را به شما میدهیم تا بتوانید براحتی این مشکل ساده را رفع کره و در انتخاب و خرید دستبند مورد علاقه خود مشکل خاصی نداشته باشید. برای خرید دستبند اولین مورد ، انتخاب نوع دستبند است (زنجیری، النگویی، قفل کرواتی و … ) و در ادامه که شما نوع دستبند خود را انتخاب کردید ممکن است در انتخاب اندازه دستبند و تناسب آن با مچ دست خود دچار مشکل شوید . برای این منظور  از راه زیر استفاده کنید :

 

 اندازه گیری با متر

با یک متر قابل انعطاف مچ دست خود را اندازه گیری کرده و اندازه را به فروشنده اعلام کنید. معمولا در خانم ها (بستگی به ضخامت دستبند نیز ) از 1 تا 3 سانتی متر بیشتز از اندازه دور مچ را به عنوان سایز دستبند در نظر میگیرند.

 

سایز دستبند

 

 

اگر به متر دسترسی ندارید، می‌توانید از یک نوار کاغذی باریک استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که حتما از یک نوار باریک کاغذی استفاده کنید، چرا که اگر از یک ریسمان زخیم استفاده کنید نتیجه نهایی احتمالا حدود ۱٫۵ تا ۳ سانتیمتر بلندتر از انداز صحیح مچ دست شما خواهد بود.

اندازه مچ دست، سایز دستبند

 


همانطور که در بالا گفتیم پس از اندازه گیری سایز مچ دست در انتخاب سایز دستبند به این نکته توجه کنیم که : هر چه بدنه دستبند ضخیم‌تر باشد، بیشتر باید به اندازه مچ دست خود اضافه کنید.

  • برای دستبند با زنجیر نازک و باند قابل ارتقا: حداقل 1 سانتیمتر
  • برای دستبند beaded متوسط و دستبند زنجیری متوسط : حداقل 1.5  سانتیمتر
  • برای belcher یا دستبند با بدنه پهن: حداقل 3 سانتیمتر

به اندازه مچ دست شما اضافه شود.


 

 

چگونه بدون دانستن سایز مچ شخص دیگری ، سایز دستبند او را بیابیم 

اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید و انتخاب شما دستبند ، گردنبند ، انگشتر  است نگران انتخاب سایز مناسب آن نباشید:

پیش از این در اینجا به نحوه انتخاب اندازه گردنبند اشاره کردیم . امروز در این قسمت به نحوه تشیص اندازه دستبند افراد دیگر اشاره میکنیم و با استفاده از جدول آن را تکمیل میکنیم تا شما عزیزان بتوانید این مشکل را نیز به راحتی حل کنید. با ما همراه باشید:

 

اندازه‌گیری طول دستبند قبلی شخص مورد نظر

قدم اول: انتخاب سبک و استایل مناسب دستبند
به این نکته دقت کنید که برای محاسبه صحیح اندازه دستبند، لازم است از همان نوع سبک و استایل دستبند استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید یک دستبند زنجیری را دارید، از یک دستبند زنجیری شخص مورد نظر برای محاسبه سایز دستبند استفاده نمائید.

قدم دوم: سایز دستبند را اندازه بگیرید
دستنبد را روی یک سطح صاف قرار داده سپس از انتهای قلاب تا انتهای قفل را با یک خط‌کش اندازه‌گیری کنید.

 

اندازهٔ به‌دست‌آمده سایز دستبند نیست، بلکه طول دستبند شخص مورد نظر می‌باشد. شما می‌بایست برای محاسبه‌ٔ سایز دستبند، این اندازهٔ به‌دست‌آمده از طول دستبند را با جدول سایز دستبند مطابقت دهید.

اندازه مچ دست زنان و سایز دستبند

 

 

 

اندازه مچ دست مردان و سایز دستبند

به دلیل تفاوت در دیدگاه و نگرش ها ، تعریف‌های متفاوتی از «لاغر، معمولی و تپل» وجود داشته باشد. این شکل درک بهتری از این عناوین به شما خواهد داد

 

 

 

با اسفاده روش بالا می‌توان از خریدی دقیق اطمینان داشت، ولی اگر همچنان شک و تردید دارید می‌توانید از انواع مدل دستبندهای با قابلیت تنظیم سایز خرید کنید (مانند دستبند های قفل کرواتی) . این نوع دستبندها معمولا با هر نوع سایز مچ دستی مطابقت دارد و بسته به سلیقه می‌توان سایز آن را جابجا کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*