تفاوت نقره ایتالیا، ترکیه، تایلند، چین و ایران

تفاوت نقره ایتالیا، ترکیه، تایلند، چین و ایران ، از مهمترین سوالاتی که برای خریداران نقره وجود دارد این است که نقره کدام کشور بهتر است؟ آیا جنس نقره ایتالیا بهتر است؟ تفاوت نقره ایرانی با نقره های ایتالیا، ترکیه ، تایلند و حتی چین در چیست؟ آیا همه این نقره ها اصل هستند؟ شاید مهمترین سوالی که دارند این است که نقره کدام کشور را بخریم؟!

در این قسمت گالری نقره لمیا به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی فروش زیورآلات نقره در ایران به برخی از این سوالات پاسخ خواهد داد تا برای دوست داران نقره برخی ابهامات موجود در هنگام خرید نقره برطرف شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:

آیا نقره ایرانی با نقره خارجی فرق دارد؟

همانطور که در قسمت انواع نقره مورد استفاده در جواهرات گفتیم بهترین عیار برای ساخت زیور آلات نقره 925 است.
و بیشتر زیورآلات نقره ای که در بازار موجود است با این عیار ساخته شده است و تفاوتی از این نطر در بین نقره های ایران، ایتالیا، ترکیه، چین و تایلند وجود ندارد.

ولی نقره ای که در مناطق مختلف دنیا استخراج می شود دارای کیفیت های مختلفی است. باید بدانید که نقره ایران نیز کیفیت خوبی دارد و باید گفت خوشبختانه نقره در ایران به نسبت دنیا قیمت مناسب تری دارد و این به سود خریداران ایرانی می تواند باشد. تا کنون متوجه شدیم نقره ایرانی از لحاظ کیفیت، فرق زیادی با نقره های خارجی ندارد.

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا زیور آلات نقره ساخت ایران قیمت به مراتب کمتری از زیور آلات نقره خارجی دارد؟!

تعیین قیمت برای زیورآلات نقره، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد . از جمله: 

  • کیفیت نقره
  • کیفیت ساخت
  • ظرافت
  • کیفیت آبکاری
  • نوع آبکاری
  • نوع سنگ و نگین های مورد استفاده

 

شاید درست نباشد به صورت موردی به کیفیت زیورآلات نقره کشورهای تولید کننده بپردازیم اما در ادامه به بررسی فاکتورهای قیمت گذاری به صورت کلی خواهیم پرداخت.


زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه , گردنبند کارتیر , گردنبند کارتیه , گردنبند مردانه , خرید گردنبند مردانه , خرید گردنبند کارتیه , خرید گردنبند نقره مردانه , زنجیر کارتیر , زنجیر نقره مردانه , خرید زنجیر نقره مردانه


ایتالیا: به طور کل ایتالیا به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین پیشگامان مد و ساخت جواهرات، دارای بروزترین ابزار و دستگاه های برش، تراش ، آبکاری و .. است . جدای از این موارد فنی ، اغلب زیورآلات نقره ساخت ایتالیا دارای کیفیت بسیار بالای نقره هستند که درخشندگی و زیبایی خاصی به همراه دارد. 


خرید اینترنتی زنجیر مردانه , زنجیر نقره تایلندی , گردنبند نقره, زنجیر مدل بیزمارک, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , گالری نقره لمیا , خرید اینترنتی , خرید نقره تایلندی , گردنبند تایلندی , گرنبند طرح بافت , سر اژدها


تایلند: نقره تایلندی نیز به مانند نقره ایتالیا از کیفیت خوبی برخوردار است . همچنین زیور آلات ساخت تایلند با توجه به طرح های خاصی که دارند، طرفداران زیادی در دنیا دارد.  


نیم ست مروارید, گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید نیم ست نقره , خرید نقره , گوشواره مروارید نقره


چین: چند سالی است که زیورآلات نقره چینی در بازار های دنیا دیده می شود و اما در ایران به دلیل رابطه اقتصادی خوب کشورمان با چین، محصولات این کشور به وفور وارد ایران می شوند. باید گفت کیفیت زیورآلات نقره ساخت چین در خدی قابل قبول است و نظر مخاطبین خودش را هم جلب کرده است. 


زنجیر نقره بولگاری, مدل بولگاری, گردنبند نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , نقره ترکیه , گالری نقره لمیا , بولگاری


ترکیه: نقره ترکیه نیز کیفیت به نسبت مطلوبی دارد. زیورآلات ساخت این کشور، طرفداران خود را دارد بخصوص طرخ های سیاه قلم ترکیه ای که طرفداران خوبی در کشورمان پیدا کرده اند.


 

دستبند نقره زنانه , مدل کارتیه , کارتیه , دستبند نقره , روکش طلا سفید , نقره , نقره ایران , گالری نقره لمیا , خرید نقره


ایران: همانطور که اشاره کردیم زیورآلات نقره ساخت ایران شاید از لحاظ کیفیت نقره مناسب باشند ولی به دلیل شرایط تحریمی و نبود ابزارهای روز دنیا،  آبکاری ضعیف و … تا حدودی در برخی سبک ها از رقبای خارجی خود عقب افتاده اند. هرچند نمیشود این موارد را به تمام تولیدات ساخت ایران نسبت داد و قطعا تولیدات بسیار با کیفیت هم وجود دارد. 

 

با توجه به این فاکتور ها که در قیمت زیورآلات نقره تعیین کننده هستند، باید به این نکته اشاره کنیم که درست است که زیورآلات نقره ایرانی باید ارزان تر از خارجی ها باشد ولی این تفاوت به نسبت زیاد قیمت زیورآلات نقره ایرانی با خارجی در بازار ایران، به دلیل شرایط تحریمی و همچنین مشکلات زیاد در راه ورود نقره خارجی به کشور است که به طور کل قیمت اجناس خارجی را افزایش داده است. 

 

 

سخن پایانی: 

این که نقره کدام کشور را بخرید، به انتخاب شما و هزینه ای که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. ما در این قسمت توصیفی کوتاه از زیورآلات نقره کشورهایی که در بازار ایران موجود است را با شما در میان گذاشتیم. 

ما در فروشگاه نقره لمیا نقره های ایتالیایی، تایلندی، ترکیه، چین و ایران را که کیفیت مناسبی دارند به فروش می رسانیم.  همچنین اگر سوالی در این زمینه داشتید میتوانید از طریق شماره واتس اپ فروشگاه، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

whatsApp_Lamya

 

 

امید داریم که صنعتگران نقره کشورمان بتوانند همپای رقبای خارجی خود در بازار های بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*