نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره

قیمت: ۲,۴۸۹,۰۰۰ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: ستاره
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: چین
  • سایز زنجیر: 40 سانتی متر
  • وزن زنجیر: 2 گرم
  • وزن نیم ست: 8.48 گرم
  • وزن کل: 10.48 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگين های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت ستاره است که با نگین های اتمی تزیین شده است . قسمت های نقره ای این نیم ست با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت ستاره است که با نگین های اتمی تزیین شده است . قسمت های نقره ای این نیم ست با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است.

زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

نیم ست نقره زنانه, گالری نقره لمیا , خرید نقره زنانه , خرید نیم ست نقره نقره مدل ستاره, خرید نقره , گوشواره نقره , نقره

 

نیم ست نقره زنانه, گالری نقره لمیا , خرید نقره زنانه , خرید نیم ست نقره نقره مدل ستاره, خرید نقره , گوشواره نقره , نقره

نیم ست نقره زنانه, گالری نقره لمیا , خرید نقره زنانه , خرید نیم ست نقره نقره مدل ستاره, خرید نقره , گوشواره نقره , نقره

نیم ست نقره زنانه, گالری نقره لمیا , خرید نقره زنانه , خرید نیم ست نقره نقره مدل ستاره, خرید نقره , گوشواره نقره , نقره

 

 

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : 925

مدل: ستاره

ساخت : چین

روکش: طلا سفید

نگین : اتمی

زنجیر : ایتالیایی

سایز زنجیر: 40 سانتی متر

وزن نیم ست: 8.48 گرم

وزن زنجیر: 2 گرم

وزن کل: 10.48 گرم

همراه: جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 83/100
کیفیت ساخت 85/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل ستاره
روکش طلا سفید
نگین اتمی
ساخت چین
سایز زنجیر 40 سانتی متر
وزن زنجیر 2 گرم
وزن نیم ست 8.48 گرم
وزن کل 10.48 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت نگین بارفَتَن فیروزه کدD021
ناموجود

دستبند نقره طرح پروانه نگین بارفَتَن فیروزه روکش طلا سفید دستبند زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی فیروزه و روکش طلا سفید مزین شده و در دست زیبا است. آویز طرح پروانه آن که با نگین بارفَتَن فیروزه پوشیده شده و به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان پیشنهاد میشود.این دستبند ساده اما شیک برای افرادی که قصد هدیه به عزیزان خود را دارند نیز انتخاب خوبی است.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزاده کد A050
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزاده نگین میکرو کد A050 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزاده دارای طراحی به روزی بوده و با نگین های میکرو بسیاز زیباتر هم شده است . اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود . بر روی بدنه رکاب طرح های زیبایی درآمده که جلوه زیبایی دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب است تا بتواند انگشتان را بزرگ تر نشان دهد. انگشتر زنانه آزاده برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آلتای کد A074
ناموجود

انگشتر نقره مدل آلتای کد A074 انگشتری با طراحی سنتی است. این انگشتر که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده و دارای رکابی خاص و زیبا است که به سبک های سنتی و اصیل میباشد. رکاب این انگشتر دست ساز بوده و  اثر استاد انصاری زاده میباشد.  بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از مرغوب ترین نوع فیروزه میباشد قرار دارد که بر زیبایی و ارزش این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل آلتای یک انگشتر مردانه میباشد که آقایان میتوانند از آن بصورت روزمره و یا در یک مجلس و یا مهمانی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای آقایان جوان تا میانسال از 30 تا 55 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب نقره ای آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است.  رنگ این انگشتر ثابت بوده و حساسیت ندارد.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی  کد:G023
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی لاجوردی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی لاجوردی میباشد.  آبی و لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052
ناموجود

انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052 ، که عیار آن  925 میباشد . رکاب این محصول نیمه دست ساز است. سنگ این انگشتر مردانه زیبا عقیقی به رنگ نارنجی میباشد که محصول درجه یک برزیل است. ( عقیق درجه 1 برزیل) . رکاب سیلندری این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر شده و یک فضای نسبتا مناسب برای سنگ عقیق آن تعبیه شده که این سنگ به خوبی خود را نشان میدهد. این انگشتر برای افرادی که طرفدار انگشتر مذهبی است مناسب است. نوشته روی این انگشتر یا حسین مظلوم میباشد و دارای امضای احد میباشد که اعتبار و ظرافت کار را نشان میدهد. این محصول دارای رنگ ثابت بوده و حساسیت زا نیست . وزن این انگشتر نقره 15.5 گرم است . مردان در رده سنی 18 تا 45 سال برای استفاده از این انگشتر خوش دست و زیبا مناسب تر هستند و با توجه به وزن نسبتا بالای آن و نیمه دست ساز بودن سیلند و کیفیت سنگ عقیق آن ، قیمت این انگشتر نقره مناسب به نظر میرسد.

گوشواره نقره مدل کروات کد E016
۱,۲۱۱,۸۷۹ تومان

گوشواره نقره مدل کروات کد E016 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت کروات است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.