دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104

دستبند نقره زنانه باگتی

قیمت: ۳,۴۷۵,۲۰۰ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت : چین
  • سایز: 18 سانتی متر
  • ضخامت: 5 میلی متر
  • وزن: 12.93 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل باگت هایی است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

توضیحات

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل باگت هایی است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

این دستبند نقره زنانه مدل با طراحی زیبا و خاص ساخته شده است. قسمت های نقره این دستبند با روکشی از طلا سفید مزین شده است و نگین های روی این دست بند زنانه، اتمی است. این دستبند زنانه برای خانم ها از 25تا 60 سال مناسب است. وزن این دستبند زنانه 12.93 گرم است. ضخامت آن 5 میلی متر و سایز آن 18 سانتی متر است.

از جواهرات خاص و زیبا استفاده کرده و حس تفاوت را احساس کنید؛ اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند را پیشنهاد میکنیم.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

دستبند نقره, گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید دستبند نقره زنانه, خرید نقره , دستبند , نقره چین

دستبند نقره, گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید دستبند نقره زنانه, خرید نقره , دستبند , نقره چین

دستبند نقره زنانه باگتی کد D0104 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: 925

روکش: طلا سفید

ساخت : چین

نگین: اتمی

بسیار شیک و خاص

سایز: 18 سانتی متر

ضخامت: 5 میلی متر

وزن: 12.93 گرم

همراه : جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • روکش طلا سفید
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 85/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
ساخت چین
نگین اتمی
سایز 18 سانتی متر
ضخامت 5 میلی متر
وزن 12.93 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه ژاپنی کد D082
۲,۶۷۰,۶۳۰ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه ژاپنی کد D082، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه ژاپنی معروف است که دانه های آن حالتی با شکل کاملا منظم و دارای زاویه به هم متصل شده است. همچنین روکشی از طلا سفید نیز بر روی این دستبند کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 6 میلی متر ، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.53 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند های مدل کارتیه ژاپنی در ضخامت های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کد N142
۹,۳۳۵,۲۳۹ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کد N142، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه طرح G است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند.

این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت نگین بارفَتَن فیروزه کدD021
ناموجود

دستبند نقره طرح پروانه نگین بارفَتَن فیروزه روکش طلا سفید دستبند زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی فیروزه و روکش طلا سفید مزین شده و در دست زیبا است. آویز طرح پروانه آن که با نگین بارفَتَن فیروزه پوشیده شده و به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان پیشنهاد میشود.این دستبند ساده اما شیک برای افرادی که قصد هدیه به عزیزان خود را دارند نیز انتخاب خوبی است.

دستبند نقره ایتالیایی کارتیه دوبل 7mil کدD0106
۳,۲۳۲,۶۶۴ تومان

دستبند نقره ایتالیایی کارتیه دوبل 7mil کدD0106، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 7 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 17.56 گرم است.

دستبند نقره مدل بروندا طرح کارتیه کد D056
۴,۲۲۱,۰۶۹ تومان

دستبند نقره مدل بروندا طرح کارتیه کد D056، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند بروندا بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بروندا برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دامبله 8mil کدG097
۷,۸۰۰,۶۴۳ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دامبله 8mil کدG097، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دامبله است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.