دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار

قیمت: ۲,۷۳۳,۱۲۰ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: چین
  • مدل: کارتیه
  • نگین : اتمی
  • سایز: 18-21 سانتی متر
  • ضخامت: 8 میلی متر
  • وزن: 10.71 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل کارتیه نگین دار است.  مدل کارتیه از زنجیرهای ساده، شیک و یک نواختی  که کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می‌شوند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

توضیحات

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل کارتیه نگین دار است.  مدل کارتیه از زنجیرهای ساده، شیک و یک نواختی  که کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می‌شوند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار با طراحی زیبا، فوق‌العاده جذاب و ظریف ساخته شده است. قسمت های نقره این دستبند با روکشی از طلا سفید مزین شده است و نگین های روی این دست بند زنانه، اتمی است.  این دستبند زنانه برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. وزن این دستبند زنانه 10.71گرم است. سایز این دستبند از 18 تا 21 سانت قابل تنظیم بوده و ضخامت آن حدود 8 میلی متر است.

 

از جواهرات خاص و زیبا استفاده کرده و حس تفاوت را احساس کنید؛ اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند را پیشنهاد میکنیم.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

دستبند کارتیه , گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید دستبند نقره زنانه, خرید نقره , دستبند کارتیه نگین دار, نقره چین

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: 925

مدل : کارتیه نگین دار

روکش: طلا سفید

ساخت : چین

نگین: اتمی

بسیار شیک و خاص

سایز: 18-21 سانتی متر ( قابل تغییر)

ضخامت: 8 میلی متر

وزن: 10.71 گرم

همراه : جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
طراحی 93/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 93/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
ساخت چین
روکش طلا سفید
سایز 18-21
نگین اتمی
نوع _ دستبند زنجیری
ضخامت 8 میلی متر
وزن 10.71 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009
۸,۳۵۵,۶۸۲ تومان

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009 با عیار 925 تایلندی و موتور ANV ژاپن که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست دارای صفحه ای گرد و زیبا است کخ با نگین مارکیز  و میکرو تزیین شده و  دارای موتور ژاپنی از برند معروف ANV است. این کالا همانند سایر ساعت های این مجموعه دارای یک سال گارانتی میباشد.

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است .

ناموجود
ساعت نقره طرح سیاه قلم کد:S006
ناموجود

ساعت نقره طرح سیاه قلم با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . این ساعت باطرح سیاه قلم ونگین مارکازیت مزین شده است همچنین این محصول دارای موتور ژاپنی همراه با یک سال گارانتی می باشد . این ساعت باطراحی سنتی مانند بسیار زیبا وچشمگیر بوده و مناسب بانوان جوان تا میان سال مناسب تر میباشد. این ساعت دارای استحکام مناسب ،صفحه نمایش سفید درعین حال جذاب وقفل مستحکم میباشد. این محصول جز پرفروش ترین های این فروشگاه بوده و با استقبال زیادی روبه رو شده است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز کدN016
ناموجود

نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست با توجه به نگین مارکیز آن و روکش طلای سفیدی که برای این محصول استفاده شده  زیباست. این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک کد G096
ناموجود

گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک کد G096، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر بسیار زیبا و چشم نواز است. گردنبند نقره ایتالیایی بیزمارک برای آقایانی که به زنجیر های خاص و طرج بافت علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل بیزمارک برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 2 میلی متر، سایز آن 65 سانتی متر و وزن آن 11.76 گرم است. و قابلیت این را دارد تا همراه با یک پلاک زیبا و یا به تنهایی از آن استفاده کرد.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر لاجوردی با روکش طلاسفید  کد:G020
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر لاجوردی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر لاجوردی میباشد.  آبی لاجوردی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  کد : N007
۲,۱۸۵,۹۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل گل یخ  ، عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل یخ میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگین میکروسیتینگ و مارکیز مزین شده است. . این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.