نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس

قیمت: ۴,۷۹۲,۷۵۰ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: تنیسی
  • ساخت: چین
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: اتمی
  • سایز گردنبند: 42 سانتی متر
  • سایز دستبند: 18.5 سانتی متر
  • ضخامت: 2 میلی متر
  • وزن کل: 19.36 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس با طراحی هوشمندانه و فوق‌العاده جذاب و ظریف ساخته شده و در واقع نوعی شاهکار جواهر سازی به شمار می‌آیند که در مدل های مختلف و با سنگ های مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند. قسمت های نقره این نیم ست با روکشی از طلا سفید مزین شده است. و نگین های آن اتمی است.  این نیم ست زنانه برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. وزن این دستبند زنانه 19.36 گرم است.

 

از جواهرات خاص و زیبا استفاده کرده و حس تفاوت را احساس کنید؛ اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این نیم ست را پیشنهاد میکنیم.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گردنبند تنیسی, گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید گردنبند نقره زنانه, خرید نقره , گردنبند تنیس , نقره چین

 

سرویس نقره تنیسی , دستبند تنیس , گردنبند تنیسی , گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید گردنبند نقره زنانه, خرید نقره , گردنبند تنیس , نقره چین

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: 925

مدل : تنیس

ساخت : چین

نگین: اتمی

بسیار شیک و خاص

سایز گردنبند : 42 سانتی متر

سایز دستبند: 18.5 سانتی متر

ضخامت: 2 میلی متر

وزن: 19.36 گرم

همراه : جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا و خاص
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل تنیسی
ساخت چین
روکش طلا سفید
نگین اتمی
سایز دستبند 18.5 سانتی متر
سایز گردنبند 42 سانتی متر
ضخامت 2 میلی متر
وزن کلی 19.36 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074
۴,۸۸۸,۷۲۶ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایر آن 55 سانتی متر و وزن آن 32.85 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو 6تراش 6mil کدG117
۴,۰۳۵,۹۸۵ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی فیگارو 6mil کدG117، با عیار 925 ساخته شده است. این زنجیر نقره بسیار زیبا و چشم نواز از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

انگشتر نقره مدل آکیو نگین عقیق یمن کد A038
۲,۹۷۲,۹۴۶ تومان

انگشتر نقره مدل آکیو نگین عقیق یمن کد A038 یک انگشتر زینانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح جواهر و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبای طرح گل است که روی آن کار شده است. نگین زیبای این انگشتر عقیق اصل یمن است و روکشی از طلا سفید بر روی این محصول کشیده شده که کار را بسیاز زیبا و با ارزش کرده است. انگشتر نقره مدل آکیو دارای طراحی سنتی بوده و با تک نگین عقیق بسیاز زیباتر هم شده است . استفاده از نگین عقیق در جامعه ایران بسیار محبوب است و ما ایرانی ها دوست داریم بهترین نوع عقیق را که در کشور یمن استخراج میشود را در جواهرات و زیورآلات خود استفاده کنیم. انگشتر نقره مدل آکیو  برای استفاده خانم های جوان تا میانسال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD087
۱,۶۹۳,۸۵۴ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD087، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل برف   کد:N038
ناموجود

نیم ست نقره مدل برف طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA011
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن که با عیار 925 ساخته شده است. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است . عقیق یمن از بهترین عقیق های دنیا است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این انگشتر انتخاب مناسب و خوبی است  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094
۲,۰۴۲,۸۸۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

گردنبند نقره مدل تنیس کدG114
۴,۶۵۲,۷۵۱ تومان

گردنبند نقره مدل تنیس کدG114، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این گردنبند ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093
۱,۶۳۰,۲۷۱ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113
۳,۵۱۸,۹۶۶ تومان

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این گردنبند ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.