زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت

ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: رولو
  • طرح: سیاه قلم
  • ساخت: ترکیه
  • سایز: 60 سانتی متر
  • ضخامت: 4 میلی متر
  • وزن: 35.52 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر رولو دارای یک سری حلقه های گرد بوده که به هم متصل می شوند. هر پیوند به صورت حلقه ای 180 درجه دور خود چرخیده است تا ظاهری منحصر به فرد به زنجیر بدهد. زنجیره رولو بسیار به زنجیر کابلی شباهت دارد با این تفاوت که حلقه های زنجیر رولو متقارن و گرد هستند ولی زنجیر کابل به صورت بیضی یا مستطیلی است. به هم پیوستگی منظم حلقه های زنجیر رولو، ظاهری متفاوت به این نوع زنجیر بخشیده است. زنجیر رولو در ضخامت و طول های متفاوت ساخته می شود.

توضیحات

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر رولو دارای یک سری حلقه های گرد بوده که به هم متصل می شوند. هر پیوند به صورت حلقه ای 180 درجه دور خود چرخیده است تا ظاهری منحصر به فرد به زنجیر بدهد. زنجیره رولو بسیار به زنجیر کابلی شباهت دارد با این تفاوت که حلقه های زنجیر رولو متقارن و گرد هستند ولی زنجیر کابل به صورت بیضی یا مستطیلی است. به هم پیوستگی منظم حلقه های زنجیر رولو، ظاهری متفاوت به این نوع زنجیر بخشیده است. زنجیر رولو در ضخامت و طول های متفاوت ساخته می شود.

مردان بیشتر زنجیرهای ضخیم تر را می پسندند اما گزینه های ظریفتر در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. با اینکه زنجیر رولو یک زنجیر محکم است اما اگر پاره شود به راحتی حتی توسط خودتان قابل تعمیر است. زنجیر رولو ظریف را بیشتر با آویز استفاده می کنند ولی به خاطر ظاهر نسبتا ساده ای که دارد با سلیقه همه افراد جور نیست. گاهی اوقات به زنجیر رولو، زنجیر بلچر نیز گفته می شود.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های محکم و با دوام علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. این زنجیر برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است . ضخامت این زنجیر 4 میلی متر ، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 35.52 گرم است.

برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت ، همچنین سایز های دیگر این محصول قبل از خرید از طریق سایت
حتما از موجود بودن محصول از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید

 

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

زنجیر نقره ترکیه, مدل طنابی , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , طرح سیاه قلم, نقره ترکیه , گالری نقره لمیا , , نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی , نقره عیار 925, نقره خرید , نقره فروش , نقره خاص , نقره لوکس ,

 

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110 در لمیا

مشخصات:

جنس :نقره

عیار: ٩٢۵

ساخت : ترکیه

مدل: رولو

طرح: سیاه قلم

سایز: 60 سانتی متر

ضخامت: 4 میلی متر

وزن: 35.52 گرم

همراه جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طرح سیاه قلم
طراحی 85/100
کیفیت ساخت 85/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 85/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل رولو
طرح سیاه قلم
ساخت ترکیه
سایز 60
ضخامت 4 mil
وزن 35.52 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

انگشتر نقره مدل پرتو کد A051
۹۸۱,۵۸۵ تومان

انگشتر نقره مدل پرتو نگین میکرو کد A051 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو و سولیتر میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و یک نگین درشت تر و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل پرتو دارای طراحی به روزی بوده و برای نشان عروس و نامزدی نیز مناسب به نظر می اید. اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا برای نشان عروس را دارید و با میخواهید در یک مهمانی خاص بدرخشید ، این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین پهن و در بالا باریک شده و طرحی از تاج و نگین روی آن قرار گرفته است. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب تر است. انگشتر زنانه پرتو برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 20تا 50 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل چیا کد N055
ناموجود

نیم ست نقره مدل چیا کد N055 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل حرف C انگلیسی میباشد که با نگین های مارکیز و میکرو تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویاری این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل چیا برای دختران 20 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070
۲,۰۴۵,۱۲۸ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر بسیار زیبا و چشم نواز ساخت تایلند است . طراحی این انگشتر زنانه مدل سولیتر و طرح جواهر میباشد. نگین های مارکیز و اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 7.8 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر مانون گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 25 تا 50 سال مناسب میباشد

نیم ست نقره زنانه مدل والیه کد N058
۲,۵۷۸,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل والیه  کد N058 جواهر کلاسیک نگین سنگ اتمی طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره میباشد. نگین های این نیم ست طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول تایلندی طرح جواهر با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است . زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست مدل خاویاری است . این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب است.وزن این نیم ست 11.8 گرم است .

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N117
۲,۸۶۴,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N117، طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل اشرافی کد : N005
ناموجود

عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل اشرافی نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و رزگلد و نگین مارکیز اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.