زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی

قیمت: ۱,۶۷۱,۵۶۶ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: ونیزی
  • ساحت: ایتالیا
  • سایز: 60 سانتی متر
  • ضخامت: 2 میلی متر
  • وزن: 9.08 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 2 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 9.08 گرم است.

توضیحات

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 2 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 9.08 گرم است.

زنجیر های مدل ونیزی در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت ، همچنین سایز های دیگر این محصول قبل از خرید از طریق سایت
حتما از موجود بودن محصول از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر نقره ایتالیا , مدل ونیزی, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , خرید نقره ایتالیا,

زنجیر نقره ایتالیا , مدل ونیزی, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , خرید نقره ایتالیا,

 

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103 در لمیا

مشخصات:

جنس :نقره

عیار: ٩٢۵

ساخت : ایتالیا

مدل: ونیزی

روکش: تدارد

سایز: 60 سانتی متر

ضخامت: 2 میلی متر

وزن: 9.08 گرم

همراه جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • ساخت ایتالیا
طراحی 94/100
کیفیت ساخت 94/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 95/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
ساخت ایتالیا
مدل ونیزی
سایز 60
ضخامت 2 میلی متر
وزن 9.08 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

گردنبند نقره مدل تابان کد : G009
۱,۸۴۴,۷۶۲ تومان

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد گردنبند نقره مدل تابان محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مروارید پرورشی است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول میکرو میباشد . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

ناموجود
انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071
ناموجود

انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071 انگشتر  زیبایی است که در طرح عثمانی طراحی و ساخته شده است. این انگشتر با دو نگین اتمی سرخ بزرگ طرح اشک و نگین های کوچک اتمی در اطراف آن ساخته شده و دارای یک رکاب کار شده و زیبا با نگبن های رنگی میباشد که در کنار دو نگین اتمی سرخ رنگ جلوه بصری زیبایی را به این کالا داده است.  انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل از نقره و برنز عیار 925 در کشور ترکیه ساخته شده است و دارای وزن 11.9 گرم میباشد . طراحی این کالا به قدری زیبا و چشم نواز است که از محصولات بسیار خاص این فروشگاه بوده و نظر خانم هایی که به دنبال جواهرات خاص و تک هستند را به سمت خود جلب میکند.  انگشتر دو نگین آلاگل برای خانم های جوان تا میانسال از 25 تا 55 سال مناسب است. اگر قصد دارید یک انگشتر با طراحی روز و خاص تهیه کنید انگشتر آلاگل انتخاب مناسبی است. رنگ این انگشتر ثابت بوده و برای فرد ایجاد حساسیت نمیکند. از امتیاز های این انگشتر فری سایز بودن آن است و برای اندازه کردن آن در انگشت های مختلف مشکلی وجود ندارد.

نیم ست نقره زنانه مدل گاگا کدN028
۲,۸۴۵,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل گاگا سنگ اتمی (مروارید) که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. سنگ اتمی مروارید در قسمت وسط پلاک گردنبند و گوشواره ها  قرار دارد و دور تا دور آن را نگین های ریزی در بر گرفته است .فرم گوشواره ها آویز است و روکشی از طلای سفید روی نقره  آن قرار گرفته و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر می شود. طراحی این محصول برای دختران نوجوان و جوان مناسب میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067
ناموجود

نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067 طرح دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل دایره های پره دار میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بیاجی  برای زنان  20 تا 40 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 7 گرم است و با توجه به وزن کم آن برای استفاده روزمره مناسب است.

سرویس نقره زنانه مدل سولماز کد ST012
۸,۳۳۶,۲۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل سولماز کد ST012 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس سولماز ، شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است و به عنوان سرویس عروس نیز قابل استفاده است. این سرویس نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره ترکیه ای مدل سولماز با طراحی خاصی که دارد میتواند انتخاب مناسبی به عنوان سرویس عروس نیز باشد. همچنین از این سرویس میتوانید به عنوان یک سرویس شیک و مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کرده و بدرخشید، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما هدیه دهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 50 سال مناسب است . این سرویس وزن 40.32 گرمی دارد.

ساعت زنانه نقره مدل پانیذ  کد :S003
۸,۸۲۲,۲۹۸ تومان

برند ANV که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG078
۴,۸۰۶,۳۵۹ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG078، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 با روکش طلا سفید ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز آن 65 سانتی متر و وزن آن 23.62 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه ژاپنی در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 5mil کدG105
۵,۱۶۱,۰۲۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 5mil کدG105، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 31.33 گرم است.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100
۲,۵۴۰,۷۸۱ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104
۳,۴۰۲,۲۴۳ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 3mil کدG104، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 18.48  گرم است.