ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل

ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: کارتیه دوبل
  • ساخت: ایتالیا
  • سایز گردنبند: 55 سانتی متر
  • سایز دستبند: 22 سانتی متر
  • ضخامت: 5 میلی متر
  • وزن گردنبند: 29.26 گرم
  • وزن دستبند: 9.29 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

توضیحات

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

این ست برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایز زنجیر آن 55 و سایز دستبند آن 22 سانتی متر است.

زنجیر های مدل کارتیه دوبل در سایز و وزن های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از آن میتوانید از طریق واتس آپ با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت ، همچنین سایز های دیگر این محصول قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول از طریق واتس اپ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

 

whatsApp_Lamya

 

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه دوبل, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه دوبل, کارتیه ، خرید گردنبند نقره

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه دوبل, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه دوبل , کارتیه , خرید نقره , دستبند نقره ایتالیا , دستبند نقره کارتیه

 

 

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: ٩٢۵

ساخت: ایتالیا

مدل: کارتیه دوبل

روکش: ندارد

سایز گردنبند: 55 سانتی متر
سایز دستبند: 22 سانتی متر

ضخامت: 5 میلی متر

وزن گردنبند: 29.26  گرم
وزن دستبند: 9.29  گرم

همراه جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • ساخت ایتالیا
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 93/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل کارتیه دوبل
ساخت ایتالیا
سایز گردنبند 55 سانتی متر
سایز دستبند 22 سانتی متر
ضخامت 5 mil
وزن گردنبند 29.26 گرم
وزن دستبند 9.29 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG061
۵,۸۱۴,۱۴۴ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG061، با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر کارتیه ایتالیایی دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 30 گرم است. سایز این زنجیر 60 سانت و ضخامت آن 5 میلی متر بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

گردنبند نقره مدل ستاره    کد:G022
۱,۳۴۹,۳۷۶ تومان

گردنبند نقره مدل ستاره با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل ستاره است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز بارفَتَن اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است .

ناموجود
نیم ست نقره مدل برگ کدN017
ناموجود

نیم ست نقره مدل برگ :

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و به همراه دو گوشواره و یک انگشتر میباشد .

طراحی این نیم ست به صورت برگ میباشد و این طرح بر روی پلاک ، گوشواره ها و انگشتر اجرا شده است. این نیم ست برای افرادی که به طراحی های نا متقارن علاقه مند اند توصیه میشود و افرادی که صورتی بیضی شکل دارند مناسب تر است . قابل ذکر است زنجیر این نیم ست ایتالیایی بوده که این از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست با توجه به اینکه سه محصول را شامل میشود مناسب است و انتخاب خوبی برای افرادی است که دنبال جواهراتی هستند که نامتقارن هستند .

انگشتر نقره مدل پرتو کد A051
۹۸۱,۵۸۵ تومان

انگشتر نقره مدل پرتو نگین میکرو کد A051 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو و سولیتر میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و یک نگین درشت تر و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل پرتو دارای طراحی به روزی بوده و برای نشان عروس و نامزدی نیز مناسب به نظر می اید. اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا برای نشان عروس را دارید و با میخواهید در یک مهمانی خاص بدرخشید ، این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین پهن و در بالا باریک شده و طرحی از تاج و نگین روی آن قرار گرفته است. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب تر است. انگشتر زنانه پرتو برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 20تا 50 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014
۱,۲۰۱,۵۲۹ تومان

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل مثلث است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074
۴,۸۸۸,۷۲۶ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایر آن 55 سانتی متر و وزن آن 32.85 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 8mil کد N131
۸,۸۰۶,۸۲۹ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N131، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD087
۱,۶۹۳,۸۵۴ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD087، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG101
۵,۰۹۳,۱۹۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG101، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129
۳,۴۳۷,۰۴۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.