گوشواره نقره مدل بیضی کد E021

گوشواره نقره مدل بیضی

قیمت: ۱,۱۶۸,۵۹۸ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: بیضی
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: چین
  • وزن: 5.03 گرم
معرفی اجمالی محصول

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره بیضی شکل است که روكشی از  طلاسفيد بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

توضیحات

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره بیضی شکل است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گوشواره نقره , نقره چین , گوشواره نقره زنانه , خرید اینترنتی گوشواره نقره , خرید اینترنتی نقره , گالری نقره لمیا , خرید نقره

 

 

 

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: 925

ساخت: چین

روکش طلاسفید

طرح : بیضی

وزن: 5.03 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل بیضی
روکش طلا سفید
ساخت چین
وزن 5.03 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 5mil کدG075
۶,۹۰۰,۸۳۵ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 5mil کدG075، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایر آن 60 سانتی متر و وزن آن 45.03 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی 3mil کد N132
۴,۳۸۹,۳۲۷ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی 3mil کد N132، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این ست برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 20 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز زنجیر آن 60 و سایز دستبند آن 21 سانتی متر است.

نیم ست نقره زنانه مدل والیه کد N058
۲,۵۷۸,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل والیه  کد N058 جواهر کلاسیک نگین سنگ اتمی طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره میباشد. نگین های این نیم ست طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول تایلندی طرح جواهر با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است . زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست مدل خاویاری است . این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب است.وزن این نیم ست 11.8 گرم است .

انگشتر نقره مدل جاوید عقیق انیکس کد A002
۲,۰۱۰,۷۵۱ تومان

عیار این محصول 925 ترکیه میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای افرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
انگشتر نقره مردانه مدل آشقین کد A072
ناموجود

انگشتر نقره مردانه مدل آشقین کد A072 انگشتر مردانه با طراحی سنتی است. این انگشتر که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده و دارای رکابی خاص و زیبا است که به سبک های سنتی و اصیل میباشد. رکاب این انگشتر دست ساز بوده و  اثر استاد انصاری زاده میباشد.  بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از مرغوب ترین نوع فیروزه میباشدُ قرار دارد که بر زیبایی و ارزش این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل آشقین یک انگشتر مردانه میباشد که آقایان میتوانند از آن بصورت روزمره و یا در یک مجلس و یا مهمانی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای آقایان جوان تا میانسال از 30 تا 55 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب نقره ای آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است.  رنگ این انگشتر ثابت بوده و حساسیت ندارد.

ناموجود
انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت کد A037
ناموجود

انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و فیروزه آمریکایی کد A037 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور تایلند بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. این انگشتر با نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و یک فیروزه آمریکایی بزرگ بر روی رکاب ترئین شده است و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل اِما یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح سیاه قلم آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

گوشواره نقره نگین دار کد E020
۱,۵۴۴,۰۱۷ تومان

گوشواره نقره نگین دار کد E020، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت نگین دار است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل قطره کد E017
۱,۵۶۰,۰۱۲ تومان

گوشواره نقره مدل قطره کد E017، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل قطره است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل ستاره کد E019
۱,۴۲۶,۴۰۴ تومان

گوشواره نقره مدل ستاره کد E019 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت ستاره است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل دایره کوچک کد E018
۱,۲۷۸,۶۸۳ تومان

گوشواره نقره مدل دایره کوچک کد E018، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره دایره کوچک است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.