گوشواره نقره مدل قطره کد E017

گوشواره نقره مدل قطره

قیمت: ۱,۵۶۰,۰۱۲ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: قطره
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: چین
  • وزن: 6.77 گرم
معرفی اجمالی محصول

گوشواره نقره مدل قطره کد E017

گوشواره نقره مدل قطره کد E017، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل قطره است که روكشی از  طلاسفيد بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

توضیحات

گوشواره نقره مدل قطره کد E017، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل قطره است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گوشواره نقره , نقره چین , گوشواره نقره زنانه , خرید اینترنتی گوشواره نقره , خرید اینترنتی نقره , گالری نقره لمیا , خرید نقره

 

 

 

گوشواره نقره مدل قطره کد E017 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار: 925

ساخت: چین

روکش طلاسفید

طرح : قطره

وزن: 6.77 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل قطره
روکش طلا سفید
ساخت چین
وزن 6.77 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ساعت نقره مدل آیکال کد S010
۷,۵۹۶,۰۷۴ تومان

ساعت نقره مدل آیکال کد S010 با عیار 925  ترکیه ای و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا و خوش دست میباشد. زیبایی این ساعت بر روی پوست های سفید به خوبی نمایان است و طرح سیاه قلم آن به همراه نگین های مارکازیت جلوه زیبایی را به کار داده است . این ساعت نقره زنانه ، ظریف وخوش دست با نگین مارکازیت تزئین شده و  دارای موتور ژاپنی است. لازم به ذکر است این کالا همراه یک سال گارانتی عرضه میشود. طراحی این ساعت به صورت یک صفحه دایره ای طرح دار به همراه بند نقره با طراحی حلقه های دایره ای شکل به هم چسبیده طرح دار میباشد. وزن ساعت نقره مدل آیکال 40.2  گرم است و  برای خانم های جوان از 25 تا 60 سال مناسب است .

دستبند نقره زنانه رزگلد مدل فلاور  کد :D002
۲,۱۷۱,۳۷۶ تومان

دستبند نقره زنانه رزگلد مدل فلاور، یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

ساعت نقره مردانه مدل هرمان کد S013
۸,۵۴۴,۰۰۰ تومان

ساعت نقره مردانه مدل هرمان کد S013،  با عیار 925 تایلندی و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره مردانه بسیار سنگین و شیک است و با نگین میکرو سیتینگ تزئین شده است. ساعت نقره هرمان برای شرکت رویال کرون و با موتور ژاپنی ساخته شده است. این ساعت زیبا دارای دو سال گارانتی موتور است و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور و یا حتی تعویض ساعت اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت مردانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای مردان در رده سنی 35 تا 70 سال مناسب است . صفحه این ساعت گرد بوده و اطراف آن با نگین های میکرو سیتینگ تزئین شده است .  این ساعت همراه با جعبه بفروش میرسد.

ناموجود
گردنبند نقره چشم نظر مدل نازیلا کد G047
ناموجود

گردنبند نقره چشم نظر مدل نازیلا کد G047 با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول ترکیه ای بوده و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین روی این گردنبند بارفتن اتریشی است . طراحی گردنبند نازیلا ، چشم نظر میباشد. دایره ای موج دار متشکل از نگین های بارفتن اتریشی در رنگ های متفاوت . ترکیبی از رنگ های سفید ، آبی آسمانی  و زرد طلای تشکیل دهنده این محصول است که جلوه بصری زیبایی دارد. این گردنبند زنانه با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی اطراف خود هستند. وزن این گردنبند 3.7 گرم است و برای دختران جوان مناسب است. این گردنبند با این وزن کم برای استفاده روزانه مناسب بوده و تغییر رنگ و حساسیت نیز ندارد.

دستبند نقره مروارید مدل گل کد D084
۳,۳۴۶,۵۶۰ تومان

دستبند نقره مروارید مدل گل کد D084، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار چینی ساخته شده است.  دستبند نقره مروارید مدل گل از مروارید برای تزئین بهره برده است و بسیار زیبا و چشم نواز است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. قسمت های نقره این دستبند با روکشی از طلا سفید مزین شده است. این دستبند زنانه برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. وزن این دستبند زنانه 12.45 گرم است.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 8mil کد N131
۸,۸۰۶,۸۲۹ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N131، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

گوشواره نقره مدل کروات کد E016
۱,۲۱۱,۸۷۹ تومان

گوشواره نقره مدل کروات کد E016 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت کروات است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015
۱,۵۷۴,۱۲۶ تومان

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت پیکان است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014
۱,۲۰۱,۵۲۹ تومان

گوشواره نقره مدل مثلث کد E014 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل مثلث است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

گوشواره نقره مدل قلب کد E013
۱,۳۶۴,۳۰۵ تومان

گوشواره نقره مدل قلب کد E013، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل قلب است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.