نیم ست نقره مروارید کد N124

نیم ست نقره مروارید کد N124

ناموجود
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: چین
  • زنجیر: ایتالیایی مدل ونیزی
  • سایز زنجیر: 45 سانتی متر
  • وزن زنجیر: 3.54 گرم
  • وزن نیم ست: 15.78 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مروارید کد N124

نیم ست نقره مروارید کد N124، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگين های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح متقارن نقره ای  که با نگین های اتمی و یک مروارید بر روی آن تزیین شده و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نيم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

توضیحات

نیم ست نقره مروارید کد N124، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح متقارن نقره ای  که با نگین های اتمی و یک مروارید بر روی آن تزیین شده و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

نیم ست مروارید, گالری نقره لمیا , خرید نقره , خرید نیم ست نقره , خرید نقره , گوشواره مروارید نقره

 

نیم ست نقره مروارید کد N124 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : 925

ساخت : چین

روکش: طلا سفید

نگین : اتمی

زنجیر : ایتالیایی- مدل ونیزی

سایز زنجیر: 45 سانتی متر

وزن نیم ست: 15.78 گرم

وزن زنجیر: 3.54 گرم

همراه: جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 85/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 85/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
ساخت چین
زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی
سایز زنجیر 45 سانتی متر
وزن زنجیر 3.54 گرم
وزن نیم ست 15.78 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077
۷,۷۳۲,۸۱۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این زنجیر بسیار شبیه به طراحی کارتیه ژاپنی است  اما تفاوت هایی دارد. طرح اصلی این زنجیر کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز و صد البته طرحی کلاسیک است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کارتیه علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خورده برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 40.3 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه چهار تراش در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011
ناموجود

حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011 ، با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. در طراحی این حلقه سه ردیف از نگین های اتریشی بر روی رکاب قرار دارد و قسمت های نقره این حلقه با روکشی از طلا سفید مزین شده است. حلقه ست رزالینیک حلقه سفارشی تایلندی است . اگر قصد تهیه یک حلقه مشترک و با قیمت مناسب برای زوج خود را دارید استفاده از حلقه های نقره که طراحی زیبا و مناسبی را دارند میتواند جزو گزینه های انتخابی شما باشد. حلقه رزالین برای انگشت های متوسط و کشیده مناسب به نظر می رسد. وزن این حلقه 8 گرم بوده و با جعبه همراه آن ارائه میشود.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندینو کد HS08
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندینو کد HS08 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندینو دارای طول بیشتری است و زاویه داشته و با دوخط کنار هم از نگین های میکرو تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را به خود گرفته است . این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این حلقه ست 6.8 گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندینو را انتخاب کنند.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل الهه کد D073
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل الهه کد D073، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایرانی  ساخته شده است.  دستبند الهه از سنگ اصل در ساخت خود بهره برده است دارای طرح های ترکمن است که بسیار زیبا و چشم نواز است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. دستبند الهه با مدل مارکازیت به شکل زیورآلات ترکمن طراحی شده است. زیور آلات ترکمن ساختار و طرح های مخصوصی دارد که طرفداران خود را دارد. این دستبند زنانه به صورت سفارش و سوپر لوکس طراحی شده. این دستبند ایرانی ای دارای سنگ فیروزه اصل نیشابور بوده و برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. وزن این دستبند زنانه 28.6 گرم است.

از جواهرات خاص و زیبا استفاده کرده و حس تفاوت را احساس کنید ؛ اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD086
۱,۰۸۲,۲۵۳ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD086، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره مدل سونیا نگین فیروزه آمریکایی کد A041
ناموجود

انگشتر نقره مدل سونیا طرح خرم سلطان نگین فیروزه آمریکایی کد A041 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور ترکیه  بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. رکاب این انگشتر زیبا و خوش دست به شکل یک غنچه گل باز شده است که در مرکز آن یک نگین فیروزه آمریکایی قرار گرفته است. طرح سنتی این انگشتر زنانه باعث شده تا این محصول با فروش خوبی روبرو شود . انگشتر نقره مدل سونیا یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب زیبای  آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نیم ست نقره مروارید کد N122
۴,۰۸۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره مروارید کد N122، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح نقره ای اشکی شکل با نگین های اتمی است که یک مروارید بر روی آن قرار گرفته است و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست نقره زنانه مروارید کد N121
۴,۲۷۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مروارید کد N121، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح نقره ای لوزی شکل با نگین های اتمی است که یک مروارید بر روی آن قرار گرفته است و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست نقره مروارید کد N125
۴,۵۶۱,۹۰۰ تومان

نیم ست نقره مروارید کد N125، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت آویز نقره ای  که با نگین های اتمی و چهار مروارید بر روی آن تزیین شده و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست نقره مروارید کد N123
۵,۰۲۵,۵۰۰ تومان

نیم ست نقره مروارید کد N123، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت یه طرح نقره ای شبیه برگ که با نگین های اتمی و یک مروارید بر روی آن تزیین شده و قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.