گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی کد G093

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی

ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • زنجیر: ایتالیایی
  • سایز زنجیر: 45 سانتی متر
  • وزن پلاک: 7.92 گرم
  • وزن زنجیر: 3.62 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی کد G093

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی کد G093، گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از فروهر، یک نماد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است زنجیر این محصول ایتالیایی و مدل کارتیه میباشد. همچنین  این محصول با نگین عقیق سرخ مزین شده است .این محصول برای جوانان مناسب تر می باشد.

توضیحات

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی کد G093، گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از فروهر، یک نماد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است زنجیر این محصول ایتالیایی و مدل کارتیه میباشد. همچنین  این محصول با نگین آبی مزین شده است .این محصول برای جوانان مناسب تر می باشد.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر نقره , پلاک فروهر , گردنبند فروهر , زنجیر مدل ونیزی , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا

 

زنجیر نقره , پلاک فروهر , گردنبند فروهر , زنجیر مدل ونیزی , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی , نقره عیار 925, نقره خرید , نقره فروش , نقره خاص , نقره لوکس ,

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین آبی کد G093 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : ٩٢۵

مدل: فروهر نگین آبی

زنجیر : ایتالیایی

سایز زنجیر: 45 سانتی متر

وزن پلاک: 7.92 گرم

وزن زنجیر : 3.62 گرم

همراه : جعبه

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
طراحی 88/100
کیفیت ساخت 87/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 87/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ گردنبند پلاک دار
مدل فروهر
زنجیر ایتالیایی
سایز زنجیر 45 سانتی متر
وزن پلاک 7.92 گرم
وزن زنجیر 3.62 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره زنانه مدل ستاره کد D0105
۱,۸۸۴,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل ستاره کد D0105، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل ستاره است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل ژانیتا کدHS010
ناموجود

حلقه ست نقره مدل ژانیتا کد HS010 ، با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. در طراحی این حلقه یک ردیف دارای حرکت از نگین های اتریشی بر روی رکاب قرار دارد و قسمت های نقره این حلقه با روکشی از طلا سفید مزین شده است. حلقه ست ژانیتا . اگر قصد تهیه یک حلقه مشترک و با قیمت مناسب برای زوج خود را دارید استفاده از حلقه های نقره که طراحی زیبا و مناسبی را دارند میتواند جزو گزینه های انتخابی شما باشد. حلقه ژانیتا برای انگشت های متوسط و کشیده مناسب به نظر می رسد. وزن این حلقه 7.3 گرم بوده و با جعبه همراه آن ارائه میشود.

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه   کد:G021
۱,۳۸۶,۹۱۶ تومان

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل درخت فیروزه است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز بارفَتَن اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است .

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کد D099
۳,۱۷۲,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کد D099، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل کارتیه  است. مدل کارتیه از زنجیرهای ساده، شیک و یک نواختی  که کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می‌شوند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
نیم ست نقره مدل بانسا کد N060
ناموجود

نیم ست نقره مدل بانسا کد N060 طرح بینهایت روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل بینهایت میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با المان های سنتی و مدرن تلفیق شده و در کنار سادگی ، پیچیدگی را در خود جای داده است. زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بانسا برای دختران 25 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو ترکیه ای کد G037
۳,۷۹۷,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره مردانه مدل فیگارو ترکیه ای کد G037 با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. این زنجیر نقره بسیار زیبا و چشم نواز از از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر نقره فیگارو اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .این محصول با وزن 24.5 گرم یک زنجیر نیمه سنگین محسوب میشود . که دارای بافت های درشت میباشد که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

گردنبند نقره پلاک فروهر  کد: G003
۳,۴۰۴,۰۰۰ تومان

گردنبند نقره پلاک فروهر با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . پلاک این گردنبند برگرفته از یک نماد ایرانی به اسم فروهر است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است گردنبند این محصول ایتالیایی و به سبک ونیزی میباشد. همچنین پلاک این محصول با نگین مارکازیت مزین شده است.این محصول برای جوانان مناسب ترمیباشد.

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین عقیق   کد: G002
۳,۷۸۶,۶۵۰ تومان

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین عقیق روکش طلاسفید با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از یک نماد ایرانی به اسم فروهر است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است گردنبند این محصول ایتالیایی و به سبک ونیزی میباشد. همچنین  این محصول با نگین عقیق سرخ مزین شده است.این محصول برای جوانان مناسب ترمیباشد.

ناموجود
گردنبند نقره پلاک فروهر نگین مارکازیت  کد:G025
ناموجود

گردنبند نقره با پلاک فروهر و نگین مارکازیت با نقره عیار 925 ساخته شده است . پلاک این گردنبند برگرفته از یک نماد ایرانی به اسم فروهر است  که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است گردنبند این محصول ایتالیایی و به سبک ونیزی میباشد. همچنین پلاک این محصول با نگین مارکازیت مزین شده است.این محصول برای جوانان مناسب ترمیباشد.

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز کد G094
۳,۱۶۷,۰۰۰ تومان

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز کد G094، گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از فروهر، یک نماد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است زنجیر این محصول ایتالیایی و مدل کارتیه میباشد. همچنین  این محصول با نگین عقیق سرخ مزین شده است. این محصول برای جوانان مناسب تر می باشد.