نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی

قیمت: ۴,۷۴۴,۳۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت: ترکیه
  • نگین: اتمی
  • زنجیر: ایتالیایی- مدل ونیزی
  • سایز زنجیر: 40 سانتی متر
  • وزن نیم ست: 19.75 گرم
  • وزن زنجیر: 3.58 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120،  که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگين های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت کلاسیک و برگرفته از طرح های ترکیه ای است. که قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نيم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120،  که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت کلاسیک و برگرفته از طرح های ترکیه ای است. که قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

نیم ست , نقره , نقره ترکیه, نیم ست نقره زنانه , طرح جواهر , کلاسیک ، خرید نیم ست نقره , خرید نقره , گالری نقره لمیا

 

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : ٩٢۵

ساخت : ترکیه

نگین : اتمی

زنجیر : ایتالیایی- مدل ونیزی

سایز زنجیر: 40 سانتی متر

روکش: طلا سفید

وزن نیم ست: 19.75 گرم

وزن زنجیر: 3.58 گرم

همراه: جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
طراحی 86/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نگین اتمی
ساخت ترکیه
زنجیر ایتالیایی- مدل ونیزی
سایز زنجیر 40 سانتی متر
وزن نیم ست 19.75 گرم
وزن زنجیر 3.58 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065
ناموجود

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت دور نگین است . نگین های اتمی اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 4.2 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر ژربرا گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130
۶,۲۹۰,۸۸۰ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N130، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس نقره زنانه مدل کیچی  کدST007
۵,۶۳۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این سرویس به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011
ناموجود

حلقه ست نقره مدل رزالین کدHS011 ، با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. در طراحی این حلقه سه ردیف از نگین های اتریشی بر روی رکاب قرار دارد و قسمت های نقره این حلقه با روکشی از طلا سفید مزین شده است. حلقه ست رزالینیک حلقه سفارشی تایلندی است . اگر قصد تهیه یک حلقه مشترک و با قیمت مناسب برای زوج خود را دارید استفاده از حلقه های نقره که طراحی زیبا و مناسبی را دارند میتواند جزو گزینه های انتخابی شما باشد. حلقه رزالین برای انگشت های متوسط و کشیده مناسب به نظر می رسد. وزن این حلقه 8 گرم بوده و با جعبه همراه آن ارائه میشود.

ناموجود
انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071
ناموجود

انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل کد A071 انگشتر  زیبایی است که در طرح عثمانی طراحی و ساخته شده است. این انگشتر با دو نگین اتمی سرخ بزرگ طرح اشک و نگین های کوچک اتمی در اطراف آن ساخته شده و دارای یک رکاب کار شده و زیبا با نگبن های رنگی میباشد که در کنار دو نگین اتمی سرخ رنگ جلوه بصری زیبایی را به این کالا داده است.  انگشتر نقره و برنز مدل آلاگل از نقره و برنز عیار 925 در کشور ترکیه ساخته شده است و دارای وزن 11.9 گرم میباشد . طراحی این کالا به قدری زیبا و چشم نواز است که از محصولات بسیار خاص این فروشگاه بوده و نظر خانم هایی که به دنبال جواهرات خاص و تک هستند را به سمت خود جلب میکند.  انگشتر دو نگین آلاگل برای خانم های جوان تا میانسال از 25 تا 55 سال مناسب است. اگر قصد دارید یک انگشتر با طراحی روز و خاص تهیه کنید انگشتر آلاگل انتخاب مناسبی است. رنگ این انگشتر ثابت بوده و برای فرد ایجاد حساسیت نمیکند. از امتیاز های این انگشتر فری سایز بودن آن است و برای اندازه کردن آن در انگشت های مختلف مشکلی وجود ندارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N117
۲,۸۶۴,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N117، طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست نقره زنانه طرح گل کد N119
۴,۳۵۲,۹۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح گل کد N119، طرح گل که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح گل است. طراحی این محصول یه صورت مدرن و شرقی است که قسمت های نقره آن با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N116
۵,۸۱۰,۲۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N116، جواهر نیمه کلاسیک نگین اتمی طرح یاقوت کبود که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح یاقوت کبود میباشد. طراحی این محصول چینی کلاسیک اما پر طرفدار میباشد به این صورت که یک نگین طرح یاقوت کبود در مرکز قرار دارد و برگ های نقره ای حول آن را فرا گرفته است. همچنین روکشی از طلا سفید قسمت های نقره ای این نیم ست را پوشش داده است طراحی نیم ست نقره برگرفته ار طرح های جواهرات سنتی میباشد .   زنجیر این نیم ست چینی، ساخت کشور ایتالیا است . این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب است. وزن این نیم ست 22.32 گرم و وزن زنجیر 40 سانتی متری آن 3.58 گرم است . وزن نیمه سبک این نیم ست باعث شده است تا برای استفاده روزمره انتخاب مناسبی باشد. رنگ این نیم ست ثابت بوده و حساسیت زا نیست.

اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه ایده آلی برای خرید باشد.

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118
۳,۵۱۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118، طرح یاقوت که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.