ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020

قیمت: ۸,۷۸۱,۹۹۳ تومان

موجودی: 2 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • برند: ANV
  • نگین: مارکیز
  • وزن: 46.73 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020،  ساعتی با برند ANV و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. این ساعت زیبا و چشم نواز با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

توضیحات

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020،  ساعتی با برند ANV و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. این ساعت زیبا و چشم نواز با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نقره , موتور ژاپن , ژاپن , فلاور, مارکیز , ساعت نقره , خرید نقره , خرید ساعت نقره , ساعت نقره زنانه , گالری نقره لمیا

 

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S020 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : 925

برند: ANV

نگین: مارکیز

داری یک سال گارانتی موتور

روکش طلا سفید

وزن: 46.73 گرم

همراه جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای یکسال گارانتی موتور میباشد

همچنین

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
طراحی 87/100
کیفیت ساخت 86/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 84/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نگین مارکیز
برند ANV
وزن 46.73 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
انگشتر نقره مدل راشل کد A063
ناموجود

انگشتر نقره مدل راشل کد A063 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت پست مدرن است. نگین های اتمی اتریشی، باگت و میکرو  به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 7 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر راشل گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 60 سال مناسب میباشد

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه   کد:G021
۱,۳۰۴,۹۵۰ تومان

گردنبند نقره مدل درخت فیروزه با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و آویز زیبا مدل درخت فیروزه است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است. لازم به ذکر است نگین کارشده روی این آویز بارفَتَن اتریشی است . آویز این گردنبند باطراحی بسیار زیبا وظریف با نگین های اتریشی کارشده بسیار چشم نواز بوده و طرفداران زیادی جذب کرده است .

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113
۳,۵۱۸,۹۶۶ تومان

گردنبند نقره مدل تنیس کدG113، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این گردنبند ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008
۱۲,۰۹۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس شالی ، شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید تزئین شده است. گردنبند این سرویس نقره ایتالیایی به سبک شال بر گردن نیباشد و در نوع خود سرویس خاص و ویژه ای است. سرویس نقره مدل شالی با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند . اگر قصد دارید در یک مهمانی و یا مجلسی ، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید استفاده از این سرویس خاص ایتالیایی را به شما توصیه میکنیم. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 65 سال مناسب تر است . این سرویس وزن 36.2 گرمی دارد.

 نیم ست نقره زنانه مدل توران کد N056
۴,۸۹۲,۵۰۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل توران کد N056 جواهر کلاسیک تایلندی نگین سنگ اتمی طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح زمرد است. طراحی این محصول تایلندی طرح جواهر با نگین زمرد در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است . طراحی نیم ست نقره مدل توران برگرفته ار طرح های جواهرات سنتی میباشد .   زنجیر این نیم ست تایلندی ، ساخت کشور ایتالیا است . که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است.  این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب است. وزن این نیم ست 22 گرم است .

اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه ایده آلی برای خرید باشد.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094
۲,۰۴۲,۸۸۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017
۵,۲۸۰,۴۳۴ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017،  ساعتی با برند H&D  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت کارتیه است و با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S021
۷,۴۶۶,۲۴۲ تومان

ساعت نقره زنانه روکش دار کد S021،  ساعتی با برند ANV و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. این ساعت زیبا و چشم نواز با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018
۵,۱۲۵,۴۱۲ تومان

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018، ساعتی با برند CROWN  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت سیاه قلم است . این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 30تا 55 سال مناسب است