ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018

قیمت: ۵,۱۲۵,۴۱۲ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • طرح: سیاه قلم
  • برند: CROWN
  • وزن: 30.28 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018، ساعتی با برند CROWN  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت سیاه قلم است . این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 30تا 55 سال مناسب است

توضیحات

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018، ساعتی با برند CROWN  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت سیاه قلم است . این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 30تا 55 سال مناسب است

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نقره , موتور ژاپن , ژاپن , فلاور, مارکیز , ساعت نقره , خرید نقره , خرید ساعت نقره , ساعت نقره زنانه , گالری نقره لمیا

 

ساعت نقره زنانه سیاه قلم کد S018 در لمیا

مشخصات:

جنس: نقره

عیار : 925

برند: CROWN

طرح: سیاه قلم

داری یک سال گارانتی موتور

وزن: 30.28 گرم

همراه جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای یکسال گارانتی موتور میباشد

همچنین

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
طراحی 84/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
طرح سیاه قلم
برند CROWN  
وزن 30.28 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل کورونا کد N069
ناموجود

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

2
حراج
سرویس زنانه مدل ون کلیف سبز کد ST019
۳,۰۹۰,۰۰۰ تومان

سرویس زنانه مدل ون کلیف سبز کد ST019، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل شبدر چهار برگ برند معروف ون کلیف است. این طرح، از طرح های محبوب این برند گرانقیمت است که توسط کشورهای دیگر نیز بازطراحی و ساخته شده است. شاید بتوان گفت زیباترین و محبوب‌ترین طرح جواهرات برند ون کلیف کالکشن زیبا و جذاب الحمرا است. این طرح بی‌نظیر از طراحی گل شبدر 4 برگ و طاق نمای کاخ الحمرا در اسپانیا الهام گرفته شده است و در طراحی آن نگین‌های جواهر و سنگ‌های قیمتی با ظرافت خاصی به کار رفته است.

دستبند نقره زنانه مدل ژانت کد D069
۱,۶۰۲,۴۲۱ تومان

دستبند نقره زنانه مدل ژانت کد D069، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده است. این دستبند زیبا و ساده با نگین های بارفتن اتریشی در طرح اشک ساخته شده است . رنگ این دستبند آبی رنگ بوده و با روکش رطلا سفید بر روی قسمت های نقره ای آن مزین شده است. از نظر طراحی بسیار زیبا میباشد و سادگی و شیک بودن را با هم دارد. طراحی این محصول به صورت اشک است که یک طرح پرفروش است. این دستبند برای خانم ها از 25 تا 45 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های پری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با مانتو ، پیراهن و شال آبی رنگ مناسب است. اگر قصد تهیه هدیه دارید این دستبند انتخاب مناسبی است. وزن این دستبند زنانه 6.6 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت زا نیست. همچنین قفل این دستبند به صورت آسانسوری بوده و برای سایز کردن در مچ دست با سایز های مختلف مشکلی ندارد.

انگشتر نقره کلاسیک مدل آراز کدA028
۲,۲۴۶,۴۰۰ تومان

انگشتر نقره کلاسیک مدل آراز  که عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این انگشتر منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین عقیق صنعتی در این انگشتر حس قدرت را به این انگشتر اضافه میکند. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و طرح نگین آن بیضی میباشد که حس اسپرت بودن را نیز به این کار اضافه میکند و زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای جوانان مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز کدN016
ناموجود

نیم ست نقره مدل فلاور با نگین مارکیز که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست با توجه به نگین مارکیز آن و روکش طلای سفیدی که برای این محصول استفاده شده  زیباست. این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059
۱,۴۰۰,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059 طرح مربع روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آبادیس برای زنان  20 تا 50 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ساعت زنانه مدل اروشا  کد :S001
۹,۱۱۰,۹۴۷ تومان

برند Royal crown که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی ساعت پدیده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت با نگین میکرو آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017
۵,۲۸۰,۴۳۴ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S017،  ساعتی با برند H&D  و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت کارتیه است و با نگین مارکیز تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

ساعت نقره زنانه طرح خوشه کد S016
۵,۴۲۵,۷۶۷ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S016،  ساعتی با برند رویال کرون و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت خوشه گندم است و با نگین مارکیز و فلاور تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

ناموجود
ساعت زنانه نقره مدل رویال کدS007
ناموجود

که در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاریازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .