نیم ست نقره مدل گل بهار کدN101

نيم ست نقره مدل گل بهار کدN101

ناموجود
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت: تایلند
  • طرح: یاقوت کبود
  • روکش: طلاسفید
  • نگین: میکروسیتینگ
  • گوشواره: حلقه ای
  • وزن: 18.5 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل گل بهار کدN101

نيم ست نقره مدل گل بهار کدN101 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا ، دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. نگین های این نیم ست طرح یاقوت کبود و آبی رنگ است و طراحی آن به صورت گل است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که طراحی آن نیز به صورت برگ می باشد .همچنین انگشتر موجود در این نیم ست نیز در طرح برگ است که نگین طرح یاقوت کبود در مرکز آن قرار دارد. نيم ست نقره مدل گل بهار برای بسیاری از خانم های در رده سنی 25 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 18.5 گرم است و با توجه به طراحی زیبا و چشم نواز آن برای مهمانی ها و مناسب های خانوادگی و همچنین مجالس رسمی مناسب است.

توضیحات

نیم ست نقره مدل گل بهار کدN101 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا ، دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این نیم ست مدل گل است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. نگین های این نیم ست طرح یاقوت کبود و آبی رنگ است و طراحی آن به صورت گل است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که طراحی آن نیز به صورت برگ می باشد .همچنین انگشتر موجود در این نیم ست نیز در طرح برگ است که نگین طرح یاقوت کبود در مرکز آن قرار دارد. نیم ست نقره مدل گل بهار برای بسیاری از خانم های در رده سنی 25 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 18.5 گرم است و با توجه به طراحی زیبا و چشم نواز آن برای مهمانی ها و مناسب های خانوادگی و همچنین مجالس رسمی مناسب است.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره , نقره , نیم ست نقره زنانه , روکش طلا سفید , نقره لمیا , خرید نقره

نیم ست نقره مدل گل بهار کدN101 در لمیا

مشخصات:

شامل:گردنبند ، دستبند ، گوشواره و انگشتر

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

نگین میکروسیتینگ

طرح یاقوت کبود

بدون حساسیت

رنگ ثابت

وزن: 18.5 گرم

همراه : جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
  • طراحی زیبا
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 91/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
ساخت تایلند
نوع _ ست نیم ست
نوع _ گردنبند آویز دار
نوع _ گوشواره حلقه ای
نوع _ انگشتر نگین دار
نگین طرح یاقوت کبود, ميكرو سيتينگ
روکش طلا سفید
وزن 18.5 گرم
همراه جعبه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100
۲,۵۴۰,۷۸۱ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ناموجود
نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112
ناموجود

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

ناموجود
دستبند نقره نگین طرح زمرد کدD013
ناموجود

دستبند نقره نگین طرح زمرد محصول کشور تایلند و با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این آن جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.این دستبنده نقره از عیار 925 ساخته شده و نگینی با طرح زمرد را نیر همراه خود دارد. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافی است تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و این نکته از نکات مثبت این دستبند نقره میباشد.

دستبند نقره زنانه مدل پائولا  کد D063
۱,۵۸۴,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل پائولا  کد D063، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده که بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند پائولا بسیار زیبا و عام پسند میباشد. طراحی این محصول دارای ساختاری یکنواخت از فرم های قلب است که با زنجیری کوچک به هم متصل شده اند.  این دستبند نقره زنانه با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است . دختران و زنان جوان در انتخا این دستبند اولویت بایشتری دارند و با توجه به وزن کم آن برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی است. زنان در سنین 15 تا 45 سال میتوانند از این نوع دستبند استفاده کنند . اگر میخواهید برای دختران خود هدیه ای مناسب در نظر بگیرید این دستبند میتواند یکی از گزینه های خوب باشد که مورد پسند دختران شما باشد. وزن این دستبند زنانه 5.9  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیتی نیز برای خانم ها ایجاد نمیکند.

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021
۱,۱۶۸,۵۹۸ تومان

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره بیضی شکل است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074
۴,۸۸۸,۷۲۶ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 3mil کدG074، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایر آن 55 سانتی متر و وزن آن 32.85 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل لی فن کد N076
ناموجود

نیم ست نقره مدل لی فن روکش طلا سفید کد N076 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت موسیقی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل لی فن طرح موسیقی بوده که این مدل برای طرفداران موسیقی محبوب است. زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح موسیقی می باشد که برای صورت های کشیده مناسب است و با آویر نسبتا کوتاهی که دارد برای پهن تر نشان دادن چهره مناسب است (آویز های کوتاه و کشیده برای صورت های گرد مناسب نیست و صورت را بزرگتر نشان میدهد).

نیم ست نقره مدل لی فن  برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 40 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 3.3  گرم  و وزن زنجیر آن 1.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

سرویس نقره زنانه مدل زنجیری کد ST018
۴,۶۷۸,۷۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل زنجیری کد ST018، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند ، یک جفت گوشواره ، انگشتر و دستبند زیبا میباشد. طراحی سرویس به صورت زنجیر است و با روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این سرویس نقره ، مدل زنجیری بوده که این مدل خاص و زیبا است و میتواند انتخاب خاصی برای سخت پسندان و افرادی باشد که به دنبال جواهرات تک میگردند. همچنین گوشواره های سرویس مدل زنجیری به صورت آویز بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح زنجیر می باشد . سرویس مدل زنجیر برای بسیاری از خانم های در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این سرویس میتوانند باشند. وزن این سرویس 22.4 گرم است و  با توجه به طرح خاص و زیبای آن میتوان از آن در مهمانی ها استفاده کرد و درخشید.

 نیم ست نقره زنانه مدل آتنه کد N080
۴,۵۱۲,۵۰۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل آتنه کد N080، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست سنگ فیروزه اصل تیشابور و دارای رنگ و طرح یکدست میباشد. طراحی این محصول یه صورت نیمه کلاسیک با نگین فیروزه نیشابور میباشد که بر روی نقره های کار شده تعبیه شده است. طرح گوشواره های این نیم ست به صورت آویز قطره میباشد. زنجیر این نیم ست تایلندی میباشد . این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال که علاقه به نیم ست های فیروزه هستند مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. وزن این نیم ست 16.1 گرم و وزن زنجیر آن 5.3 گرم است و برای خانم های 30 تا 60 سال مناسب است.

نیم ست نقره زنانه مدل برگ کدN102
۳,۹۰۶,۴۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل برگ کدN102 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا ، دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این نیم ست مدل قلب است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. نگین های این نیم ست طرح زمرد و سبز رنگ است و طراحی آن به صورت برگ است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که طراحی آن نیز به صورت برگ می باشد .همچنین انگشتر موجود در این نیم ست نیز در طرح برگ است . نیم ست نقره مدل برگ برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 17.5 گرم است و با توجه به طراحی زیبا و چشم نواز آن برای مهمانی ها و مناسب های خانوادگی و همچنین مجالس رسمی مناسب است.