نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093

نيم ست نقره زنانه مدل جواهر

ناموجود
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • ساخت: تایلند
  • طرح : یاقوت سرخ
  • نگین: اتریشی
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن: 20.1 گرم
  • وزن زنجیر: 2.8 گرم
  • همراه: جعبه و باکس
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093

نيم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093 ، کلاسیک نگين طرح ياقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگين های این نیم طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نيم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. این نیم ست برای خانم های در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب است.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093 ، کلاسیک نگین طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. این نیم ست برای خانم های در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 نیم ست نقره , مدل جواهر کلاسیک , جواهر کلاسیک , خرید نقره , نقره , نقره لمیا , گالری نقره لمیا , فروش نقره , خرید نیم ست نقره , نیم ست نقره

 

 

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093 در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

نگین اتریشی

طرح یاقوت سرخ

مدل جواهرکلاسیک

حالت گوشواره حلقه ای آویز دار

دارای زنجیر ایتالیایی

وزن: 20.1 گرم

وزن زنجیر : 2.8 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • زنجیر ایتالیایی
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نگین طرح یاقوت

توضیحات تکمیلی

وزن 0.229 کیلوگرم
جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ ست نیم ست
نوع _ گردنبند پلاک دار
نوع _ گوشواره حلقه ای
نوع _ انگشتر نگین دار
نگین طرح یاقوت سرخ
ساخت تایلند
وزن 20.1 گرم
زنجیر ایتالیایی
وزن زنجیر 2.8 گرم
همراه جعبه و باکس
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزاده کد A050
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزاده نگین میکرو کد A050 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزاده دارای طراحی به روزی بوده و با نگین های میکرو بسیاز زیباتر هم شده است . اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود . بر روی بدنه رکاب طرح های زیبایی درآمده که جلوه زیبایی دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب است تا بتواند انگشتان را بزرگ تر نشان دهد. انگشتر زنانه آزاده برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

انگشتر نقره زنانه مدل پرتو روکش آب طلا کدA033
۲,۲۰۴,۴۸۸ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل پرتو روکش آب طلا کدA033 که عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، سلطنتی بوده و با نگین های میکرو سیتینگ و روکش طلا مزین شده است که طراحی انگشتر را خاص تر جلوه میده. این محصول با این طراحی برای خانم هایی که علاقه به انگشتر سلطنتی دارند مناسب است. همچنین به علت اینکه روکش طلا با استفاده روزمره از بین میرود توصیه میشود اگر به دنبال انگشتری برای استفاده در مجالس و مهمانی ها هستید به سراغ این انگشتر خاص و زیبا بیایید . قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس چنگی کد D096
۲,۸۸۶,۱۸۲ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس چنگی کد D096، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 5mil کدG075
۶,۶۹۹,۸۴۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل بولگاری 5mil کدG075، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص و جذاب بولگاری طراحی شده و به نسبت وزن بالایی نیز دارد. زنجیر مدل بولگاری محصول پر طرفدار و اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان در رده های سنی 25 تا 50 سال میباشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای زیبا و چشم نواز دارند این زنجیر میتواند الهام بخش باشد. ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایر آن 60 سانتی متر و وزن آن 45.03 گرم میباشد.

زنجیر های مدل بولگاری در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
زنجیر نقره مردانه مدل باکس(ریسمان) 6mil کدG079
ناموجود

زنجیر نقره مردانه مدل باکس(ریسمان) 6mil کدG079، با عیار 925 نقره تایلندی ساخته شده است . این زنجیر  با طراحی باکس گونه و به صورت دایره طراحی شده است.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های منعطف و زیبا علاقه مند هستند مناسب است. میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره تایلندی از انواه زنجیر های پر طرفدار نیز محسوب می شوند و کیفیت مناسبی دارند. این زنجیر برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر ، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 51.19 گرم است و جزو زنجیرهای سنگین محسوب می شود.

زنجیر های مدل ریسمان در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
نیم ست نقره مدل تاج کدN036
ناموجود

نیم ست نقره مدل تاج که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در هر رده سنی میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز  کدN033
۴,۰۸۰,۲۵۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر افروز نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح زمرد است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 نیم ست نقره مدل قمرتاج کد N057
۳,۵۶۲,۵۰۰ تومان

 نیم ست نقره مدل قمرتاج کد N057 جواهر کلاسیک تایلندی نگین سنگ اتمی طرح یاقوت کبود که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح یاقوت کبود است. طراحی این محصول تایلندی طرح جواهر با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است . طراحی نیم ست نقره مدل قمرتاج برگرفته ار طرح های جواهرات سنتی میباشد .  زنجیر این نیم ست تایلندی ، ساخت کشور ایتالیا است . که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است.  این نیم ست از محصولات طرح جواهر میباشد که برای بسیاری از خانم های میان سال مناسب است. وزن این نیم ست 16.3 گرم است .

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کلاسیک کد: N035
۴,۸۹۴,۴۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کلاسیک نگین طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 نیم ست نقره مدل جواهر هربانو کدN034
۵,۴۷۲,۰۰۰ تومان

 نیم ست نقره مدل جواهر هربانو نگین طرح یاقوت کبود که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت کبود است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت کبود در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.