نیم ست نقره مدل بال کد N089

نيم ست نقره مدل بال

قیمت: ۲,۵۳۷,۷۵۹ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • نگین: اتریشی
  • مدل: بال
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت کشور: تایلند
  • زنجیر: ایتالیایی
  • گوشواره: میخی
  • وزن نیم ست: 7.6 گرم
  • وزن زنجیر: 2.4 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل بال کد N089

نيم ست نقره مدل بال کد N089 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به شکل بال است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این نيم ست نقره زنانه به صورت بال است . زنجیر این نيم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت بال می باشد که برای صورت های کشیده مناسب است . نيم ست نقره مدل بال برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 7.6 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

توضیحات

نیم ست نقره مدل بال کد N089 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به شکل بال است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این نیم ست نقره زنانه به صورت بال است . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت بال می باشد که برای صورت های کشیده مناسب است . نیم ست نقره مدل بال برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 7.6 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

این نیم ست همراه جعبه عرضه میشود.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره , مدل بال, نقره , نیم ست نقره زنانه , روکش طلا سفید , زنجیر ایتالیایی , نقره لمیا , خرید نقره , گالری نقره لمیا

نیم ست نقره مدل بال کد N089 در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

نگین اتریشی

طرح بال

بدون حساسیت

رنگ ثابت

زنجیر: ایتالیایی

وزن: 7.6 گرم

وزن زنجیر : 2.4 گرم

همراه : جعبه

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

 

.

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ ست نیم ست
نوع _ گردنبند پلاک دار
نوع _ گوشواره میخی
نگین اتریشی
مدل بال
ساخت تایلند
زنجیر ایتالیایی
وزن نیم ست 7.6 گرم
وزن زنجیر 2.4 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی 3mil کد N132
۴,۵۱۸,۰۰۰ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی 3mil کد N132، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این ست برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 20 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 3 میلی متر، سایز زنجیر آن 60 و سایز دستبند آن 21 سانتی متر است.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-8m کد D080
۴,۱۵۸,۰۰۰ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-8m کد D080، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه تراش خرده طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و خط های بر روی هر قلاب تراشیده شده که به زیبایی آن افزوده است .  روکشی از طلا سفید نیز بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 60سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 8 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 18.9 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند های مدل کارتیه تراش خرده در ضخامت های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۹۱۷,۵۹۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

نیم ست نقره طرح جواهر مدل سنبل نگین مارکیز کدN048
۹,۲۳۷,۹۵۷ تومان

نیم ست نقره طرح جواهر مدل سنبل نگین مارکیز روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند میباشد. طراحی این سرویس جواهر به صورت گل سنبل بوده و حس تازگی را میدهد. که با نگین مارکیز و روکش طلا سفید تزئیین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. سرویس طرح جواهر مدل سنبل برای افرادی با صورت (گرد، کشیده ) اندام ( لاغر، متوسط و نرمال و حتی فربه و توپر ) مناسب است . همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110
۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر رولو دارای یک سری حلقه های گرد بوده که به هم متصل می شوند. هر پیوند به صورت حلقه ای 180 درجه دور خود چرخیده است تا ظاهری منحصر به فرد به زنجیر بدهد. زنجیره رولو بسیار به زنجیر کابلی شباهت دارد با این تفاوت که حلقه های زنجیر رولو متقارن و گرد هستند ولی زنجیر کابل به صورت بیضی یا مستطیلی است. به هم پیوستگی منظم حلقه های زنجیر رولو، ظاهری متفاوت به این نوع زنجیر بخشیده است. زنجیر رولو در ضخامت و طول های متفاوت ساخته می شود.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل لوسیا کد D059، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. از نظر طراحی بسیار زیبا بوده و سادگی را همراه دارد. طراحی این محصول به تنیس معروف است و بسیار ساده و شیک است . این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان ظرفیت های بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 11.1 گرم است. رنگ این محصول ثابت میباشد و حساسیت زا نیست .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نیم ست نقره مدل کاگیسو کد N086
۲,۴۳۵,۳۴۲ تومان

نیم ست نقره مدل کاگیسو کد N086 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست طرح جواهر است و با نگین های پرنس و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره کاگیسو به صورت یک طرح شش ضلعی است که با نگین های پرنس در طرح جواهر تزیین شده است که این مدل طرفداران زیادی دارد . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل خاویاری است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت مربع می باشد که برای صورت های گرد مناسب است . نیم ست نقره مدل کاگیسو برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 8.2 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 3 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

 نیم ست نقره مدل گلبدن نگین طرح زمرد کد N052
۵,۵۸۹,۵۶۱ تومان

 نیم ست نقره مدل گلبدن کد N052 ، نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. نگین های این نیم ست طرح زمرد است. طراحی این نیم ست یه صورت کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی مدل خاویاری این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. نیم ست نقره مدل گلبدن از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان تا میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 نیم ست نقره مدل جواهر افروز  کدN033
۴,۲۰۵,۳۸۱ تومان

 نیم ست نقره مدل جواهر افروز نگین طرح زمرد که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح زمرد است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین زمرد در مرکز است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل آدیا روکش طلا سفید کد N063
ناموجود

 نیم ست نقره مدل آدیا روکش طلا سفید کد N063 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست مردن بوده نگین های اتریشی و روکش طلا سفید برای تزئین و استحکام آن بر روی این نیم ست قرار گرفته است. طراحی نیم ست نقره مدل آدیا برگرفته ار طرح های علامت جمع(+) بوده که به صورت زیبایی طراحی شده و در میان دختران جوان طرفداران بیشتری دارد. زنجیر این نیم ست تایلندی ، ساخت کشور ایتالیا است که از نقاط قوت این کالا محسوب مشود. نیم ست مدل آدیا برای بسیاری از خانم های جوان در رده سنی 20 تا 45 سال مناسب تر است و دختران جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 5.5  گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه مناسب است.