زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه

معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059 ، با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر کارتیه ایتالیایی دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 26.5 گرم است. سایز این زنجیر 50 سانت بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با فروشگاه تماس بگیرید.

توضیحات

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تخت کدG059 ، با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر کارتیه ایتالیایی دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 26.5 گرم ، سایز این زنجیر 50 سانت و ضخامت آن 5 میلی متر است.

زنجیر های مدل کارتیه طرح تخت (Flat Curb) در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه , گردنبند کارتیر , گردنبند کارتیه , گردنبند مردانه , خرید گردنبند مردانه , خرید گردنبند کارتیه , خرید گردنبند نقره مردانه , , نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی , زنجیر کارتیر , زنجیر نقره مردانه , خرید زنجیر نقره مردانه
, نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی ,

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه , گردنبند کارتیر , گردنبند کارتیه , گردنبند مردانه , خرید گردنبند مردانه , خرید گردنبند کارتیه , خرید گردنبند نقره مردانه , زنجیر کارتیر , زنجیر نقره مردانه , خرید زنجیر نقره مردانه

 

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059 در لمیا

مشخصات:

جنس :نقره

عیار: ٩٢۵

ساخت : ایتالیا

مدل: کارتیه

روکش: طلا سفید

وزن: 26.5 گرم

ضخامت: 5 میلی متر

سایز: 50 سانتی متر

همراه جعبه

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • نقره ایتالیا
  • روکش طلا سفید
طراحی 89/100
کیفیت ساخت 94/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نوع _ گردنبند زنجیر
روکش طلا سفید
مناسب برای آقایان
سایز 50 سانتی متر
مدل کارتیه
ساخت ایتالیا
همراه جعبه
وزن 26.5 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی کدD041
۲,۶۶۱,۱۲۰ تومان

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت کارتیه ژاپنی با 8 تراش طراحی شده 12.6 گرم وزن دارد. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

ساعت نقره مردانه مدل هرمان کد S013
۸,۵۴۴,۰۰۰ تومان

ساعت نقره مردانه مدل هرمان کد S013،  با عیار 925 تایلندی و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره مردانه بسیار سنگین و شیک است و با نگین میکرو سیتینگ تزئین شده است. ساعت نقره هرمان برای شرکت رویال کرون و با موتور ژاپنی ساخته شده است. این ساعت زیبا دارای دو سال گارانتی موتور است و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور و یا حتی تعویض ساعت اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت مردانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای مردان در رده سنی 35 تا 70 سال مناسب است . صفحه این ساعت گرد بوده و اطراف آن با نگین های میکرو سیتینگ تزئین شده است .  این ساعت همراه با جعبه بفروش میرسد.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آلتای کد A074
ناموجود

انگشتر نقره مدل آلتای کد A074 انگشتری با طراحی سنتی است. این انگشتر که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده و دارای رکابی خاص و زیبا است که به سبک های سنتی و اصیل میباشد. رکاب این انگشتر دست ساز بوده و  اثر استاد انصاری زاده میباشد.  بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از مرغوب ترین نوع فیروزه میباشد قرار دارد که بر زیبایی و ارزش این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل آلتای یک انگشتر مردانه میباشد که آقایان میتوانند از آن بصورت روزمره و یا در یک مجلس و یا مهمانی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای آقایان جوان تا میانسال از 30 تا 55 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب نقره ای آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است.  رنگ این انگشتر ثابت بوده و حساسیت ندارد.

نیم ست نقره زنانه طرح گل کد N119
۴,۳۵۲,۹۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح گل کد N119، طرح گل که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح گل است. طراحی این محصول یه صورت مدرن و شرقی است که قسمت های نقره آن با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندینو کد HS08
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندینو کد HS08 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندینو دارای طول بیشتری است و زاویه داشته و با دوخط کنار هم از نگین های میکرو تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را به خود گرفته است . این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این حلقه ست 6.8 گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندینو را انتخاب کنند.

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009
۸,۵۵۸,۵۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ورونا (Verona) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ورونا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس برای خانم های جوان تا میانسال در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب تر است . وزن سرویس ورونا 42.9 گرم است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره -55  کد:G042
۵,۴۲۳,۰۴۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره کد کد:G042  با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است. وزن این زنجیر 26.7 گرم است .و سایز آن 55 سانتی متر است.

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014
۲,۶۸۸,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل کارتیه این فروشگاه  طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035
۲,۶۱۱,۲۰۰ تومان

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035،  با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. این زنجیر نقره بسیار زیبا  که مدل کارتیه ( از معروف ترین برند های تولید زیورآلات در دنیا ) میباشد دارای بافت های ریز و تو در تو بوده و یکپارچگی این زنجیر باعث شده تا طرفداران سرسختی داشته باشد. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار بوده و هم آقایان و هم بانوان میتوانند از این زنجیر زیبا استفاده کنند. طراحی این زنجیر برای جوانان مناسب تر است .و به راحتی میتوانند با لباس های اسپرت خود این زنجیر را ست کنند.  وزن این محصول  17 گرم است .

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره  کد:G024
۴,۹۷۹,۵۲۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.