دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد کدD067

دستبند نقره مدل ژاکلین روكش رزگلد

قیمت: ۱,۹۹۲,۹۱۱ تومان

موجودی: 3 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • طرح: چشم نظر فلاور
  • نگین: بارفَتَن اتريشي
  • مدل قفل: آسانسوری
  • روکش: رزگلد
  • ساخت: تایلند
  • وزن: 7.7 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد کدD067

دستبند نقره مدل ژاکلین روكش رزگلد کدD067، با عیار 925 تایلندی با طرح چشم نظر فلاور. طراحی این دست بند زنانه فلاور بوده و طرحی از چشم نظر قسمت بیروینی دستبند قرار دارد. نگین های دستبند ژاکلین بارفتن اتریشی است و روکشی رز گلد بر روی نقره آن کشیده شده است. ( در روکش رزگلد ماندگاری رنگ پایین است و در کوتاه مدت- 3ماه یا یکسال-  رنگ آن تغیر میکند). از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل ژاکلین که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی یا آسانسوری گفته میشود و مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است. اگر قصد خرید یک هدیه برای عزیزان خود را دارید دستبند نقره ژاکلین انتخاب خوب و مناسبی است که با توجه به وزن نسبتا کم و قیمت مناسب میتواند جوابگوی شما باشد. وزن این دستبند 7.7 گرم است. این دستبند برای دختران جوان تا میانسال از 15 تا 45 سال مناسب تر است.

توضیحات

دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد کدD067، با عیار 925 تایلندی با طرح چشم نظر فلاور. طراحی این دست بند زنانه فلاور بوده و طرحی از چشم نظر قسمت بیروینی دستبند قرار دارد. نگین های دستبند ژاکلین بارفتن اتریشی است و روکشی رز گلد بر روی نقره آن کشیده شده است. ( در روکش رزگلد ماندگاری رنگ پایین است و در کوتاه مدت- 3ماه یا یکسال-  رنگ آن تغیر میکند). از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل ژاکلین که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی یا آسانسوری گفته میشود و مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است.

اگر قصد خرید یک هدیه برای عزیزان خود را دارید دستبند نقره ژاکلین انتخاب خوب و مناسبی است که با توجه به وزن نسبتا کم و قیمت مناسب میتواند جوابگوی شما باشد. وزن این دستبند 7.7 گرم است. این دستبند برای دختران جوان تا میانسال از 15 تا 45 سال مناسب تر است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

دستبند نقره , مدل ژاکلین , روکش رزگلد , خرید نقره , نقره لمیا , دستبند نقره زنانه , بارفتن اتریشی , طرح چشم نظر , چشم نظر

دستبند نقره مدل ژاکلین روکش رزگلد در لمیا

مشخصات :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش رزگلد

نگین بارفتن اتریشی

بسیار زیبا و خوش دست

مدل قفل کراواتی

طرح چشم نظر – فلاور

وزن: 7.7 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط ضعف
  • روکش رز گلد (کاهش ماندگاری رنگ)
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 83/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش رز گلد
نوع _ دستبند بندی
قفل کرواتی(آسانسوری)
نگین بارفتن اتریشی
طرح چشم نظر فلاور
ساخت تایلند
وزن 7.7 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خرده 5mil کد N106
۵,۶۵۸,۲۶۸ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خرده 5mil کد N106، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی قلاب های این مدل از زنجیرهای کارتیه تراش های زیبایی ایجاد شده است.

این ست برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است . ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایز زنجیر آن 60 و سایز دستبند آن 20 سانتی متر است.

زنجیر های مدل کارتیه تراش خرده در سایز و وزن های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از آن میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آمور کدHS001
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آمور  با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان با کیفیت مناسب می باشد. حلقه ست آمور بانگین های اتمی و روکش طلا سفید مزین شده است و زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند گزینه ایده آلی است.

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110
۳,۰۲۸,۳۷۱ تومان

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 10.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور کدD015
۲,۴۰۳,۳۸۶ تومان

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور با عیار 925 تایلندی که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای بارفَتَن فیروزه اتریشی مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل چیا کد N055
ناموجود

نیم ست نقره مدل چیا کد N055 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل حرف C انگلیسی میباشد که با نگین های مارکیز و میکرو تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویاری این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل چیا برای دختران 20 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندولینا کد HS06
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندولینا کد HS06 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندولینا دارای طول بیشتری است و با طرح های مربعی کنار هم که درون این مربع ها نگین های میکرو قرار دارد تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را گرفته است. این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 8  گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندولینا را انتخاب کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد  کد:D032
۱,۴۵۷,۴۹۹ تومان

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . آویز این دستبند طرح خورشید و به رنگ آبی میباشد که بر روی روکش رزگلدی که بر روی این محصول کشیده شده هماهنگی زیبایی ایجاد کرده .همچنین مدل قفل این دستبند از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است.

ناموجود
دستبند نقره مدل چشم نظر نگین بارفَتَن  کد:D023
ناموجود

دستبند نقره مدل چشم نظر نگین بارفَتَن روکش طلا سفید از دستبند های زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. آویز چشم نظر بر روی این دستبند که ترکیب رنگ های سرد آبی را در خود دارد به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان و طرفداران محصولات زینتی طرح چشم نظر پیشنهاد میشود.

ناموجود
دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت  کد:D027
ناموجود

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد کدD031
ناموجود

دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد یکی از زیبا ترین دستبندهای این فروشگاه میباشد . این محصول با عیار 925 ساخته شده و طرح آن بی نهایت است که با روکش رز گلد مزین شده است. یکی از مزایای مهم و کاربردی دستبند نقره مدل بینهایت روکش رزگلد که میتوان به آن اشاره کرد قفل به کاربرده شده در آن است که اصطلاحا قفل کراواتی گفته میشود که مشکل سایزبندی را به راحتی حل کرده است.