دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه

ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • طرح: کارتیه
  • روکش: طلا سفید
  • ساخت کشور: ایتالیا
  • وزن: 19.8 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ماریو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بروندا برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

توضیحات

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ماریو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند ماریو برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت، حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبند نقره مردانه , مدل ماریو , کارتیه , دستبند نقره , نقره , طرح کارتیه , خرید نقره , نقره لمیا , دستبند اسپرت , دستبند کارتیر , دستبند کارتیه , دستبند مردانه , خرید دستبند مردانه , خرید دستبند کارتیه , خرید دستبند نقره مردانه

 

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵

ساخت کشور ایتالیا

بسیار شیک

طرح کارتیه

روکش طلا سفید

وزن: 19.8 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طرح کارتیه
  • روکش طلا سفید
  • ساخت ایتالیا
  • قیمت مناسب
طراحی 95/100
کیفیت ساخت 95/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 93/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ دستبند زنجیری
ساخت ایتالیا
وزن 19.8 گرم
طرح کارتیه
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نیم ست نقره زنانه مدل یاقوت سرخ کد : N003
۴,۳۲۲,۵۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل یاقوت سرخ ، عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل یاقوت سرخ نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و نگین مارکیز فلاور اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

ناموجود
انگشتر نقره عقیق برزیلی   کد:A016
ناموجود

انگشتر نقره عقیق برزیلی با عیار 925 .این محصول با نگین عقیق برزیلی و رکاب سیلندری زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد همچنین خطاطی این محصول اثر دست استاد احد میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه ژاپنی 6mil کدG073
۶,۵۰۶,۹۹۶ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه ژاپنی 6mil کدG073، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا که به طرح کارتیه ژاپنی معروف است قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کارتیه علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خورده برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 33.59 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه ژاپنی در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
سرویس نقره مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد کدST001
ناموجود

سرویس نقره طرح جواهر مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره، یک دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این سرویس جواهر به صورت خوشه های گندم و گل لاله است که با نگین مارکیز طرح زمرد سبز و روکش طلا سفید تزئیین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. سرویس طرح جواهر مدل گندم سبز برای افرادی با صورت (گرد) اندام ( متوسط و نرمال، فربه و توپر ) مناسب تر است . همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

 

 

ناموجود
دستبند نقره مدل بولگاری چهار گوش تراش کدD024
ناموجود

دستبند نقره مدل بولگاری چهار گوش تراش با عیار 925 ترکیه ای ، دستبند زیبایی که چهار گوش آن تراش خرده است . این دستبند با طراحی بولگاری از دست بند های پرطرفدار بین آقایان و بانوان است و هر دو قشر میتوانند از این دستبند استفاده کنند.  اگر قصد هدیه به عزیزان خود را دارید و در انتخاب نوع هدیه تردید دارید پیشنهاد ما به شما دستبند نقره مدل بولگاری است.

ناموجود
انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن کدA011
ناموجود

انگشتر نقره مردانه رکاب سیلندری با عقیق یمن که با عیار 925 ساخته شده است. مدل رکاب آن سیلندری است . عقیق این انگشتر، محصول کشور یمن است . عقیق یمن از بهترین عقیق های دنیا است و از این نظر برای طرفداران انگشتر های مردانه این انگشتر انتخاب مناسب و خوبی است  رکاب این انگشتر نیز طرفداران خود را دارد و افرادی که انگشتر هایی با رکاب های طرح دار و زیبا را میپسندند میتوانند از طرفداران این انگشتر باشند . قیمت این انگشتر نقره مردانه که نگین عقیق را بر روی خود جای داده نیز مناسب به نظر می‌رسد .

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053
۵,۳۰۵,۴۰۶ تومان

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ایلشن بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند ایلشن برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 36.5  گرم است.

دستبند نقره مدل بروندا طرح کارتیه کد D056
۴,۲۲۱,۰۶۹ تومان

دستبند نقره مدل بروندا طرح کارتیه کد D056، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند بروندا بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بروندا برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد

دستبند نقره مدل براندی طرح کارتیه دوبل کد D055
۴,۴۹۸,۲۱۰ تومان

دستبند نقره مدل براندی طرح کارتیه دوبل کد D055، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند براندی بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. این محصول به سبک کارتیه دوبل طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند براندی برای آقایان از 30 تا 50 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 21.2  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد

ناموجود
دستبند نقره مدل بولگاری چهار گوش تراش کدD024
ناموجود

دستبند نقره مدل بولگاری چهار گوش تراش با عیار 925 ترکیه ای ، دستبند زیبایی که چهار گوش آن تراش خرده است . این دستبند با طراحی بولگاری از دست بند های پرطرفدار بین آقایان و بانوان است و هر دو قشر میتوانند از این دستبند استفاده کنند.  اگر قصد هدیه به عزیزان خود را دارید و در انتخاب نوع هدیه تردید دارید پیشنهاد ما به شما دستبند نقره مدل بولگاری است.