انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070

انگشتر نقره زنانه

قیمت: ۲,۰۴۵,۱۲۸ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • مدل: سولیتر
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: مارکیز- اتریشی
  • ساخت: تایلند
  • وزن: 7.8 گرم
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070

انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر بسیار زیبا و چشم نواز ساخت تایلند است . طراحی این انگشتر زنانه مدل سولیتر و طرح جواهر میباشد. نگین های مارکیز و اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 7.8 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر مانون گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 25 تا 50 سال مناسب میباشد

توضیحات

انگشتر نقره زنانه مدل مانون کد A070 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر بسیار زیبا و چشم نواز ساخت تایلند است . طراحی این انگشتر زنانه مدل سولیتر و طرح جواهر میباشد. نگین های مارکیز و اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 7.8 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر مانون گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 25 تا 50 سال مناسب میباشد

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

انگشتر نقره , مدل مانون, انگشتر نقره زنانه , نگین مارکیز , روکش طلا سفید , خرید نقره , نقره لمیا , طرح جواهر

انگشتر نقره زنانه مدل مانون روکش طلا سفید کد A070 در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵

روکش طلا سفید

ساخت تایلند

طرح جواهر

بسیار زیبا و شیک

نگین مارکیز- اتریشی

وزن: 7.8 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا

 

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
طراحی 92/100
کیفیت ساخت 0/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 93/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نگین مارکیز, اتریشی
روکش طلا سفید
طرح طرح جواهر
ساخت تایلند
وزن 7.8 گرم
نوع _ انگشتر نگین دار
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138
۲,۴۸۹,۰۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل ستاره کد N138، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره می باشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت ستاره است که با نگین های اتمی تزیین شده است . قسمت های نقره ای این نیم ست با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی فیگارو 6تراش 6mil کدN141
۵,۲۸۰,۰۰۰ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی فیگارو 6تراش 6mil کدN141، با عیار 925 ساخته شده است. این ست نقره بسیار زیبا و چشم نواز از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد  کد :  N008
۳,۴۵۳,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل لایت مد ، عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه می باشد . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز نگین میکروسیتینگ و باگت است . این محصول با این طراحی برای اقرادی با صورت گرد وکشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط  مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

دستبند نقره رزگلد مدل بی نهایت  کد :D033
۱,۸۵۶,۰۷۶ تومان

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد. از دیگر مزایای این محصول مدل قفل کراواتی است که مشکل سایز بندی را حد زیادی حل کرده است .

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135
۴,۷۹۲,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N135، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111
۲,۸۲۶,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.84 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزاده کد A050
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزاده نگین میکرو کد A050 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزاده دارای طراحی به روزی بوده و با نگین های میکرو بسیاز زیباتر هم شده است . اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود . بر روی بدنه رکاب طرح های زیبایی درآمده که جلوه زیبایی دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب است تا بتواند انگشتان را بزرگ تر نشان دهد. انگشتر زنانه آزاده برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 4.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

ناموجود
انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065
ناموجود

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت دور نگین است . نگین های اتمی اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 4.2 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر ژربرا گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد

انگشتر نقره زنانه مدل پوپی کد A069
۱,۷۹۸,۵۵۱ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل پوپی کد A069 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه طرح جواهر میباشد.نگین های مارکیز و اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 5.9 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر پوپی گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد

ناموجود
انگشتر نقره مدل راشل کد A063
ناموجود

انگشتر نقره مدل راشل کد A063 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت پست مدرن است. نگین های اتمی اتریشی، باگت و میکرو  به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 7 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر راشل گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 60 سال مناسب میباشد