انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065

انگشتر نقره مدل ژربرا

ناموجود
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • نگین : اتریشی
  • وزن: 4.2 گرم
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت دور نگین است . نگین های اتمی اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 4.2 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر ژربرا گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد

توضیحات

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت دور نگین است . نگین های اتمی اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 4.2 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر ژربرا گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

انگشتر نقره , مدل ژربرا, انگشتر نقره زنانه , نگین اتمی , روکش طلا سفید , خرید نقره , نقره لمیا

 

انگشتر نقره مدل ژربرا روکش طلا سفید کد A065 در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و شیک

نگین اتمی اتریشی

وزن: 4.2 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا

 

 

نقاط قوت
  • روکش طلا سفید
  • دور نگین
طراحی 87/100
کیفیت ساخت 87/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 88/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نگین اتریشی
وزن 4.2 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

انگشتر نقره مدل سونیا نگین فیروزه آمریکایی کد A041
۲,۳۸۸,۰۵۴ تومان

انگشتر نقره مدل سونیا طرح خرم سلطان نگین فیروزه آمریکایی کد A041 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور ترکیه  بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. رکاب این انگشتر زیبا و خوش دست به شکل یک غنچه گل باز شده است که در مرکز آن یک نگین فیروزه آمریکایی قرار گرفته است. طرح سنتی این انگشتر زنانه باعث شده تا این محصول با فروش خوبی روبرو شود . انگشتر نقره مدل سونیا یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب زیبای  آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است.

نیم ست نقره طرح جواهر کد N117
۲,۷۷۰,۰۱۴ تومان

نیم ست نقره طرح جواهر کد N117، طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک و یک جفت گوشواره میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل کارتیه این فروشگاه  طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل اشک کدN088
ناموجود

نیم ست نقره مدل اشک کدN088 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به شکل اشک است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این نیم ست نقره زنانه به صورت اسک است . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت اشک است و  برای صورت های کشیده و گرد مناسب است . نیم ست نقره مدل اشک برای بسیاری از خانم های در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 6.2 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

نیم ست نقره طرح جواهر مدل سنبل نگین مارکیز کدN048
۹,۲۳۷,۹۵۷ تومان

نیم ست نقره طرح جواهر مدل سنبل نگین مارکیز روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند میباشد. طراحی این سرویس جواهر به صورت گل سنبل بوده و حس تازگی را میدهد. که با نگین مارکیز و روکش طلا سفید تزئیین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. سرویس طرح جواهر مدل سنبل برای افرادی با صورت (گرد، کشیده ) اندام ( لاغر، متوسط و نرمال و حتی فربه و توپر ) مناسب است . همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

ناموجود
انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052
ناموجود

انگشتر نقره یا حسین مظلوم عقیق برزیل کدA052 ، که عیار آن  925 میباشد . رکاب این محصول نیمه دست ساز است. سنگ این انگشتر مردانه زیبا عقیقی به رنگ نارنجی میباشد که محصول درجه یک برزیل است. ( عقیق درجه 1 برزیل) . رکاب سیلندری این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر شده و یک فضای نسبتا مناسب برای سنگ عقیق آن تعبیه شده که این سنگ به خوبی خود را نشان میدهد. این انگشتر برای افرادی که طرفدار انگشتر مذهبی است مناسب است. نوشته روی این انگشتر یا حسین مظلوم میباشد و دارای امضای احد میباشد که اعتبار و ظرافت کار را نشان میدهد. این محصول دارای رنگ ثابت بوده و حساسیت زا نیست . وزن این انگشتر نقره 15.5 گرم است . مردان در رده سنی 18 تا 45 سال برای استفاده از این انگشتر خوش دست و زیبا مناسب تر هستند و با توجه به وزن نسبتا بالای آن و نیمه دست ساز بودن سیلند و کیفیت سنگ عقیق آن ، قیمت این انگشتر نقره مناسب به نظر میرسد.