زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره -55 کد:G042

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره

ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت: ایتالیا
  • مدل: کارتیه تخت
  • روکش: طلا سفید
  • سایز: 55 سانتی متر
  • ضخامت: 5 میلی متر
  • وزن: 26.9 گرم
  • همراه: جعبه
معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره -55 کد:G042

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره کد کد:G042  با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است. وزن این زنجیر 26.7 گرم است .و سایز آن 55 سانتی متر است.

توضیحات

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره کد:G042  با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار ریز بافت اسپرت ، پرطرفدار و کلاسیک ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز  می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی است. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است. وزن این زنجیر 26.9 گرم است .و سایز آن 55 سانتی متر و ضخامت آن 5 میلی متر است. این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد.

زنجیر های مدل کارتیه طرح تخت (Flat Curb) در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس اپ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه , گردنبند کارتیر , گردنبند کارتیه , گردنبند مردانه , خرید گردنبند مردانه , خرید گردنبند کارتیه , خرید گردنبند نقره مردانه , زنجیر کارتیر , زنجیر نقره مردانه , خرید زنجیر نقره مردانه

 

زنجیر نقره ایتالیا , مدل فیگارو, زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , زنجیر فیگارو, فیگارو ایتالیا , خرید گردنبند نقره ایتالیا , نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی ,

زنجیر ایتالیایی , مهردار , طرح ریز بافت , زنجیر نقره ایتالیا , مدل کارتیه , زنجیر نقره , نقره , خرید نقره , روکش طلا سفید , ایتالیا , گالری نقره لمیا , کورب , کارتیه , گردنبند کارتیر , گردنبند کارتیه , گردنبند مردانه , خرید گردنبند مردانه , خرید گردنبند کارتیه , خرید گردنبند نقره مردانه , زنجیر کارتیر , زنجیر نقره مردانه , خرید زنجیر نقره مردانه

 

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ ایتالیا مهردار

طرح: کارتیه تخت

روکش طلا سفید

وزن: 26.9  گرم

سایز: 55 سانتی متر

ضخامت: 5 میلی متر

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • استحکام بالا
  • ساخت ایتالیا
نقاط ضعف
طراحی 92/100
کیفیت ساخت 92/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مدل کارتیه
نوع _ گردنبند زنجیر
روکش طلا سفید
سایز 55 سانتی متر
ضخامت 5 میلی متر
وزن 26.7 گرم
همراه جعبه
ساخت ایتالیا
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

انگشتر نقره زنانه مدل کانیا کد A057
۱,۲۲۶,۸۵۳ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل کانیا کد A057، انگشتری زنانه با عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد. این انگشتر زیبا یا نگین پرنس رنگی مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. طراحی این انگشتر زیبا و خاص است و به صورت یک رکاب مشبک که طرح های دایره ای شکل روی آن تعبیه شده و با نگین های رنگی پرنس مزین شده است که جلوه بصری زیبایی دارد. این انگشتر زنانه ، به علت طراحی زیبایی که دارد ، طرفداران زیادی دارد. کیفیت رکاب این انگشتر نیز بالاست و از نکات مثبت این محصول میباشد. این محصول در رنگ نقره ای و رز گلد ساخته شده. است. انگشتر نقره مدل کانیا دارای وزن 5 گرم است که وزنی سبک محسوب میشود و برای استفاده روزانه مناسب است . دختران و خانم های بین 20 تا 50 سال برای استفاده از این انگشتر مناسب هستند و با توجه به طراحی روز و شیک آن جوانان بیشتر از این انگشتر استقبال کرده اند.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 8mil کد N131
۸,۸۰۶,۸۲۹ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N131، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120
۴,۷۴۴,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح رنکلی کد N120،  که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی است. طراحی این محصول یه صورت کلاسیک و برگرفته از طرح های ترکیه ای است. که قسمت های نقره ای آن با روکشی از طلا سفید پوشیده شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

 نیم ست نقره مدل آلیس کد N079
۴,۷۱۲,۰۰۰ تومان

 نیم ست نقره مدل آلیس کد N079، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست سنگ فیروزه اصل نیشابور و دارای رنگ و طرح یکدست میباشد. طراحی این محصول یه صورت نیمه کلاسیک با نگین فیروزه نیشابور میباشد که بر روی نقره های کار شده تعبیه شده است. طرح گوشواره های این نیم ست به صورت آویز میباشد. زنجیر این نیم ست تایلندی میباشد . این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال که علاقه به نیم ست های فیروزه هستند مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. وزن این نیم ست 16.3 گرم و وزن زنجیر آن 5.3 گرم است و برای خانم های 30 تا 60 سال مناسب است.

دستبند نقره رزگلد مدل بی نهایت  کد :D033
۱,۸۵۶,۰۷۶ تومان

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد. از دیگر مزایای این محصول مدل قفل کراواتی است که مشکل سایز بندی را حد زیادی حل کرده است .

انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039
۲,۵۳۲,۵۱۳ تومان

انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح جواهر و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت مدرن طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر عقیق اصل یمن میباشد که با روکشی از طلا سفید که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب با طراحی پارامتریک و یک عقیق یمن میتواند به زیبایی بصری کار بیافزاید. انگشتر نقره زنانه مدل ایناری دارای طراحی مدرن بوده و با تک نگین عقیق بسیاز زیباتر هم شده است . استفاده از نگین عقیق در جامعه ایران بسیار محبوب است و ما ایرانی ها دوست داریم بهترین نوع عقیق را که در کشور یمن استخراج میشود را در جواهرات و زیورآلات خود استفاده کنیم. انگشتر نقره مدل ایناری برای استفاده خانم های جوان مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا40 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره  کد:G024
۵,۰۲۶,۳۲۸ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مهردار مدل فیوره با عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول ایتالیایی شماره دار بوده و با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر ایتالیایی مهردار طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059
۵,۳۹۲,۶۱۹ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG059 ، با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر کارتیه ایتالیایی دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 26.5 گرم است. سایز این زنجیر 50 سانت بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با فروشگاه تماس بگیرید.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG061
۵,۸۱۴,۱۴۴ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG061، با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر کارتیه ایتالیایی دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 30 گرم است. سایز این زنجیر 60 سانت و ضخامت آن 5 میلی متر بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تخت 8m کدG062
۷,۳۶۴,۵۸۲ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تخت 8m کدG062، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.