نیم ست نقره زنانه مدل جیالی کد N070

 نيم ست نقره زنانه مدل جیالی

قیمت: ۲,۸۲۱,۵۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: اتریشی
  • زنجیر: ایتالیایی- مدل خاویاری
  • وزن: 9.2 گرم
  • وزن زنجیر: 3.2 گرم
معرفی اجمالی محصول

 نیم ست نقره زنانه مدل جیالی کد N070

 نيم ست نقره زنانه مدل جیالی روکش طلا سفید کد N070 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست انتزاعی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نيم ست نقره مدل جیالی ساده بوده و برگرفته از نماد بینهایت میباشد با تغییراتی جزئی ، که این نماد طرفداران زیادی داشته و از طرح های محبوب در بین مردم میباشد. زنجیر این نيم ست ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل خاویاری و براق است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بلند بوده که برای صورت های گرد و قلبی شکل مناسب است. نیم ست زنانه مدل جیالی برای بسیاری از خانم های جوان تادر رده سنی 20 تا 45 سال مناسب تر است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 9.2  گرم  و وزن زنجیر آن 3.2 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

توضیحات

 نیم ست نقره زنانه مدل جیالی روکش طلا سفید کد N070 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست انتزاعی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل جیالی ساده بوده و برگرفته از نماد بینهایت میباشد با تغییراتی جزئی ، که این نماد طرفداران زیادی داشته و از طرح های محبوب در بین مردم میباشد. زنجیر این نیم ست ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل خاویاری و براق است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بلند بوده که برای صورت های گرد و قلبی شکل مناسب است. نیم ست زنانه مدل جیالی برای بسیاری از خانم های جوان تادر رده سنی 20 تا 45 سال مناسب تر است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 9.2  گرم  و وزن زنجیر آن 3.2 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 نیم ست نقره , مدل جیالی , نقره , روکش طلا سفید , نیم ست زنانه , زنجیر ,

 

 نیم ست نقره زنانه مدل جیالی روکش طلا سفید در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

نگین اتریشی

بدون حساسیت

رنگ ثابت

دارای زنجیر ایتالیایی- مدل خاویاری

وزن: 9.2 گرم

وزن زنجیر : 3.2 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی مدرن
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
طراحی 86/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 86/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نوع _ ست نیم ست
نوع _ گوشواره آویز
نگین دارد
روکش طلا سفید
وزن 9.2 گرم
وزن زنجیر 3.2 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100
۲,۵۱۷,۱۲۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG100، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG060
۴,۹۵۹,۳۶۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه کدG060 ، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دارای تراش های زیبایی است و برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و وزن آن 24.6 گرم است. سایز این زنجیر 50 سانت بوده و در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

ناموجود
انگشتر نقره مدل آزیتا کد A055
ناموجود

انگشتر نقره مدل آزیتا نگین میکرو کد A055 زنانه ، زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا با نقره عیار 925 ساخته شده و  و دارای یک رکاب زیبا محکم و قوی است که به صورت زیبایی طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر میکرو میباشد که با روکشی از طلا زرد که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب زیبا و نگین های ریز میکرو و رنگ طلای آن زیبایی بصری خاصی را به این انگشتر داده است. انگشتر نقره زنانه مدل آزیتا دارای طراحی به روزی بوده و با چند نگین میکرو بسیاز زیباتر هم شده است. اگر قصد استفاده از یک انگشتر زیبا در یک مهمانی خاص و یا نشان برای عروس خانم را دارید این انگشتر میتواند انتخاب مناسبی باشد. رکاب این انگشتر در پایین باریک و در بالا پهن تر میشود. و چند نگین بر روی رکاب قرار دارد. این انگشتر برای انگشتان لاغر و کشیده مناسب تر است. انگشتر زنانه آزیتا برای استفاده خانم های جوان تا میان سال مناسب است و خانم های در رنج سنی 25 تا 55 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند. وزن این انگشتر 3.3 گرم است.

از نکات منفی این انگشتر رنگ رز گلد آن است . رنگ رزگلد با اینکه زیبایی خاصی را به زیورآلات میدهد اما به علت مقاومت پایین آن ، پس از مدتی زنگ آن میرود و در بعضی موارد سیاه و در بعضی موارد سفید میشود. رنگ رز گلد این انگشتر تا 6 ماه بسته به شرایط و نوع مصرف و تعریق بدن ثابت است ، اما پس از مدتی رنگ خود را از دست داده و سفید مییشود و احتیاج به آبکاری مجدد دارد.

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز کد G094
۳,۰۴۰,۳۲۰ تومان

گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز کد G094، گردنبند نقره پلاک فروهر نگین سبز با نقره عیار 925 و روکش طلاسفید ساخته شده است . آویز این محصول برگرفته از فروهر، یک نماد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است زنجیر این محصول ایتالیایی و مدل کارتیه میباشد. همچنین  این محصول با نگین عقیق سرخ مزین شده است. این محصول برای جوانان مناسب تر می باشد.

دستبند نقره زنانه مدل آوین  کد : D005 
۲,۱۶۴,۸۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل آوین، یکی از محصول های زیبایی است که با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای فیروزه نیشابور جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. یکی دیگر از نکات مثبت این محصول داشتن زنجیر اضافه است که مشکل سایز بندی را تا حدود زیادی حل کرده است همچنین قیمت مناسب این دستبند از دیگر مزایای آن است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل گوهر کد : N004
ناموجود

عیار این محصول 925 میباشد و بسیار محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره و یک حلقه میباشد. طراحی این نیم ست مدل گوهر نام دارد . این محصول نیز با روکش طلا سفید و رزگلد و نگین مارکیز اتریشی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده وبیضی شکل و همچنین افرادی با قد متوسط وبلند مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. طراحی این نیم ست بسیار زیبا ومنحصر به فرد است و دارای وزن بالا واستحکام مناسب و یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه میباشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل کورونا کد N069
ناموجود

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل یوآ  کد N072
ناموجود

نیم ست نقره مدل یوآ روکش طلا سفید کد N072 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست انتزاعی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل یوآ دایره ای شکل با طرحی برگرفته از گل میباشد که طرفداران زیادی دارد. زنجیر این نیم ست ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل خاویاری و براق است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت حلقه ای بوده که برای صورت های بیضی و مربعی شکل مناسب تر است . نیم ست زنانه مدل یوآ برای بسیاری از خانم های جوان تا میانسال در رده سنی 20 تا 55 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 8.9 گرم  و وزن زنجیر آن 3.2 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل جینگ کد N071
ناموجود

نیم ست نقره مدل جینگ روکش طلا سفید کد N071 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست انتزاعی است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل جینگ دایره ای شکل با طرح های خاص شرق آسیا میباشد که طرفداران خاص خود را دارد. زنجیر این نیم ست ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل خاویاری و براق است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بلند و حلقوی بوده که برای صورت های بیضی و مربغی شکل مناسب تر است . نیم ست زنانه مدل جینگ برای بسیاری از خانم های جوان تادر رده سنی 20 تا 45 سال مناسب تر است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 12 گرم  و وزن زنجیر آن 3.2 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065
ناموجود

 نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065 جواهری زیبا که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. این نیم ست  تراش فیوژن خرده و زیبایی و سبک خاصی را دارد. . طراحی تمام اقلام این نیم ست به صورت قلب بوده که با روکشی از طلا زرد مزین شده است.  نیم ست نقره مدل قلب از نیم ست های زیبایی اسن که به علت نوع تراش آن طرفداران خاص خود را دارد و محصولی خاص است و میتواند شما را متمایز کند. زنجیر این نیم ست، مدل ونیزی و ساخت کشور ایتالیا است که برای یکدست شدن با نیم ست ، روی آن نیز روکش طلا زرد کشیده شده است. نیم ست مدل قبل یا روکش طلا زرد دارای وزن 12.9 گرمی دارد . این نیم ست برای استفاده در میان خانم های 25 تا 50 سال مناسب تر است.