سرویس نقره مدل پروین طرح تراش کد ST017

سرویس نقره زنانه

ناموجود

قیمت: ۵,۶۹۶,۳۰۳ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: ایران
  • روکش: طلا سفید
  • طرح: تراش
  • وزن: 31.2 گرم
معرفی اجمالی محصول

سرویس نقره مدل پروین طرح تراش کد ST017

سرویس نقره مدل پروین کدST017 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس پروین ساخت طراحان خوب ایرانی است که شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت آویز دار میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا تراش بوده و نیمه سنتی است و برگرفته از طرح های اسلیمی ایرانی استکه ریشه در فرهنگ و هنر ایران دارد.  این محصول نیز با روکشی از طلا سفید  مزین شده است. سرویس نقره مدل پروین با طراحی نیمه سنتی خود برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.
این سرویس برای زنان گروه سنی 25 تا 55 سال مناسب است .

از این سرویس زیبا و شکیل میتوان به عنوان سرویس عروس نیز استفاده کرد. وزن این سرویس 31.3گرم است

توضیحات

سرویس نقره مدل پروین کدST017 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس پروین ساخت طراحان خوب ایرانی است که شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت آویز دار میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا تراش بوده و نیمه سنتی است و برگرفته از طرح های اسلیمی ایرانی استکه ریشه در فرهنگ و هنر ایران دارد.  این محصول نیز با روکشی از طلا سفید  مزین شده است. سرویس نقره مدل پروین با طراحی نیمه سنتی خود برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.
این سرویس برای زنان گروه سنی 25 تا 55 سال مناسب است .

از این سرویس زیبا و شکیل میتوان به عنوان سرویس عروس نیز استفاده کرد. وزن این سرویس 31.2گرم است

 

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

سرویس نقره , مدل پروین , نقره , سرویس عروس

 

سرویس نقره مدل پروین روکش طلا سفید در لمیا

مشخصات:

شامل :گردنبند، دستبند و گوشواره

ساخت کشور: ایران

نقره عیار ٩٢۵

حالت گوشواره : آویز بلند

روکش طلاسفید

طرح تراش

وزن : 31.2 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی ایرانی
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
ظراحی 86/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
نوع _ ست ست
عیار 925
روکش طلا سفید
وزن 31.2 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009
۸,۵۵۸,۵۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ورونا (Verona) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ورونا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس برای خانم های جوان تا میانسال در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب تر است . وزن سرویس ورونا 42.9 گرم است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل اشک کدN088
ناموجود

نیم ست نقره مدل اشک کدN088 ، جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به شکل اشک است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی این نیم ست نقره زنانه به صورت اسک است . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت اشک است و  برای صورت های کشیده و گرد مناسب است . نیم ست نقره مدل اشک برای بسیاری از خانم های در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 6.2 گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.4 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047
۱,۷۷۶,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047 محصول کشور تایلند که با عیار 925 ساخته شد است. این دستبند زیبا طرح فلاور بوده و با روکشی از طلا سفید آبکاری شده است .این کالا در دست بسیار زیبا و خوش دست و بر روی پوست های گندمی و سفید چشم نواز است . نگین های این دستبند اتریشی است . همچنین مدل قفل این دستبند زنانه از نوع کراواتی (آسانسوری) بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است . دستبند نقره زنانه مدل دلانا با طراحی زیبا و نوع آبکاری که دارد برای دختران جوان تا زنان میانسال مناسب است و خانم های رده سنی 25 تا 50 سال میتوانند از این دستبند استفاده کنند. وزن این دستبند زنانه 7.4 گرم است .

این محصول جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل چویو کد N077
ناموجود

نیم ست نقره مدل چویو روکش طلا سفید کد N077 جواهر تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست به صورت ستاره است و با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره مدل چویو طرح ستاره بوده که این مدل طرفداران زیادی دارد . زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بوده که طراحی آن نیز به صورت طرح ستاره می باشد که برای صورت های کشیده مناسب است و با آویر کوتاهی که دارد برای پهن تر نشان دادن چهره مناسب است ( آویز های کوتاه و کشیده برای صورت های گرد مناسب نیست و صورت را بزرگتر نشان میدهد).

نیم ست نقره مدل چویو برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 2.6  گرم  و وزن زنجیر آن 1.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

ساعت زنانه نقره مدل پانیذ  کد :S003
۸,۸۲۲,۲۹۸ تومان

برند ANV که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز آراسته شده و  دارای موتور ژاپنی همراه یک سال گارانتی عرضه میشود .

انگشتر نقره عقیق اُنیکس کد:A017
۲,۱۷۷,۱۸۳ تومان

انگشتر نقره عقیق اُنیکس با عیار 925 تایلندی .این محصول با نگین عقیق اُنیکس و نشان فروهر زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از زیباترین مدل های رکاب میباشد .لازم به ذکر است که قبل از سفارش این محصول از سایز واقعی انگشت موردنظر اطمینان حاصل کرده وباتوجه به سایز سفارشات خود را ثبت کنید

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
سرویس نقره مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد کدST001
ناموجود

سرویس نقره طرح جواهر مدل گندم سبز نگین مارکیز طرح زمرد روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد. این سرویس شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره، یک دستبند و یک انگشتر میباشد. طراحی این سرویس جواهر به صورت خوشه های گندم و گل لاله است که با نگین مارکیز طرح زمرد سبز و روکش طلا سفید تزئیین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. سرویس طرح جواهر مدل گندم سبز برای افرادی با صورت (گرد) اندام ( متوسط و نرمال، فربه و توپر ) مناسب تر است . همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

 

 

سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003
۸,۲۹۹,۲۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس بوکا (bocca) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده به طوری که از این طرح در ساخت زیورآلات طلا نیز بارها استفاده شده است. این محصول نیز با روکشی از طلای سفید و نگین های میکروسیتینگ مزین شده است. سرویس نقره مدل بوکا با این طراحی که دارد برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس (دقیقا مشابه طلا) به حدی است که میتواند به عنوان هدیه ای مناسب در مراسم های عروسی نیز استفاده شود.

 

سرویس نقره زنانه مدل کیچی  کدST007
۵,۶۳۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این سرویس به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.

سرویس نقره زنانه مدل کولو کدST004
۱۲,۵۴۹,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل کولو کدST004،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کولو(collo) شامل یک گردنبند نگین دار طرح یاقوت سرخ به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند و یک انگشتر است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن شبیه به خوشه گندم است. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده به طوری که از این طرح در ساخت زیورآلات طلا نیز بارها استفاده شده است. نگین های سرویس نقره مدل کولو اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. سرویس نقره مدل کولو با این طراحی که دارد برای صورت کشیده مناسب تر است. همچنین استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است.