گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008

گوشواره نقره زنانه

ناموجود

قیمت: ۲,۷۸۸,۸۴۳ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار : 925
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: میکرو و مارکیز
  • ساخت کشور: تایلند
  • وزن: 14.8 گرم
معرفی اجمالی محصول

گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008

گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008 ، با عیار 925 که ساخت کشور تایلند میباشد. این گوشواره زیبا با نگین های میکرو و مارکیز تزئین شده است و روكش طلاسفيد روی این محصول زیبایی بیشتری را به این گوشواره  داده است. گوشواره اسکالا با طرح آویز  اشک و نیمه سنتی که دارد ، گوشواره زیبا و جذابی به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره آویزی و به صورت اشک است و با نگین های ظریفی از میکرو و مارکیز تزئین شده است و برای افرادی با رنگ پوست گندمی  همچنین برای خانم هایی با صورت های گرد مناسب تر است . با توجه به طراحی سنتی این گوشواره زنانه در طرح های روی آویز آن ، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از گوشواره اسکالا استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره مناسب هستند. وزن این محصول 14.8  گرم است.

توضیحات

گوشواره نقره مدل اسکالا کدE008 ، با عیار 925 که ساخت کشور تایلند میباشد. این گوشواره زیبا با نگین های میکرو و مارکیز تزئین شده است و روکش طلاسفید روی این محصول زیبایی بیشتری را به این گوشواره  داده است. گوشواره اسکالا با طرح آویز  اشک و نیمه سنتی که دارد ، گوشواره زیبا و جذابی به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره آویزی و به صورت اشک است و با نگین های ظریفی از میکرو و مارکیز تزئین شده است و برای افرادی با رنگ پوست گندمی  همچنین برای خانم هایی با صورت های گرد مناسب تر است . با توجه به طراحی سنتی این گوشواره زنانه در طرح های روی آویز آن ، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از گوشواره اسکالا استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره مناسب هستند. وزن این محصول 14.8  گرم است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

گوشواره نقره , مدل اسکالا , گوشواره اسکالا , نقره

 

 

 

گوشواره نقره مدل اسکالا با روکش طلا سفید در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

نگین میکرو و مارکیز

رنگ ثابت

بسیار زیبا و شیک

طرح آویز اشک طرح دار

مدل گوشواره اسکالا

وزن: 14.8 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا و نیمه سنتی
  • روکش طلا سفید
طراحی 87/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ گوشواره آویز
نگین دارد
نوع نگین میکرو و مارکیز
آویز دارد
وزن 14.8 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو کدN025
۶,۹۹۲,۰۰۰ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. این نیم ست طرح جواهر است که از 3 گل در طراحی بهره گرفته است. نگین روی این محصول از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3 گل برای افرادی با صورت گرد، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD086
۱,۱۰۴,۳۴۰ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD086، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است.

دستبند نقره نگین دار طرح یاقوت کدD014
۲,۰۴۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره نگین دار طرح یاقوت از دستبند های زیبایی است که یا نگین طرح یاغوت و روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این انگشتر جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.

ناموجود
نیم ست نقره مدل دونه برف  کد : N006
ناموجود

عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره میباشد. طراحی این نیم ست مدل دونه های برفی میباشد. این محصول نیز با روکش طلای سفید و نگین میکروسیتینگ مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت گرد و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و کوتاه مناسب تر است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد.

ناموجود
دستبند نقره نگین طرح زمرد کدD013
ناموجود

دستبند نقره نگین طرح زمرد محصول کشور تایلند و با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. روکش طلای روی این آن جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند.این دستبنده نقره از عیار 925 ساخته شده و نگینی با طرح زمرد را نیر همراه خود دارد. همچنین این دستبند دارای زنجیر اضافی است تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و این نکته از نکات مثبت این دستبند نقره میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل تاج کدN036
ناموجود

نیم ست نقره مدل تاج که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است.این محصول مناسب بانوان در هر رده سنی میباشد همچنین زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.