سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009

سرویس نقره زنانه مدل ورونا

قیمت: ۸,۵۵۸,۵۵۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: اتریشی
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ورن: 42.9 گرم
معرفی اجمالی محصول

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ورونا (Verona) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگين های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ورونا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس برای خانم های جوان تا میانسال در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب تر است . وزن سرویس ورونا 42.9 گرم است.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل ورونا کد ST009 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ورونا (Verona) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ورونا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس برای خانم های جوان تا میانسال در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب تر است . وزن سرویس ورونا 42.9 گرم است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

سرویس نقره , مدل ورونا , سرویس ورونا , روکش طلاسفید

 

سرویس نقره زنانه مدل ورونا روکش طلا سفید در لمیا

مشخصات:

شامل :گردنبند، دستبند و گوشواره

نقره عیار 925 تایلندی

حالت گوشواره : میخی

بدون حساسیت

رنگ ثابت

روکش طلاسفید

نگین اتریشی

وزن : 42.9 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
طراحی 93/100
کیفیت ساخت 94/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نوع _ ست نیم ست
نوع _ گوشواره میخی
نوع _ دستبند زنجیری
نگین دارد
نوع نگین اتریشی
روکش طلا سفید
وزن 42.9 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-5m کد D081
۱,۵۳۷,۸۴۱ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه تراش خرده F-5m کد D081، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه تراش خرده طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و خط های بر روی هر قلاب تراشیده شده که به زیبایی آن افزوده است .  روکشی از طلا سفید نیز بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه برای آقایان از 30 تا 60سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند 5 میلی متر ، سایز آن 20 سانتی متر و وزن آن 6.9 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند های مدل کارتیه تراش خرده در ضخامت های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
دستبند نقره مدل آرا   کد :  D006
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود با روکش طلای سفید جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین نگین مارکیز در دستبند نقره مدل آرا به کاربرده شده است و یکی از دستبندهای با وزن نسبتا بالا و پرفروش این فروشگاه میباشد.

زنجیر نقره مردانه مدل دیپلمات کد G038
۴,۶۱۰,۶۱۶ تومان

زنجیر نقره مردانه مدل دیپلمات کد G038 با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. زنجیر نقره دیپلمات از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این کالا، محصول کشور ترکیه است و  با طرحی خاص و و یکپارچه ای که دارد جذاب و پرطرفدار است . زنجیر نقره دیپلمات اسپرت می باشد و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است.  این زنجیر برای رده سنی 20 تا 55 سال مناسب است . زنجیر نقره دیپلامات یک زنجیر نیمه سنگین با وزن 30.7 گرم میباشد و دارای بافت های درشت میباشد که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

ساعت نقره مدل آیکال کد S010
۷,۵۹۶,۰۷۴ تومان

ساعت نقره مدل آیکال کد S010 با عیار 925  ترکیه ای و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا و خوش دست میباشد. زیبایی این ساعت بر روی پوست های سفید به خوبی نمایان است و طرح سیاه قلم آن به همراه نگین های مارکازیت جلوه زیبایی را به کار داده است . این ساعت نقره زنانه ، ظریف وخوش دست با نگین مارکازیت تزئین شده و  دارای موتور ژاپنی است. لازم به ذکر است این کالا همراه یک سال گارانتی عرضه میشود. طراحی این ساعت به صورت یک صفحه دایره ای طرح دار به همراه بند نقره با طراحی حلقه های دایره ای شکل به هم چسبیده طرح دار میباشد. وزن ساعت نقره مدل آیکال 40.2  گرم است و  برای خانم های جوان از 25 تا 60 سال مناسب است .

ناموجود
انگشتر نقره مدل آنیل کد A059
ناموجود

انگشتر نقره مدل آنیل کد A059 انگشتر مردانه با طراحی سنتی است. این انگشتر که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده و دارای رکابی خاص و زیبا است که به سبک های سنتی و اصیل میباشد. رکاب این انگشتر دارای طرحی خاص میباشد و بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل کرمان که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل آنیل یک انگشتر زیبای مردانه و ساخت ترکیه میباشد که آقایان میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا مجلسی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای آقایان جوان تا میانسال از 30 تا 50 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب نقره ای آن و آبکاری طلایی که دور نگین این انگشتر را گرفته است جلوه بصری زیبایی را به کار داده است.  وزن این انگشتر 11.5 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سرویس نقره زنانه مدل ساچلی کد ST013
۹,۴۰۵,۰۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ساچلی کد ST013 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ساچلی، شامل یک گردنبند طرح لاله،به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است و به عنوان سرویس عروس نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره ترکیه ای مدل ساچلی با طراحی خاصی که دارد میتواند انتخاب مناسبی به عنوان سرویس عروس نیز باشد. همچنین از این سرویس میتوانید به عنوان یک سرویس شیک و مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کرده و بدرخشید، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب است . این سرویس وزن 46.21  گرمی دارد.

سرویس نقره زنانه مدل کیچی  کدST007
۵,۶۳۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این سرویس به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.

سرویس نقره زنانه مدل ویولتا کد ST010
۷,۶۹۹,۷۵۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل ویولتا کد ST010 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس ویولتا(Violetta) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. همچنین نوع دستبند آن به صورت قفل دار بوده و میتواند تا سه دور بر روی مچ دست بچرخد.  طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این سرویس زیبا با روکشی از طلا سفید و نگین های میکرو اتریشی تزئین شده است. سرویس نقره مدل ویولتا با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 35 تا 50 سال مناسب تر است . وزن این سرویس 38.6 گرم است.

سرویس نقره زنانه مدل سویل کد ST011
۹,۳۵۷,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل سویل کد ST011 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس سویل ، شامل یک گردنبند طرح خوشه گندم،به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است و به عنوان سرویس عروس خریداری شده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. گردنبند این سرویس نقره ترکیه ای به سبک خوشه گندم است. سرویس نقره ترکیه ای مدل سویل با طراحی خاصی که دارد میتواند انتخاب مناسبی به عنوان سرویس عروس نیز باشد. همچنین از این سرویس میتوانید به عنوان یک سرویس شیک و مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کرده و بدرخشید، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 50 سال مناسب است . این سرویس وزن 45.78 گرمی دارد.