دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047

دستبند نقره زنانه مدل دلانا

قیمت: ۱,۷۷۶,۰۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • روکش: طلا سفید
  • قفل: کرواتی
  • طرح: فلاور
  • نگین: اتریشی
  • وزن: 7.4 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047 محصول کشور تایلند که با عیار 925 ساخته شد است. این دستبند زیبا طرح فلاور بوده و با روکشی از طلا سفید آبکاری شده است .این کالا در دست بسیار زیبا و خوش دست و بر روی پوست های گندمی و سفید چشم نواز است . نگین های این دستبند اتریشی است . همچنین مدل قفل این دستبند زنانه از نوع کراواتی (آسانسوری) بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است . دستبند نقره زنانه مدل دلانا با طراحی زیبا و نوع آبکاری که دارد برای دختران جوان تا زنان میانسال مناسب است و خانم های رده سنی 25 تا 50 سال میتوانند از این دستبند استفاده کنند. وزن این دستبند زنانه 7.4 گرم است .

این محصول جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

توضیحات

دستبند نقره زنانه مدل دلانا کد D047 محصول کشور تایلند که با عیار 925 ساخته شد است. این دستبند زیبا طرح فلاور بوده و با روکشی از طلا سفید آبکاری شده است .این کالا در دست بسیار زیبا و خوش دست و بر روی پوست های گندمی و سفید چشم نواز است . نگین های این دستبند اتریشی است . همچنین مدل قفل این دستبند زنانه از نوع کراواتی (آسانسوری) بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است . دستبند نقره زنانه مدل دلانا با طراحی زیبا و نوع آبکاری که دارد برای دختران جوان تا زنان میانسال مناسب است و خانم های رده سنی 25 تا 50 سال میتوانند از این دستبند استفاده کنند. وزن این دستبند زنانه 7.4 گرم است .

این محصول جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

دستبند نقره زنانه , مدل دلانا , دستبند نقره

دستبند نقره زنانه مدل دلانا نگین اتریشی در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ تایلندی

طرح فلاور

روکش طلا سفید

مدل قفل کراواتی

وزن: 7.4 گرم

نگین اتریشی

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
  • قفل کرواتی
طراحی 92/100
کیفیت ساخت 92/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 93/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ دستبند بندی
قفل دارد
نوع قفل کرواتی
وزن 7.4 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه نگین میکرو کدN026
ناموجود

نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند، یک جفت گوشواره و یک دستبند است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت طرح‌های یونان باستان میباشد و این مدل از طرح ها بسیار زنده و پویا است و تاریح مصرف ندارد. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست به صورت آویز بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل ایرنه برای افرادی با صورت (گرد، ییضی) اندام ( لاغر، متوسط و نرمال، فربه و توپر ) مناسب است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

انگشتر نقره زنانه مدل تناز کد A042
۱,۷۳۵,۴۴۰ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل تناز نگین اصل یاقوت سرخ، ساقوت کبود و جید کد A042 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح سنتی و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت سنتی مارکازیت طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر اصل بوده. نگین های یاقوت سرخ ، یاقوت کبود و جید اصل بر روی رکاب سنتی این کالا قرار گرفته و جلوه بصری زیبایی را به این انگشتر داده است. . انگشتر نقره زنانه مدل تناز دارای طراحی سنتی بوده و با نگین های زیبایی و رنگی که دارد میتواند نظر خانم هایی را که طرفدار جواهرات با سبک سنتی هستند را بدست بیاورد. استفاده از نگین های اصل در این انگشتر از جمله نکات مثبت این محصول است . طراحی این کالا خاص است و طرفداران خود را دارد که ما در این فروشگاه برای شما عزیزان قرار داده ایم. انگشتر نقره مدل تناز برای استفاده خانم های جوان و خانم های هنردوست مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا 50  سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008
۱۲,۰۹۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس شالی ، شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید تزئین شده است. گردنبند این سرویس نقره ایتالیایی به سبک شال بر گردن نیباشد و در نوع خود سرویس خاص و ویژه ای است. سرویس نقره مدل شالی با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند . اگر قصد دارید در یک مهمانی و یا مجلسی ، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید استفاده از این سرویس خاص ایتالیایی را به شما توصیه میکنیم. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 65 سال مناسب تر است . این سرویس وزن 36.2 گرمی دارد.

انگشتر نقره عقیق اُنیکس مدل آتالا کدA061
۲,۱۳۱,۰۰۹ تومان

انگشتر نقره عقیق اُنیکس مدل آتالا  کد A061 با عیار 925 ترکیه ای. این محصول با نگین عقیق اُنیکس ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد . در طراحی رکاب این انگشتر نقره مردانه شیار های منظمی دیده میشود و در وسط رکاب لوزی های پی در پی و به هم پیوسته در یک راستا وجود دارد. انگشتر نقره مدل آتالا از نقره 925 ترکیه ای ساخته شده و بسیار خوش دست و زیبا میباشد. این انگشتر برای ست کردن با کت و شلوار های نیمه اسپرت و استفاده در مجالس و مهمانی های درجه 2 مناسب است و آقایان در رده سنی 35 تا 55 سال مخاطبین اصلی این مدل از انگشتر محسوب میشوند. وزن این انگشتر 9.6 گرم است.

گردنبند نقره مدل مرال کد G046
۱,۳۳۲,۱۵۳ تومان

گردنبند نقره مدل مرال کد G046 با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول ترکیه ای بوده و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین روی این گردنبند بارفتن اتریشی است . طراحی گردنبند مرال ، پرنس میباشد. دایره ای موج دار متشکل از نگین های بارفتن اتریشی در رنگ های متفاوت . ترکیبی از رنگ های سفید ، آبی آسمانی، آبی لاجوردی و سرخ کبود و زرد طلای رنگ های تشکیل دهنده این محصول است که جلوه بصری زیبایی دارد. طراحی این محصول مناسب افرادی است که روحیه شادی داشته و از مدل های شاد و پر زرق و برق استقبال میکنند. وزن این گردنبند 5 گرم است و برای دختران جوان مناسب تر است. این گردنبند با این وزن کم برای استفاده روزانه مناسب بوده و تغییر رنگ و حساسیت نیز ندارد.

سرویس نقره زنانه مدل کیچی  کدST007
۵,۶۳۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این سرویس به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.