انگشتر نقره زنانه مدل تناز کد A042

انگشتر نقره زنانه

قیمت: ۱,۷۳۵,۴۴۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • نگین اصل: یاقوت سرخ /کبود- جيد
  • طرح: سنتی
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره زنانه مدل تناز کد A042

انگشتر نقره زنانه مدل تناز نگين اصل یاقوت سرخ، ساقوت کبود و جيد کد A042 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح سنتی و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت سنتی مارکازیت طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر اصل بوده. نگین های یاقوت سرخ ، یاقوت کبود و جيد اصل بر روی رکاب سنتی این کالا قرار گرفته و جلوه بصری زیبایی را به این انگشتر داده است. . انگشتر نقره زنانه مدل تناز دارای طراحی سنتی بوده و با نگین های زیبایی و رنگی که دارد میتواند نظر خانم هایی را که طرفدار جواهرات با سبک سنتی هستند را بدست بیاورد. استفاده از نگین های اصل در این انگشتر از جمله نکات مثبت این محصول است . طراحی این کالا خاص است و طرفداران خود را دارد که ما در این فروشگاه برای شما عزیزان قرار داده ایم. انگشتر نقره مدل تناز برای استفاده خانم های جوان و خانم های هنردوست مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا 50  سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

توضیحات

انگشتر نقره زنانه مدل تناز نگین اصل یاقوت سرخ، یاقوت کبود و جید کد A042 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح سنتی و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت سنتی مارکازیت طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر اصل بوده. نگین های یاقوت سرخ ، یاقوت کبود و جید اصل بر روی رکاب سنتی این کالا قرار گرفته و جلوه بصری زیبایی را به این انگشتر داده است. . انگشتر نقره زنانه مدل تناز دارای طراحی سنتی بوده و با نگین های زیبایی و رنگی که دارد میتواند نظر خانم هایی را که طرفدار جواهرات با سبک سنتی هستند را بدست بیاورد. استفاده از نگین های اصل در این انگشتر از جمله نکات مثبت این محصول است . طراحی این کالا خاص است و طرفداران خود را دارد که ما در این فروشگاه برای شما عزیزان قرار داده ایم. انگشتر نقره مدل تناز برای استفاده خانم های جوان و خانم های هنردوست مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا 50  سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

انگشتر نقره زنانه , مدل تناز , انگشتر نقره

 

 

انگشتر نقره زنانه مدل تناز نگین اصل  کد A042 در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

طرح سنتی مارکازیت

بسیار زیبا و خوش دست

نگین اصل: یاقوت سرخ – یاقوت کبود -جید

وزن: 7.9 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی سنتی
  • نگین اصل
طراحی 93/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 93/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
طرح سنتي ماركازيت
نوع _ انگشتر سنگ دار
سنگ جيد, یاقوت سرخ, یاقوت کبود
وزن 7.9 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
انگشتر نقره مدل آیدین کد A058
ناموجود

انگشتر نقره مدل آیدین کد A058 انگشتر مردانه با طراحی سنتی است. این انگشتر که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده و دارای رکابی خاص و زیبا است که به سبک های سنتی و اصیل میباشد. رکاب این انگشتر دارای طرحی خاص میباشد و بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل کرمان که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل آیدین یک انگشتر زیبای مردانه و ساخت کشور ترکیه میباشد که آقایان میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا در یک مجلس و یا مهمانی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای آقایان جوان تا میانسال از 35 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب نقره ای آن و آبکاری طلایی که دور نگین این انگشتر را گرفته است جلوه بصری زیبایی را به کار داده است. وزن این انگشتر 15.8 گرم است. رنگ این انگشتر ثابت بوده و حساسیت ندارد.

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110
۳,۰۲۸,۳۷۱ تومان

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 10.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008
۱۲,۰۹۳,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل شالی کد ST008 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس شالی ، شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید تزئین شده است. گردنبند این سرویس نقره ایتالیایی به سبک شال بر گردن نیباشد و در نوع خود سرویس خاص و ویژه ای است. سرویس نقره مدل شالی با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند . اگر قصد دارید در یک مهمانی و یا مجلسی ، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید استفاده از این سرویس خاص ایتالیایی را به شما توصیه میکنیم. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 65 سال مناسب تر است . این سرویس وزن 36.2 گرمی دارد.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل فیگارو کد N104
۱۲,۷۰۱,۴۵۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل فیگارو کد N104، با عیار 925 ساخته شده است. این ست نقره بسیار زیبا و چشم نواز از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک ، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

وزن گردنبند این ست 50.69 گرم و وزن دستبند آن 19.26 گرم است. سایز گردنبند 65 سانتی متر و سایز دستبند 22 سانتی متر است. همچنین این ست در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

 

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015
۱,۵۷۴,۱۲۶ تومان

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت پیکان است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل گلسا  کد :D017
۵,۸۶۵,۶۰۰ تومان

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل گلسا ، با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترین هدیه برای مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .