نیم ست نقره مدل کورونا کد N069

نيم ست نقره

ناموجود

قیمت: ۱,۳۷۳,۶۳۴ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • نگین: اتریشی
  • زنجیر: ایتالیایی- مدل ونیزی
  • روکش: طلا سفید
  • وزن: 6.2 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069

نيم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نيم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره , مدل تاج , نقره , روکش طلاسفید

 

 

نیم ست نقره مدل کورونا روکش طلاسفید در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

زیبا و شیک

مدل نیم ست کورونا طرح تاج

نگین: اتریشی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی

بدون کوچکترین حساسیت

رنگ ثابت

وزن: 6.2 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
  • قیمت مناسب
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 93/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نوع _ ست نیم ست
نگین دارد
نوع نگین اتریشی
زنجیر ایتالیایی- مدل ونیزی
وزن 6.2 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

7
حراج
دستبند نقره زنانه مدل رولکسی کد D0101
۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل رولکسی کد D0101، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل رولکسی است. مدل رولکسی از مدل های محبوبی است که به واسطه برند معروف و گران قیمت ساعت یعنی رولکس به این محبوبیت رسیده است. بندهایی ساده، شیک و زیبا که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون  کد : D019
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون، با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین اتمی و مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترین هدیه برای مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053
۵,۳۰۵,۴۰۶ تومان

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ایلشن بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند ایلشن برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 36.5  گرم است.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093
۱,۶۳۰,۲۷۱ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D093، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دامبله 8mil کدD085
۳,۲۱۰,۳۷۶ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دامبله 8mil کدD085، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دامبله بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک دامبله است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دامبله برای آقایان از 30 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 8 میلی متر، سایز آن 22.5 سانتی متر و وزن آن 17.44 گرم است.

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109
۲,۲۱۴,۶۳۲ تومان

دستبند نقره ایتالیایی مدل کارتیه طرح G کدD0109، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه طرح G بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول طرح G است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه طرح G برای آقایان از 30تا 65 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 4 میلی متر، سایز آن 21 سانتی متر و وزن آن 12.03 گرم است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل بانسا کد N060
ناموجود

نیم ست نقره مدل بانسا کد N060 طرح بینهایت روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل بینهایت میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با المان های سنتی و مدرن تلفیق شده و در کنار سادگی ، پیچیدگی را در خود جای داده است. زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بانسا برای دختران 25 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره زنانه مدل بونا کد N068
ناموجود

نیم ست نقره مدل بونا کد N068 طرح مربع مشبک دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع مشبک میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بونا برای زنان  25 تا 55 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 6 گرم است و با توجه به وزن کم و سادگی آن برای استفاده روزمره مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067
ناموجود

نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067 طرح دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل دایره های پره دار میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بیاجی  برای زنان  20 تا 40 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 7 گرم است و با توجه به وزن کم آن برای استفاده روزمره مناسب است.

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059
۱,۴۰۰,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059 طرح مربع روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آبادیس برای زنان  20 تا 50 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.