نیم ست نقره زنانه مدل بونا کد N068

نيم ست نقره

ناموجود

قیمت: ۱,۴۵۷,۷۲۹ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • زنجیر: ایتالیایی- مدل ونیزی
  • نگین: اتریشی
  • روکش: طلا سفید
  • وزن: 6 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره زنانه مدل بونا کد N068

نيم ست نقره مدل بونا کد N068 طرح مربع مشبک دایره روکش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع مشبک میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نيم ست نقره مدل بونا برای زنان  25 تا 55 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 6 گرم است و با توجه به وزن کم و سادگی آن برای استفاده روزمره مناسب است.

توضیحات

نیم ست نقره زنانه مدل بونا کد N068 طرح مربع مشبک دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع مشبک میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بونا برای زنان  25 تا 55 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 6 گرم است و با توجه به وزن کم و سادگی آن برای استفاده روزمره مناسب است.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره , مدل بونا , روکش طلاسفید

 

 

نیم ست نقره زنانه مدل بونا روکش طلاسفید در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

زیبا ، ساده و شیک

مدل نیم ست بونا

نگین: اتریشی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی

بدون کوچکترین حساسیت

رنگ ثابت

وزن: 6 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 92/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نوع _ ست نیم ست
نگین دارد
نوع نگین اتریشی
روکش طلا سفید
زنجیر ایتالیایی- مدل ونیزی
وزن 6 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110
۳,۰۲۸,۳۷۱ تومان

نیم ست نقره زنانه قلب آبی سواروسکی کد N110، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 10.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

ناموجود
دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) و ساده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

ساعت نقره مردانه مدل سابین کد S014
۸,۹۸۰,۱۲۶ تومان

ساعت نقره مردانه مدل سابین کد S014،  با عیار 925 تایلندی و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره مردانه بسیار سنگین و شیک است و با نگین مارکازیت تزئین شده است. ساعت نقره سابین  با سفارش شرکت هانگ با موتور ژاپنی ساخته شده و دو موتور برای تاریخ شمار و ثانیه شمار دارد. . این ساعت زیبا دارای دو سال گارانتی موتور دارد و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور و یا حتی تعویض ساعت اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت مردانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای مردان در رده سنی 25 تا 70 سال مناسب است . صفحه این ساعت گرد بوده و اطراف آن با نگین های مارکازیت تزئین شده است – اعداد داخل صفحه یونانی است. همچنین برند این ساعت را میتوانید بر روی بند چرم آن نیز مشاهده کنید.

دستبند نقره زنانه مدل لاله کد D0102
۳,۱۳۱,۵۲۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل لاله کد D0102، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین است. طرح این دستبند به شکل گل لاله است که کنار هم قرار گرفته اند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

انگشتر نقره عقیق   کد:A015
۳,۰۸۳,۰۵۶ تومان

انگشتر نقره عقیق با عیار 925 ترکیه .این محصول با نگین عقیق سلیمان و رکاب بسیار زیبا ساخته شده است. رکاب این انگشتر بسیار زیبا وخوش دست میباشد و مناسب آقایان از رده سنی جوان به بالا میباشد . رکاب این انگشتر از دو رنگ نقره وسیاه قلم تشکیه شده که در قسمت نقره ای آن خطوط مشکی طراحی شده که زیبایی این محصول را افزون کرده است.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل ژولیت روکش طلا سفید کد N064
ناموجود

 نیم ست نقره مدل ژولیت روکش طلا سفید کد N064 جواهری نگین دار که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست میکرو سیتینگ اتریشی است . طراحی این محصول به صورت نیمه سنتی است که نگین های اتریشی و روکشی از طلا سفید مزین شده است.  نیم ست نقره مدل ژولیت نیز از جمله نیم ست هایی است که بیشتر مورد پسند دختران جوان قرار میگیرد و البته با توجه به طرح نیمه سنتی که دارد زنان میان سال تیز میتوانند از این نیم ست استفاده کنند. زنجیر این نیم ست، ساخت کشور ایتالیا است که از نقاط قوت این کا محسوب میشود . نیم ست ژولیت وزن 10.8 گرمی دارد و با توجه به وزن کم و سادگی برای استفاده روزمره مناسب است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل کورونا کد N069
ناموجود

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067
ناموجود

نیم ست نقره مدل بیاجی کد N067 طرح دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل دایره های پره دار میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بیاجی  برای زنان  20 تا 40 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 7 گرم است و با توجه به وزن کم آن برای استفاده روزمره مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل بانسا کد N060
ناموجود

نیم ست نقره مدل بانسا کد N060 طرح بینهایت روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل بینهایت میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با المان های سنتی و مدرن تلفیق شده و در کنار سادگی ، پیچیدگی را در خود جای داده است. زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بانسا برای دختران 25 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059
۱,۴۰۰,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059 طرح مربع روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آبادیس برای زنان  20 تا 50 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.