نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065

نيم ست نقره

ناموجود

قیمت: ۲,۹۰۳,۸۹۴ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
شناسه محصول: N065 دسته: , , برچسب:
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا زرد
  • تراش: فيوژن
  • زنجیر: ایتالیایی- مدل ونیزی
  • روکش زنجیر: طلا زرد
  • وزن: 12.9 گرم
معرفی اجمالی محصول

 نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065

 نيم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065 جواهری زیبا که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. این نیم ست  تراش فيوژن خرده و زیبایی و سبک خاصی را دارد. . طراحی تمام اقلام این نیم ست به صورت قلب بوده که با روکشی از طلا زرد مزین شده است.  نيم ست نقره مدل قلب از نیم ست های زیبایی اسن که به علت نوع تراش آن طرفداران خاص خود را دارد و محصولی خاص است و میتواند شما را متمایز کند. زنجیر این نيم ست، مدل ونیزی و ساخت کشور ایتالیا است که برای یکدست شدن با نیم ست ، روی آن نیز روکش طلا زرد کشیده شده است. نیم ست مدل قبل یا روکش طلا زرد دارای وزن 12.9 گرمی دارد . این نیم ست برای استفاده در میان خانم های 25 تا 50 سال مناسب تر است.

توضیحات

 نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد کد N065 جواهری زیبا که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک ، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. این نیم ست  تراش فیوژن خرده و زیبایی و سبک خاصی را دارد. . طراحی تمام اقلام این نیم ست به صورت قلب بوده که با روکشی از طلا زرد مزین شده است.  نیم ست نقره مدل قلب از نیم ست های زیبایی اسن که به علت نوع تراش آن طرفداران خاص خود را دارد و محصولی خاص است و میتواند شما را متمایز کند. زنجیر این نیم ست، مدل ونیزی و ساخت کشور ایتالیا است که برای یکدست شدن با نیم ست ، روی آن نیز روکش طلا زرد کشیده شده است. نیم ست مدل قبل یا روکش طلا زرد دارای وزن 12.9 گرمی دارد . این نیم ست برای استفاده در میان خانم های 25 تا 50 سال مناسب تر است.

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

نیم ست نقره , مدل قلب , روکش طلا زرد

 

  نیم ست نقره مدل قلب روکش طلا زرد در لمیا

 

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵

دارای زنجیر و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا

روکش طلا زرد

مدل قلب

تراش فیوژن

دارای زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی با روکش طلا زرد

بدون کوچکترین حساسیت

وزن: 12.9 گرم

 

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا و خاص
  • تراش فيوژن 
نقاط ضعف
  • روکش طلا زرد
  • قیمت نسبتا بالا
طراحی 94/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 85/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
تراش فيوژن 
وزن 12.9 گرم
زنجیر ایتالیایی – مدل ونیزی
روکش طلا زرد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مدل لوئیجی طرح کارتیه کد D065
۴,۵۶۲,۱۶۵ تومان

دستبند نقره مدل لوئیجی طرح کارتیه کد D065، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند لوئیجی بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه ریز بافت طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند لوئیجی برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 21.1  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053
۵,۳۰۵,۴۰۶ تومان

دستبند نقره مردانه ایلشن طرح کارتیه کد D053، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ایلشن بسیار زیبا بوده و سادگی و قدرت را با هم دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند ایلشن برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت و به صورت روزمره استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 36.5  گرم است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل شکوفه کد N100
ناموجود

نیم ست نقره مدل شکوفه کد N100 ، تایلندی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند(زنجیر و پلاک) و یک جفت گوشواره زیبا میباشد. طراحی این نیم ست مدل شکوفه است و با نگین های میکروسیتینگ و روکش طلا سفید تزئین شده است. طراحی نیم ست نقره شکوفه به صورت شکوفه گل است که با نگین های میکروسیتینگ تزیین شده است. زنجیر این نیم ست زنانه ، ساخت کشور ایتالیا و در مدل ونیزی است که از نقاط قوت این کالا میباشد. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت میخی بوده که طراحی آن نیز به صورت شکوفه گل می باشد که برای صورت های گرد مناسب است . نیم ست نقره مدل شکوفه برای بسیاری از خانم های در رده سنی 20 تا 50 سال مناسب است و زنان جوان عمده خریداران این نیم ست میتوانند باشند. وزن این نیم ست 7.9  گرم  و وزن زنجیر ایتالیایی آن 2.5 گرم است و با توجه به وزن کم و طراحی آن برای استفاده روزانه و همچنین در مهمانی ها مناسب است.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103
۱,۶۷۱,۵۶۶ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی 2mil کدG103، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  زیبا، طرح ونیزی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی برای آقایان در رده سنی 18 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 2 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 9.08 گرم است.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094
۲,۰۴۲,۸۸۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015
۱,۵۷۴,۱۲۶ تومان

گوشواره نقره مدل پیکان کد E015 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به صورت پیکان است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.