سرویس نقره زنانه مدل کیچی کدST007

سرویس نقره زنانه مدل کیچی

قیمت: ۵,۶۳۳,۵۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: اتریشی
  • طرح: فلاور
  • وزن: 26.95 گرم
معرفی اجمالی محصول

سرویس نقره زنانه مدل کیچی کدST007

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این سرویس به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید کدST007،  عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس کیچی(Kiichi) شامل یک گردنبند  طرح فلاور به همراه دو گوشواره زیبا ، یک دستبند است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست و طرح آن فلاور است. طراحی این سرویس ساده اما زیبا و مدرن است . نگین های سرویس نقره مدل کیچی اتریشی است و روکش طلا سفید روی آن قرار گرفته است. دستبند این محصول به صورت قفل دار است . استفاده از این سرویس برای افرادی که پوستی گندمی و سفید دارند نیز مناسب است. به علت فرم نیمه کشیده گوشواره ها استفاده از این سرویس با موهای بسته و یا باز زیبا است .

زیبایی و شکلیل بودن سرویس نقره مدل کیچی به حدی است که میتواند در مراسم های نامزدی و عروسی نیز استفاده شود. همچنین اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید این سرویس انتخاب زیبا و به صرفه ای است. وزن این سرویس 26.95  گرم است که سرویسی سبک وزن محسوب میشود و اگر قصد تهیه کادو دارید و هزینه آن مهم است این سرویس به علت وزن کم آن قیمت مناسبی دارد. البته باید گفت وزن کم این سرویس از زیبایی و شکیل بودن آن کم نمیکند.

خانم های رده سنی 30 تا 55  سال برای استفاده از این  سرویس مناسب هستند.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

سرویس نقره , مدل کیچی , روکش‌طلا سفید

 

سرویس نقره زنانه مدل کیچی روکش‌طلا سفید در لمیا

مشخصات:

شامل :گردنبند، دستبند ، گوشواره

طرح فلاور

نقره عیار 925 تایلندی

حالت گوشواره : میخی

روکش طلاسفید

بدون حساسیت

نگین:  اتریشی

وزن : 26.95 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • قیمت مناسب
  • روکش طلا سفید
طراحی 88/100
کیفیت ساخت 93/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
نگین دارد
نوع نگین اتریشی
نوع _ ست ست
نوع _ گوشواره میخی
وزن 26.95 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی کدN032
ناموجود

 نیم ست نقره مدل گنبد نگین اتریشی که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره به همراه یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست اتریشی است. طراحی این محصول به شکل گنبد است که با نگین های رنگارنگ اتریشی و روکشی رزگلد روی نقره  مزین شده و با یک زنجیر ایتالیایی این نیم ست کامل‌تر شده است. این نیم ست از محصولات زیبا و پرطرفدار میباشد و بسیازی از خانم های جوان از علاقه مندان این محصول هستند.

ناموجود
نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112
ناموجود

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110
۵,۵۲۰,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل رولو طرح بافت کدG110، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر رولو دارای یک سری حلقه های گرد بوده که به هم متصل می شوند. هر پیوند به صورت حلقه ای 180 درجه دور خود چرخیده است تا ظاهری منحصر به فرد به زنجیر بدهد. زنجیره رولو بسیار به زنجیر کابلی شباهت دارد با این تفاوت که حلقه های زنجیر رولو متقارن و گرد هستند ولی زنجیر کابل به صورت بیضی یا مستطیلی است. به هم پیوستگی منظم حلقه های زنجیر رولو، ظاهری متفاوت به این نوع زنجیر بخشیده است. زنجیر رولو در ضخامت و طول های متفاوت ساخته می شود.

ناموجود
گوشواره نقره مدل برفی کدE001
ناموجود

گوشواره نقره مدل برفی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است . این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . مدل این گوشواره برفی میباشد.طراحی این محصول ظریف است وبرای افرادی با رنگ پوست روشن وگندمی وهمچنین برای صورت های گرد ، بیضی شکل و گروه سنی دختران جوان مناسب تراست .

ناموجود
نیم ست نقره مدل آکا کد N054
ناموجود

نیم ست نقره مدل آکا طرح فلاور کد N054 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت مستطیلی بوده که با روکشی از طلا سفید و نگین میکرو تزیین شده است. نیم ست نقره مدل آکا با این طرح شیک و جمع و جور برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویار این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111
۲,۸۲۶,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.84 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.