انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039

انگشتر نقره زنانه

قیمت: ۲,۵۳۲,۵۱۳ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: عقیق یمن اصل
  • وزن: 6.5 گرم
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039

انگشتر نقره مدل ایناری نگين عقيق يمن کد A039 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح جواهر و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت مدرن طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر عقیق اصل یمن میباشد که با روکشی از طلا سفید که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب با طراحی پارامتریک و یک عقیق یمن میتواند به زیبایی بصری کار بیافزاید. انگشتر نقره زنانه مدل ایناری دارای طراحی مدرن بوده و با تک نگین عقیق بسیاز زیباتر هم شده است . استفاده از نگین عقیق در جامعه ایران بسیار محبوب است و ما ایرانی ها دوست داریم بهترین نوع عقیق را که در کشور یمن استخراج میشود را در جواهرات و زیورآلات خود استفاده کنیم. انگشتر نقره مدل ایناری برای استفاده خانم های جوان مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا40 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

توضیحات

انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039 یک انگشتر زنانه زیبا و خوش دست است . این انگشتر زیبا طرح جواهر و با نقره عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد و  و دارای یک رکاب زیبا است که به صورت مدرن طراحی شده است. نگین زیبای این انگشتر عقیق اصل یمن میباشد که با روکشی از طلا سفید که بر روی این محصول کشیده شده مزین شده و کنار هم قرار گرفتن یک رکاب با طراحی پارامتریک و یک عقیق یمن میتواند به زیبایی بصری کار بیافزاید. انگشتر نقره زنانه مدل ایناری دارای طراحی مدرن بوده و با تک نگین عقیق بسیاز زیباتر هم شده است . استفاده از نگین عقیق در جامعه ایران بسیار محبوب است و ما ایرانی ها دوست داریم بهترین نوع عقیق را که در کشور یمن استخراج میشود را در جواهرات و زیورآلات خود استفاده کنیم. انگشتر نقره مدل ایناری برای استفاده خانم های جوان مناسب تر است و خانم های در رنج سنی 25 تا40 سال میتوانند از این انگشتر استفاده کنند.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

انگشتر نقره , مدل ایناری , انگشتر نقره زنانه , روکش طلا سفید

 

 

انگشتر نقره مدل ایناری نگین عقیق یمن کد A039 در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و خوش دست

نگین عقیق یمن اصل

وزن: 6.5  گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
  • نگین عقیق یمن اصل
طراحی 91/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 91/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
نوع _ انگشتر سنگ دار
عیار 925
سنگ عقیق یمن
روکش طلا سفید
وزن 6.5 گرم
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

زنجیر نقره ترکیه مدل کارتیه 7m کدG068
۲,۶۸۲,۲۵۸ تومان

زنجیر نقره ترکیه مدل کارتیه 7m کدG068، با عیار 925 نقره ترکیه ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز ، طرح کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کلاسیک اما به روز علاقه مند هستند مناسب است و میتوان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ترکیه با هم نوع های ایتالیایی خود تفاوت زیادی در کیفیت ندارد و تفاوت اصلی آنها در تراش های روی نقره است . این زنجیر برای آقایان در رده سنی 25 تا 55 سال مناسب است . ضخامت این زنجیر 7 میلی متر ، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 17.3 گرم است و جزو زنجیرهای سبک محسوب میشود.

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو کدN024
۴,۶۶۷,۲۱۱ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهای 3خطی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست 3 خط و به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3خط برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.

نیم ست نقره زنانه قلب شیشه ای سواروسکی کد N109
۳,۰۷۸,۰۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه قلب شیشه ای سواروسکی  کد N109، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب لوزی است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه طرح لوزی شکل از نقره قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چین ساخته شده و وزن آن 10.8 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل دیپلمات کشیده 4mil کدG108
۳,۴۰۰,۳۰۵ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل دیپلمات کشیده 4mil کدG108، با عیار 925 ساخت کشور ایتالیا میباشد. این کالا  با طرحی خاص و و یکپارچه ای که دارد بین جوانان جذاب و پرطرفدار است . زنجیر نقره مدل دیپلمات، اسپرت بوده و و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است.  این زنجیر برای رده سنی 20 تا 65 سال مناسب است. زنجیر نقره دیپلمات کشیده دارای قلاب هایی است که به صورت مورب درون هم قرار گرفته اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های طرح دار علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل دیپلمات برای آقایان در رده سنی 20 تا 65  سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 4 میلی متر، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 18.47 گرم است.

ساعت نقره مدل آیشیل کد S011
۷,۱۶۲,۰۱۳ تومان

ساعت نقره مدل آیشیل کد S011 با عیار 925  ترکیه ای و موتور ژاپنی که بسیار چشم نواز و زیبا و خوش دست میباشد. زیبایی این ساعت بر روی پوست های سفید به خوبی نمایان است و طرح سیاه قلم آن به همراه نگین های مارکازیت جلوه زیبایی را به کار داده است . این ساعت نقره زنانه ، ظریف وخوش دست با نگین مارکازیت تزئین شده و  دارای موتور ژاپنی است. لازم به ذکر است این کالا همراه یک سال گارانتی عرضه میشود. طراحی این ساعت به صورت یک صفحه دایره ای طرح دار به همراه بند نقره با طراحی نردبانی میباشد. وزن ساعت نقره مدل آیشیل  35.4  گرم است و  برای خانم های جوان از 20 تا 60 سال مناسب است .

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111
۲,۸۲۶,۲۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه دو قلب سواروسکی کد N111، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.84 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.