انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت کد A037

انگشتر نقره مدل اِما نگين ماركازيت

ناموجود

قیمت: ۳,۱۲۷,۱۰۳ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • جنس: نقره
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • نگین: مارکازیت طرح سیاه قلم
  • فیروزه: آمریکایی
  • وزن: 12.3 گرم
معرفی اجمالی محصول

انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت کد A037

انگشتر نقره مدل اِما نگين ماركازيت طرح سياه قلم و فيروزه آمريكايي کد A037 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور تایلند بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. این انگشتر با نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و یک فیروزه آمریکایی بزرگ بر روی رکاب ترئین شده است و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل اِما یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح سیاه قلم آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید.

توضیحات

انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و فیروزه آمریکایی کد A037 یک انگشتر زنانه با طراحی سنتی است. این انگشتر نقره عیار 925 زیبا و خوش دست ساخت کشور تایلند بوده و دارای رکابی کار شده و زیبا میباشد. این انگشتر با نگین مارکازیت طرح سیاه قلم و یک فیروزه آمریکایی بزرگ بر روی رکاب ترئین شده است و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل اِما یک انگشتر زیبا میباشد که از خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره استفاده کنند . این محصوا برای خانم های جوان تا میانسال از 30 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح سیاه قلم آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

انگشتر نقره , مدل اِما , فیروزه آمریکا

 

 

انگشتر نقره مدل اِما نگین مارکازیت در لمیا

 

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

بسیار زیبا و خوش دست

نگین مارکازیت طرح سیاه قلم

فیروزه آمریکایی

مدل اِما

بدون کوچکترین حساسیت

رنگ ثابت

وزن: 12.3 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • فيروزه آمريكايي
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 91/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
نوع _ انگشتر سنگ دار, نگین دار
نگین مارکازیت
وزن 12.3 گرم
سنگ فیروزه آمریکا
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره ایتالیا فیگارو F-8m کد D078
۴,۰۶۷,۵۲۰ تومان

دستبند نقره ایتالیا فیگارو F-8m کد D078، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند آنجلو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک فیگارو طراحی شده که این مدل ساختاری همانند زنجیر کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند و متصل به تعدادی دانه های کوچک ، در آن تکرار شده است و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل فیگارو در کنار کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند آنجلو برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این سبک دستبند باشند. سایز این دستبند مردانه 22 سانتی متر، ضخامت آن 8 میلی متر و وزن آن 19.26 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد. همچنین روکشی از طلا سفید روی نقره را پوشش داده است.

ناموجود
نیم ست نقره زنانه سواروسکی قلب بالدار کد N115
ناموجود

نیم ست نقره زنانه سواروسکی قلب بالدار کد N115، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل قلب بالدار است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که دو بال نقره ای به آن متصل شده است و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.3 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

ناموجود
سرویس نقره مدل انارام کد ST005
ناموجود

 

سرویس نقره مدل انارام کدST005 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس انارام شامل یک گردنبند زیبا به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی است. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز کار هنرمندان ایرانی است و از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی مزین شده است. سرویس نقره مدل انارام برای پوست های سفید و گندمی متاسب تر است و خانم هایی با رده سنی جوان تا مانسال میتوانند از این سرویس زیبا استفاده کنند.  طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن نیز مناسب است.
این سرویس برای زنان گروه سنی 30 تا 50 سال قابل استفاده است.

این سرویس با توجه به اینکه کار هنرمندان ایرانی است قیمت مناسبی دارد اما این قیمت مناسب از کیفیت ساخت آن ، پایین نیاورده است. اگر قصد خرید هدیه مناسب و با قیمت خوب دارید این سرویس زیبا و با کیفیت انتخاب خوبی است.

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064
۴,۱۸۱,۷۶۰ تومان

دستبند نقره مدل ماریو طرح کارتیه کد D064، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند ماریو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند و روکشی از طلا سفید بر روی آن کشیده شده است. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بروندا برای آقایان از 30 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 19.8  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077
۷,۶۶۰,۸۰۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی کارتیه چهار تراش 6mil کدG077، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این زنجیر بسیار شبیه به طراحی کارتیه ژاپنی است  اما تفاوت هایی دارد. طرح اصلی این زنجیر کارتیه است که بسیار زیبا و چشم نواز و صد البته طرحی کلاسیک است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از زنجیر های کارتیه ساخت ایتالیا قلاب ها به صورت منظم و زاویه دار به هم متصل شده اند.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های کارتیه علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه تراش خورده برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 6 میلی متر، سایز آن 60 سانتی متر و وزن آن 40.3 گرم است.

زنجیر های مدل کارتیه چهار تراش در سایز های دیگر نیز موجود است که برای اطلاع از اندازه های دیگر میتوانید از طریق واتس آپ و یا تلگرام با گالری نقره لمیا تماس بگیرید.

ناموجود
گردنبند سواروسکی المنتس مدل Cs_c1 کد G052
ناموجود

گردنبند سواروسکی المنتس مدل Cs-c1 کد G052 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده که دو گل تقره ای زیبا به همراه یک نگین قلبی آبی رنگ در زیر آن قرار دارد و روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این گردنبند را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. . این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 5.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 18 تا 50 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.