نیم ست نقره مدل بانسا کد N060

نيم ست نقره مدل بانسا

ناموجود

قیمت: ۱,۴۰۱,۶۶۸ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: اتریشی
  • ساخت کشور: تایلند
  • زنجیر: ایتالیایی
  • وزن: 7 گرم
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل بانسا کد N060

نيم ست نقره مدل بانسا کد N060 طرح بینهایت روکش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل بینهایت میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با المان های سنتی و مدرن تلفیق شده و در کنار سادگی ، پیچیدگی را در خود جای داده است. زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نيم ست نقره مدل بانسا برای دختران 25 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل بانسا کد N060 طرح بینهایت روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل بینهایت میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با المان های سنتی و مدرن تلفیق شده و در کنار سادگی ، پیچیدگی را در خود جای داده است. زنجیر ایتالیایی مدل ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بانسا برای دختران 25 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

نیم ست نقره , مدل بانسا , روکش طلاسفید

 

 

نیم ست نقره مدل بانسا طرح بینهایت روکش طلاسفید در لمیا

 

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

زیبا و شیک

مدل نیم ست بانسا

نگین: اتریشی

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی

وزن: 7 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • روکش طلا سفید
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
  • نداشتن دستبند
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 90/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
وزن 7 گرم
روکش طلا سفید
نوع _ ست نیم ست
نگین دارد
نوع نگین اتریشی
نوع _ گوشواره میخی
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره زنانه مدل ژانت کد D069
۱,۶۰۲,۴۲۱ تومان

دستبند نقره زنانه مدل ژانت کد D069، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده است. این دستبند زیبا و ساده با نگین های بارفتن اتریشی در طرح اشک ساخته شده است . رنگ این دستبند آبی رنگ بوده و با روکش رطلا سفید بر روی قسمت های نقره ای آن مزین شده است. از نظر طراحی بسیار زیبا میباشد و سادگی و شیک بودن را با هم دارد. طراحی این محصول به صورت اشک است که یک طرح پرفروش است. این دستبند برای خانم ها از 25 تا 45 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های پری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با مانتو ، پیراهن و شال آبی رنگ مناسب است. اگر قصد تهیه هدیه دارید این دستبند انتخاب مناسبی است. وزن این دستبند زنانه 6.6 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت زا نیست. همچنین قفل این دستبند به صورت آسانسوری بوده و برای سایز کردن در مچ دست با سایز های مختلف مشکلی ندارد.

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014
۲,۷۱۳,۲۶۷ تومان

زنجیر نقره ترکیه ای مدل کارتیه کدG014، با عیار 925 ترکیه ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار میباشد . زنجیر مدل کارتیه این فروشگاه  طرح ریز بافت اسپرت می باشد و مناسب برای آقایان و بانوان و هر رده سنی میباشد .همچنین افرادی که تمایل به استفاده از زنجیرهای سنگین دارند نیز انتخاب خوبی است.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه سه تراش 8mil کدG098
۴,۶۳۹,۶۸۷ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه سه تراش 8mil کدG098، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه سه تراش است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۱۴,۴۴۴ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

ناموجود
نیم ست نقره مدل برف   کد:N038
ناموجود

نیم ست نقره مدل برف طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست منحصر و خاص است و با روکش طلای سفیدی مزین شده است. این محصول با این طراحی برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی فیگارو 6تراش 6mil کدN141
۵,۲۳۶,۴۹۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیایی فیگارو 6تراش 6mil کدN141، با عیار 925 ساخته شده است. این ست نقره بسیار زیبا و چشم نواز از برترین زنجیرهای این فروشگاه میباشد. این زنجیر نقره محصول کشور ایتالیا با طرحی خاص وجذاب فیگارو است. طرح فیگارو ماهیتی ایتالیایی نیز دارد و اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک اپرا ساخته شد که رهبر آن شخصی به نام فیگارو بود. این زنجیر ساختاری همانند زنجیر کورب یا کارتیه دارد با این تفاوت که الگویی متشکل از یک دانه با طول بلند متصل به تعدادی دانه ی کوچک، در آن تکرار شده است زنجیر نقره فیگارو معمولا اسپرت بوده و خانم ها نیز میتوانند از آن استفاده کنند. بافت های این زنجیر نیز تقریبا درشت است که با عبور هوا از میان زنجیر امکان تعریق را کمتر میکند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره زنانه مدل بونا کد N068
ناموجود

نیم ست نقره مدل بونا کد N068 طرح مربع مشبک دایره روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع مشبک میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل بونا برای زنان  25 تا 55 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد. وزن این نیم ست 6 گرم است و با توجه به وزن کم و سادگی آن برای استفاده روزمره مناسب است.

ناموجود
نیم ست نقره مدل کورونا کد N069
ناموجود

نیم ست نقره مدل کورونا کد N069 طرح تاج روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل تاج پادشاهی میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی زیبا و شیکی که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل کورونا برای زنان  20 تا 45 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل آژند کد N061
۱,۲۹۳,۹۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آژند کد N061 طرح ونکیلیف روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل گل میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی که دارد برای دختران جوان مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آژند  برای دختران 20 تا 35 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059
۱,۴۰۰,۳۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل آبادیس کد N059 طرح مربع روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به شکل مربع میباشد که با نگین های اتریشی تزئین شده است و روکش طلای سفیدی روی آن قرار گرفته است. این نیم ست تایلندی با طراحی ظریفی و ساده ای که دارد برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است . زنجیر ایتالیایی طرح ونیزی این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. نیم ست نقره مدل آبادیس برای زنان  20 تا 50 سال مناسب است . قیمت این نیم ست سبک وزن و زیبا مناسب به نظر می‌رسد.