نیم ست نقره مدل آکا کد N054

نيم ست نقره

ناموجود

قیمت: ۳,۰۶۴,۷۳۵ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
شناسه محصول: N054 دسته: , , برچسب:
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • وزن: 13.1 گرم
  • وزن زنجیر: 2.2 گرم
  • روکش: طلا سفید
  • طرح: فلاور
  • نگین: میکرو
معرفی اجمالی محصول

نیم ست نقره مدل آکا کد N054

نيم ست نقره مدل آکا طرح فلاور کد N054 روکش طلاسفيد که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت مستطیلی بوده که با روکشی از طلا سفید و نگین میکرو تزیین شده است. نيم ست نقره مدل آکا با این طرح شیک و جمع و جور برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویار این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

توضیحات

نیم ست نقره مدل آکا طرح فلاور کد N054 روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل تایلندی است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت مستطیلی بوده که با روکشی از طلا سفید و نگین میکرو تزیین شده است. نیم ست نقره مدل آکا با این طرح شیک و جمع و جور برای افرادی با صورت کشیده و اندامی لاغر و همچنین افرادی با قد متوسط و بلند قد مناسب است. زنجیر ایتالیایی طرح خاویار این محصول از دیگر نکات مثبتی است که این نیم ست با خود دارد. قیمت این نیم ست مناسب به نظر می‌رسد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

نیم ست نقره , مدل آکا , فلاور , نقره

 

نیم ست نقره مدل آکا در لمیا

 

مشخصات:

مدل نیم ست آکا

نقره عیار ٩٢۵

طرح فلاور

نگین میکرو

روکش طلاسفید

دارای زنجیر ایتالیایی طرح خاویار

وزن: 13.1 گرم

وزن زنجیر: 2.2 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • زنجیر مدل خاویاری - ساخت ایتالیا
  • روکش طلا سفید
طراحی 92/100
کیفیت ساخت 89/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 89/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
نوع _ ست نیم ست
وزن 13.1 گرم
وزن زنجیر 2.2 گرم
نگین دارد
نوع نگین میکرو
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
دستبند نقره دست ساز مدل بافت کدD025
ناموجود

دستبند نقره دست ساز مدل بافت، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت دستی و مدل بافت طراحی شده و در دست بسیار زیبا است. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند نیز گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل دانیلا کد D062، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده که بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند دانیلا بسیار زیبا و خاص بوده و تلفیقی از قدرت و یکپارچگی میباشد. طراحی این محصول دارای ساختاری یکنواخت از فرم های پاپیونی است .  این دستبند نقره زنانه با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است . زنانی که دارای روحیه جوانی و پرشور و انرژی هسند اغلب از این نوع طرح استقبال میکنند . دخترانی در سنین 20 تا 55 سال میتوانند از این نوع دستبند استفاده کنند . خانم هایی که میخواهند یک دستبند نیمه اسپرت داشته و به صورت روزانه از دستبند های نقره استفاده کنند میتوانند این دستبند را در موارد مصرفی خود قرار دهند. وزن این دستبند زنانه 21.1 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیتی نیز برای خانم ها ایجاد نمیکند.

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118
۳,۵۱۹,۷۵۰ تومان

نیم ست نقره زنانه طرح جواهر کد N118، طرح یاقوت که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و انگشتر میباشد. نگین های این نیم ست اتمی و طرح یاقوت است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین طرح یاقوت در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

گردنبند سواروسکی طرح قلب آبی کد G048
۱,۹۴۳,۵۴۱ تومان

گردنبند سواروسکی طرح قلب آبی کد G048 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده که دو گل تقره ای زیبا به همراه یک نگین قلبی آبی رنگ در زیر آن قرار دارد و روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این گردنبند را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز بده و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. . این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 5.6 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 18 تا 45 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094
۲,۰۴۲,۸۸۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل تنیس کد D094، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، دستبند تنیس می‌گویند. این دستبندها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
گردنبند سواروسکی جغد چشم آبی کد G057
ناموجود

گردنبند سواروسکی جغد چشم آبی کد G057 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده به شکل جغد است  یک جغد ساخته شده از نقره با چشمانی آبی از نگین مخصوص سواروسکی که بر روی بدنه نقره ای سوار شده روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این گردنبند را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 6.5 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.