زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه

ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • مدل: کارتیه
  • ساخت کشور: ترکیه
  • وزن: 17 گرم
معرفی اجمالی محصول

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه کد G035،  با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. این زنجیر نقره بسیار زیبا  که مدل کارتیه ( از معروف ترین برند های تولید زیورآلات در دنیا ) میباشد دارای بافت های ریز و تو در تو بوده و یکپارچگی این زنجیر باعث شده تا طرفداران سرسختی داشته باشد. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار بوده و هم آقایان و هم بانوان میتوانند از این زنجیر زیبا استفاده کنند. طراحی این زنجیر برای جوانان مناسب تر است .و به راحتی میتوانند با لباس های اسپرت خود این زنجیر را ست کنند.  وزن این محصول  17 گرم است .

توضیحات

زنجیر نقره مردانه ترکیه ای مدل کارتیه مدل کارتیه کد G035 ، با عیار 925 ساخت کشور ترکیه میباشد. این زنجیر نقره بسیار زیبا  که مدل کارتیه ( از معروف ترین برند های تولید زیورآلات در دنیا ) میباشد دارای بافت های ریز و تو در تو بوده و یکپارچگی این زنجیر باعث شده تا طرفداران سرسختی داشته باشد. این محصول ترکیه ای با طرحی خاص وجذاب بسیار پرطرفدار بوده و هم آقایان و هم بانوان میتوانند از این زنجیر زیبا استفاده کنند. طراحی این زنجیر برای جوانان مناسب تر است .و به راحتی میتوانند با لباس های اسپرت خود این زنجیر را ست کنند.  وزن این محصول  17 گرم است .

 

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

زنجیر نقره مردانه , مدل کارتیه , نقره استرلینگ , نقره 925 , نقره خارجی , نقره عیار 925, نقره خرید , نقره فروش , نقره خاص , نقره لوکس , نقره ترکیه

زنجیر نقره مردانه مدل کارتیه در لمیا

مشخصات:

نقره: عیار ٩٢۵ ترکیه ای

وزن: 17 گرم

رنگ ثابت

بدون حساسیت

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

از 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا
  • استحکام بالا
  • نقره ترکیه ای
طراحی 89/100
کیفیت ساخت 93/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

جنس نقره
عیار 925
مناسب برای آقایان / خانم ها
نوع _ گردنبند زنجیر
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093
ناموجود

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کدN093 ، کلاسیک نگین طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. این نیم ست برای خانم های در گروه سنی 30 تا 55 سال مناسب است.

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG101
۵,۰۹۳,۱۹۰ تومان

زنجیر نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل کدG101، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر  پرطرفدارو کلاسیک اما به روز، طرح کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه ( در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعت نقره زنانه طرح خوشه کد S016
۵,۴۲۵,۷۶۷ تومان

ساعت نقره زنانه طرح کارتیه کد S016،  ساعتی با برند رویال کرون و نقره عیار 925 که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت خوشه گندم است و با نگین مارکیز و فلاور تزئین شده است و قسمت های نقره ای با روکش طلا سفید پوشش داده شده است. این ساعت زیبا دارای یکسال گارانتی موتور بوده و اگر در حالت عادی مشکلی برای موتور آن ایجاد شود با گارانتی موتور این محصول میتواند در تعویض موتور اقدام نمایید. اگر یک ساعت زیبا از جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه شیک میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098
۲,۷۳۳,۱۲۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه نگین دار کد D098، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل کارتیه نگین دار است.  مدل کارتیه از زنجیرهای ساده، شیک و یک نواختی  که کنار هم قرار گرفته اند تشکیل می‌شوند. این دستبند ها دارای قفل‌های محکمی هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

انگشتر نقره مدل راتانا روکش رزگلد کد A056
۱,۳۷۰,۸۸۰ تومان

انگشتر نقره مدل راتانا کد A056، انگشتری زنانه با عیار 925 ساخت کشور تایلند میباشد. این انگشتر زیبا یا نگین پرنس رنگی مزین شده و روکشی رزگلد روی آن کشیده شده که در دست بسیار زیبا جلوه میکند. طراحی این انگشتر زیبا و خاص است و به صورت یک رکاب مشبک که طرح های دایره ای شکل روی آن تعبیه شده و با نگین های رنگی پرنس و روکش طلا زرد مزین شده است که جلوه بصری زیبایی دارد. این انگشتر زنانه ، به علت طراحی زیبایی که دارد ، طرفداران زیادی دارد. کیفیت رکاب این انگشتر نیز بالاست و از نکات مثبت این محصول میباشد. این محصول در رنگ نقره ای و رز گلد ساخته شده است.

انگشتر نقره مدل راتانا دارای وزن 5.6 گرم است که وزنی سبک محسوب میشود و برای استفاده روزانه مناسب است . البته باید به این نکته اشاره کرد که زیورآلاتی که دارای روکش رزگلد میباشد از دوام رنگ پایینی برخوردار هستند و پس از چند ماه استفاده ، رنگ رزگلد خود را از دست میدهند و احتیاج به آبکاری مجدد خواهند داشت. دختران و خانم های بین 20 تا 50 سال برای استفاده از این انگشتر مناسب هستند و با توجه به طراحی روز و شیک آن جوانان بیشتر از این انگشتر استقبال کرده اند.

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو کدN024
۴,۶۶۷,۲۱۱ تومان

نیم ست طرح جواهر مدل 3خط نگین میکرو روکش طلاسفید که عیار نقره آن 925 میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و یک جفت گوشواره است. طراحی این نیم ست جواهر به صورت بندهای 3خطی است که در هم فرو رفته و در انتها به مانند زبان آویزی را ایجاد میکند. نگین روی این طرح از نوع میکرو است و محصول با روکش طلا سفید مزین شده است. همچنین نوع گوشواره های این نیم ست 3 خط و به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. نیم ست طرح جواهر مدل 3خط برای افرادی با صورت بیضی، گردنی کشیده و اندامی متوسط و نرمال دارند مناسب تر است. همچنین گروه سنی زنان جوان تا میانسال نیز مخاطبین این طراحی میباشند.  قیمت این نیم ست نیز مناسب است و از آن به عنوان سرویس نقره برای هدیه نیز استفاده میشود.