ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009

ساعت نقره زنانه

قیمت: ۸,۳۵۵,۶۸۲ تومان

موجودی: 5 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • موتور : ژاپن
  • برند: ANV
  • گارانتی: یکسال
  • روکش: طلاسفید
  • وزن: 42.4 گرم
معرفی اجمالی محصول

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009 با عیار 925 تایلندی و موتور ANV ژاپن که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست دارای صفحه ای گرد و زیبا است کخ با نگین مارکیز  و میکرو تزیین شده و  دارای موتور ژاپنی از برند معروف ANV است. این کالا همانند سایر ساعت های این مجموعه دارای یک سال گارانتی میباشد.

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است .

توضیحات

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری کد S009 با عیار 925 تایلندی و موتور ANV ژاپن که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست دارای صفحه ای گرد و زیبا است که با نگین مارکیز  و میکرو تزیین شده و  دارای موتور ژاپنی از برند معروف ANV است. این کالا همانند سایر ساعت های این مجموعه دارای یک سال گارانتی میباشد.

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری برای خانم های جوان تا میانسال مناسب است .

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

نقره , هیکاری , ANV ژاپن , مارکیز , گارانتی

ساعت نقره زنانه مدل هیکاری در لمیا

مشخصات  :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

نگین مارکیز و میکرو

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و خوش دست

موتور ژاپن،برند ANV

دارای یک سال گارانتی

وزن: 42.4 گرم

رنگ ثابت

بدون حساسیت

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای یکسال گارانتی میباشد

همچنین

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی ظریف و زیبا
  • یکسال گارانتی
  • روکش طلا سفید
  • موتور ژاپنی
طراحی 92/100
کیفیت ساخت 93/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

وزن 0.424 کیلوگرم
جنس نقره
عیار 925
روکش طلا سفید
گارانتی ا سال ضمانت موتور
نگین مارکیز, میکرو
برند ANV
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کدD070
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کدD070 ، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایرانی و به صورت سوپر لوکس سفارشی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های میکرو سیتینگ اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. این دستبند برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های تپلی دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان قابلیت بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 21.4  گرم است.

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی کدD041
۲,۶۸۶,۱۳۵ تومان

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت کارتیه ژاپنی با 8 تراش طراحی شده 12.6 گرم وزن دارد. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۳۹۰,۵۶۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی3 بعدی 4mil کدG106
۴,۲۳۲,۶۹۶ تومان

زنجیر نقره ایتالیایی مدل ونیزی3 بعدی 4mil کدG106، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر زیبا، طرح ونیزی 3 بعدی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. زنجیر ونیزی 3 بعدی یک زنجیر نسبتا ظریف است که به تنهایی یا همراه با پلاک قابل استفاده است. این زنجیر ساخت ایتالیا و از نقره عیار 925 ساخته شده و در اوج سادگی بسیار زیباست.

این زنجیر برای آقایانی که به زنجیر های ساده و شیک علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به تنهایی و یا به همراه یک پلاک و به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره ایتالیا مدل ونیزی3 بعدی  برای آقایان در رده سنی 20 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 4 میلی متر، سایز آن 55 سانتی متر و وزن آن 24.27 گرم است.

ناموجود
حلقه ست نقره مدل آندیا کد HS07
ناموجود

حلقه ست نقره مدل آندیا کد HS07 با عیار 925 تایلندی ساخته شده است. بسیار زیبا و چشم نواز است . این محصول تایلندی با طراحی زیبا مناسب برای زوج های جوان طراحی شده و کیفیت مناسب نیز دارد . قسمت رویی حلقه ست نقره آندیا دارای طول بیشتری است و با نگین های میکرو تزئئین شده و کل کار با روکش طلا سفید زیبایی بیشتری را گرفته است. این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 6.8 گرم است.

زوج های جوانی که قصد خرید یک حلقه ست زیبا با قیمت مناسب را دارند میتوانند حلقه ست آندیا را انتخاب کنند.

ناموجود
انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065
ناموجود

انگشتر نقره مدل ژربرا کد A065 با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر زیبا بسیار زیبا و چشم نواز است . طراحی این انگشتر زنانه به صورت دور نگین است . نگین های اتمی اتریشی، به همراه روکش طلا سفید بر روی نقره این محصول را تشکیل داده است .  این محصول بدون حساسیت و دارای رنگ ثابت میباشد و وزن این محصول 4.2 گرم است. اگر قصد خرید یک انگشتر برای استفاده در مهمانی ها و یا استفاده روزمه را دارید و یک انگشتر زیبا و خاص میخواهید انگشتر ژربرا گزینه خوبی است. این انگشتر برای خانم های در رده سنی 30 تا 50 سال مناسب میباشد