ساعت نقره زنانه مدل جازمین کد S008

ساعت نقره زنانه

قیمت: ۸,۸۳۳,۱۵۰ تومان

موجودی: 5 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • ساخت کشور: تایلند
  • موتور : ژاپن
  • برند: ANV
  • گارانتی: یکسال
  • روکش: طلا سفید
  • وزن: 43 گرم
معرفی اجمالی محصول

ساعت نقره زنانه مدل جازمین کد S008

ساعت نقره زنانه مدل جازمین کد S008 با عیار 925 تایلندی و موتور ANV ژاپن که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز  و میکرو تزئین شده و  دارای موتور ژاپنی از برند معروف ANV است. لازم به ذکر است این کالا همراه یک سال گارانتی عرضه میشود.

ساعت نقره زنانه مدل جازمین برای خانم های جوان از 25 تا 45 مناسب است .

توضیحات

ساعت نقره زنانه مدل جازمین کد S008 با عیار 925 تایلندی و موتور ANV ژاپن که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. روکش طلا سفید روی این ساعت جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری ازطرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این ساعت ظریف وخوش دست با نگین مارکیز  و میکرو تزئین شده و  دارای موتور ژاپنی از برند معروف ANV است. لازم به ذکر است این کالا همراه یک سال گارانتی عرضه میشود.

ساعت نقره زنانه مدل جازمین برای خانم های جوان از 25 تا 45 مناسب است .

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

موتور ANV , ساعت نقره

 

 

ساعت نقره زنانه مدل جازمین در لمیا

مشخصات  :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

نگین مارکیز و میکرو

روکش طلا سفید

بسیار زیبا و خوش دست

موتور ژاپن،برند ANV

دارای یک سال گارانتی

وزن: 43 گرم

رنگ ثابت

بدون حساسیت

 

 

این محصول دارای یکسال گارانتی میباشد

همچنین

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

این محصول دارای یکسال گارانتی میباشد

همچنین

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی ظریف و زیبا
  • نگین مارکیز میکرو
  • یکسال گارانتی
  • روکش طلا سفید
  • موتور ژاپنی
نقاط ضعف
طراحی 88/100
کیفیت ساخت 92/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 80/100

توضیحات تکمیلی

وزن 0.43 کیلوگرم
جنس نقره
عیار 925
گارانتی ا سال ضمانت موتور
روکش طلا سفید
برند ANV
نگین مارکیز, میکرو
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سرویس نقره زنانه مدل سویل کد ST011
۹,۳۵۷,۵۰۰ تومان

سرویس نقره زنانه مدل سویل کد ST011 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس سویل ، شامل یک گردنبند طرح خوشه گندم،به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار خاص ، زیبا و به روز بوده است و به عنوان سرویس عروس خریداری شده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی تزئین شده است. گردنبند این سرویس نقره ترکیه ای به سبک خوشه گندم است. سرویس نقره ترکیه ای مدل سویل با طراحی خاصی که دارد میتواند انتخاب مناسبی به عنوان سرویس عروس نیز باشد. همچنین از این سرویس میتوانید به عنوان یک سرویس شیک و مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کرده و بدرخشید، از جواهراتی خاص و زیبا استفاده کنید و حس متفاوتی داشته باشید. این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 30 تا 50 سال مناسب است . این سرویس وزن 45.78 گرمی دارد.

دستبند نقره ترکیه مدل بیزمارک کدD091
۴,۷۵۲,۰۰۰ تومان

دستبند نقره ترکیه مدل بیزمارک کدD091، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ای ساخته شده است. این دستبند زیبا، مدل بیزمارک و طرح سیاه قلم است. دستبند بیزمارک ساخت ترکیه از انواع طرح های کلاسیک و محبوب می باشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند بیزمارک برای آقایان از 18 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند خاص داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 7 میلی متر، سایز آن فری سایز بوده و وزن آن 28.68 گرم است.

دستبند نقره زنانه مدل پائولا  کد D063
۱,۵۸۴,۰۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل پائولا  کد D063، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده که بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند پائولا بسیار زیبا و عام پسند میباشد. طراحی این محصول دارای ساختاری یکنواخت از فرم های قلب است که با زنجیری کوچک به هم متصل شده اند.  این دستبند نقره زنانه با نگین های اتریشی و روکش طلا سفید تزئین شده است . دختران و زنان جوان در انتخا این دستبند اولویت بایشتری دارند و با توجه به وزن کم آن برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی است. زنان در سنین 15 تا 45 سال میتوانند از این نوع دستبند استفاده کنند . اگر میخواهید برای دختران خود هدیه ای مناسب در نظر بگیرید این دستبند میتواند یکی از گزینه های خوب باشد که مورد پسند دختران شما باشد. وزن این دستبند زنانه 5.9  گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیتی نیز برای خانم ها ایجاد نمیکند.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید کدG011
ناموجود

گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با روکش طلاسفید که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی میباشد.  آبی، رنگ قالب این محصول است. گردنبند نقره مدل چشم نظر آبی با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب به نظر می‌رسد.

گردنبند سواروسکی قلب آبی کد G080
۱,۵۵۲,۴۸۵ تومان

گردنبند سواروسکی قلب آبی کد G080، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا به شکل قلب است . یک قلب نقره ای که در قسمت میانی آن نگین آبی رنگی مخصوص سواروسکی قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 5.5 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074
۳,۰۶۲,۴۰۰ تومان

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند جورجو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک لنگر کشتی که در ایران بیشتر به اسم دیپلمات شناخته می‌شود طراحی شده که دانه های آن به سبک لنگر کشتی درون هم رفته و زنجیر را تشکیل میدهند . روی این دستبند ایتالیایی روکشی از طلا سفید کشیده شده تا استحکام و زیبایی بیشتری را به آن منتقل کند. زنجیر های مدل دیپلمات از انواع طرح های کلاسیک و شناخته شده و تقریبا پر طرفدار میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند جورجو  برای آقایان از 24 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 14.5 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.