سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003

سرویس نقره زنانه مدل بوکا

قیمت: ۸,۲۹۹,۲۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • کیفیت ساخت: خوب
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • روکش: طلا سفید
  • نگین: میکروسیتینگ
  • وزن: 41.6 گرم
معرفی اجمالی محصول

سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003

سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس بوکا (bocca) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده به طوری که از این طرح در ساخت زیورآلات طلا نیز بارها استفاده شده است. این محصول نیز با روکشی از طلای سفید و نگين های میکروسیتینگ مزین شده است. سرویس نقره مدل بوکا با این طراحی که دارد برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس (دقیقا مشابه طلا) به حدی است که میتواند به عنوان هدیه ای مناسب در مراسم های عروسی نیز استفاده شود.

 

توضیحات

سرویس نقره زنانه مدل بوکا کدST003 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس بوکا (bocca) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده به طوری که از این طرح در ساخت زیورآلات طلا نیز بارها استفاده شده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های میکروسیتینگ مزین شده است. سرویس نقره مدل بوکا با این طراحی که دارد برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.
این سرویس برای زنان گروه سنی 30 تا 50 سال مناسب تر است .

زیبایی و شکلیل بودن این سرویس (دقیقا مشابه طلا) به حدی است که میتواند به عنوان هدیه ای مناسب در مراسم های عروسی نیز استفاده شود.

 

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

طلا سفید , سرویس نقره bocca

 

سرویس نقره زنانه مدل بوکا در لمیا

مشخصات:

شامل :گردنبند، دستبند و گوشواره

نقره عیار ٩٢۵

حالت گوشواره : میخی

روکش طلاسفید

نگین میکروسیتینگ

وزن : 41.6 گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا
  • کیفیت ساخت خوب
  • قیمت مناسب
نقاط ضعف
  • نداشتن انگشتر
ظراحی 96/100
کیفیت ساخت 95/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 96/100

توضیحات تکمیلی

وزن 0.416 کیلوگرم
جنس نقره
عیار 925
مناسب برای خانم ها
روکش طلا سفید
نوع _ ست ست
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره مردانه ترکیه کدD092
۳,۶۳۵,۷۷۸ تومان

دستبند نقره مردانه ترکیه کدD092، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ساخته شده است. این دستبند زیبا در اوج سادگی بسیار زیباست. این دستبند برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند زیبا داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 7 میلی متر، سایز آن فری سایز بوده و وزن آن 22.35 گرم است.

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074
۳,۰۹۱,۱۸۷ تومان

دستبند نقره مدل جورجو طرح دیپلمات کد D074، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند جورجو بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. این محصول به سبک لنگر کشتی که در ایران بیشتر به اسم دیپلمات شناخته می‌شود طراحی شده که دانه های آن به سبک لنگر کشتی درون هم رفته و زنجیر را تشکیل میدهند . روی این دستبند ایتالیایی روکشی از طلا سفید کشیده شده تا استحکام و زیبایی بیشتری را به آن منتقل کند. زنجیر های مدل دیپلمات از انواع طرح های کلاسیک و شناخته شده و تقریبا پر طرفدار میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند جورجو  برای آقایان از 24 تا 55 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند اسپرت داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. وزن این دستبند مردانه 14.5 گرم است. رنگ آن ثابت بوده و حساسیت ندارد.

ناموجود
انگشتر نقره مردانه مدل میلان  کد: A001
ناموجود

عیار این محصول 925 ترکیه میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای افرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

انگشتر نقره کلاسیک مدل سلیمان کد A029
۲,۵۳۰,۵۷۵ تومان

انگشتر نقره کلاسیک مدل سلیمان که عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. این انگشتر زیبا و نیمه اسپرت که در به صورت کلاسیک طراجی شده میتواند برای بسیاری از علاقه مندان به انگشتر های کلاسیک و اسپرت جذاب باشد . این انگشتر  با این طراحی جوانان و مردان 20 تا 35 سال مناسب است قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

 نیم ست نقره زنانه مدل آتنه کد N080
۴,۵۱۲,۵۰۰ تومان

 نیم ست نقره زنانه مدل آتنه کد N080، که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم ست سنگ فیروزه اصل تیشابور و دارای رنگ و طرح یکدست میباشد. طراحی این محصول یه صورت نیمه کلاسیک با نگین فیروزه نیشابور میباشد که بر روی نقره های کار شده تعبیه شده است. طرح گوشواره های این نیم ست به صورت آویز قطره میباشد. زنجیر این نیم ست تایلندی میباشد . این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال که علاقه به نیم ست های فیروزه هستند مناسب میباشد. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد. وزن این نیم ست 16.1 گرم و وزن زنجیر آن 5.3 گرم است و برای خانم های 30 تا 60 سال مناسب است.

ناموجود
گردنبند نقره مدل چشم نظر ریز نقش کدG005
ناموجود

که عیار آن 925 میباشد محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند و پلاک است. این محصول نیز با روکش طلای سفیدی مزین شده است. نگین بر روی آن نیز بارفَتَن اتریشی است . طراحی این گردنبند، چشم نظر آبی میباشد.  آبی، رنگ قالب آن است. این محصول با این طراحی مورد توجه افرادی است که به انرژی های اطراف خیلی اهمیت داده و خواهان دفع انرژی های منفی حول خود هستند. قیمت آن نیز مناسب است.