مدال نقره سیاه قلم مدل اشک کد G033 

مدال نقره سیاه قلم مدل اشک

ناموجود

قیمت: ۲,۰۸۱,۳۲۴ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: سیاه قلم
  • نگین : عقیق و مارکازیت
معرفی اجمالی محصول

مدال نقره سیاه قلم مدل اشک کد G033 

مدال نقره سیاه قلم مدل اشک کد G033  با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و شکیل است.  طراحی این گردنبند به صورت سنتی بوده و نگین عقیق سبز وسط آن با با نگین های مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی سنتی ای که دارد میتواند نظر ها را سمت خود جلب کند. طراحی سیاه قلم  که این محصول دارد بر زیبایی آن افزوده است. این مدال با یک زنجیر تایلندی همراه است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

این محصول برای زنان جوان تا میانسال مناسب است و میتواند هدیه ای مناسب برای عزیزان باشد.

توضیحات

مدال نقره سیاه قلم مدل اشک کد G033  با عیار 925 ساخته شده و بسیار زیبا و شکیل است.  طراحی این گردنبند به صورت سنتی بوده و نگین عقیق سبز وسط آن با با نگین های مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی سنتی ای که دارد میتواند نظر ها را سمت خود جلب کند. طراحی سیاه قلم  که این محصول دارد بر زیبایی آن افزوده است. این مدال با یک زنجیر تایلندی همراه است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

این محصول برای زنان جوان تا میانسال مناسب است و میتواند هدیه ای مناسب برای عزیزان باشد.

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

مدال نقره , طراحی سنتی

 

مدال نقره سیاه قلم مدل اشک کد G033  در لمیا

مشخصات:

عیار نقره : ٩٢۵ تایلندی

طرح سنتی اشک سیاه قلم

نگین : عقیق سبز و مارکازیت

وزن مدال : 7.6 گرم

وزن زنجیر : 2.5 گرم

 

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی سنتی
  • عقیق سبز
  • روکش سیاه قلم
طراحی 90/100
کیفیت ساخت 87/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 92/100

توضیحات تکمیلی

وزن 0.101 کیلوگرم
جنس نقره
عیار 925
روکش سیاه قلم
نگین دارد
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۱۴,۴۴۴ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021
۱,۱۶۸,۵۹۸ تومان

گوشواره نقره مدل بیضی کد E021، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره بیضی شکل است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

ناموجود
سرویس نقره مدل پروین طرح تراش کد ST017
ناموجود

سرویس نقره مدل پروین کدST017 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس پروین ساخت طراحان خوب ایرانی است که شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت آویز دار میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا تراش بوده و نیمه سنتی است و برگرفته از طرح های اسلیمی ایرانی استکه ریشه در فرهنگ و هنر ایران دارد.  این محصول نیز با روکشی از طلا سفید  مزین شده است. سرویس نقره مدل پروین با طراحی نیمه سنتی خود برای اغلب فرم های صورت (دایره ، بیضی ) و هر فرمی از بدن مناسب است و خانم هایی که اندامی لاغر و یا تپل دارند نیز در این استفاده از این سرویس سخت نگیرند. طراحی این سرویس برای هر فرمی از بدن مناسب است.
این سرویس برای زنان گروه سنی 25 تا 55 سال مناسب است .

از این سرویس زیبا و شکیل میتوان به عنوان سرویس عروس نیز استفاده کرد. وزن این سرویس 31.3گرم است

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129
۳,۴۳۷,۰۴۳ تومان

ست زنجیر و دستبند نقره ایتالیا مدل کارتیه دوبل 5mil کد N129، با عیار 925 نقره ایتالیا ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این طرح پرطرفدار و کلاسیک اما به روز، کارتیه دوبل است که بسیار زیبا و چشم نواز است. در مدل کورب یا کارتیه (در ایران به نام کارتیه شناخته میشود) دانه های زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. این زنجیر دارای دانه های هم اندازه بوده که به یکدیگر قلاب شده اند و با قرار گرفتن زنجیر بر روی سطحی صاف، زنجیر مذکور حالتی مسطح خواهد داشت و برای ساخت زیورآلات با طراحی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044
۱,۹۵۲,۹۵۱ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044 طرح سنتی که انگشتر زنانه با طراحی سنتی مارکازیت است. این انگشتر نقره که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده که دارای رکابی کار شده و زیبا به سبک های سنتی میباشد. بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل دنیز یک انگشتر زیبای زنانه میباشد که خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا مجلسی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای خانم های جوان تا میانسال از 35 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح مارکازیت آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید. وزن این انگشتر 7.7 گرم است.

ناموجود
دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کدD070
ناموجود

دستبند نقره زنانه مدل کارتیه کدD070 ، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایرانی و به صورت سوپر لوکس سفارشی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا و ساده با نگین های میکرو سیتینگ اتریشی مزین شده و روکشی از طلا سفید را بر روی خود دارد. این محصول به سبک کارتیه طراحی شده که دانه های آن حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل میدهند. زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. این دستبند برای خانم ها از 25 تا 55 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های تپلی دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با فرم بدنشان قابلیت بیشتری دارند.  وزن این دستبند زنانه 21.4  گرم است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد کدN022
ناموجود

نیم ست نقره مدل سنتی ویکتوریا با نگین یاقوت و زمرد که عیار آن 925 ترکیه ای میباشد. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی میباشد. و نگین های سنگ های یاقوت و زمرد  روی آن کار شده است. این محصول با این طراحی برای اقرادی که به جواهرات سنتی و زیبا ، نا متقارن و خاص توجه دارند و همچنین برای افاردی با صورت کشیده، گرد و بیضی شکل مناسب است و فاکتور قد ، سن و  نوع فیزیک بدن در انتخاب این نوع نیم ست اهمیت چندانی ندارد. . زنجیر این محصول سنتی تایلندی است.

ناموجود
نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم کدN020
ناموجود

نیم ست نقره طرح سنتی مارکازیت سیاه قلم که با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک به همراه دو گوشواره است. طراحی این نیم ست به صورت سنتی و با مارکازیت سیاه قلم میباشد که طرفدان خاص خود را دارد. نیم ست این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. قیمت این نیم ست در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل گلسا  کد :D017
۵,۸۶۵,۶۰۰ تومان

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل گلسا ، با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترین هدیه برای مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .