دستبند نگین فیروزه مدل فلاور کد : D035

دستبند نگين فیروزه مدل فلاور

ناموجود

قیمت: ۲,۰۲۲,۶۵۳ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: طلاسفید
  • وزن: 8/4 گرم

توضیحات

دستبند نگین فیروزه مدل فلاور کد : D035

با عیار 925 تایلندی که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای بارفَتَن فیروزه اتریشی مزین شده است دستبند نگین فیروزه مدل فلاور بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است. همچنین این دستبند از قفل کراواتی برخوردار بوده که مشکل سایز بندی را تاحدود زیادی حل کرده است.

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبند نگین فیروزه مدل فلاور

 

 

دستبند نقره رزگلد مدل فلاور  در لمیا

مشخصات  :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش طلاسفید

بسیار زیبا و خوش دست

نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه)

وزن: 8/4 گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی زیبا وظریف
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • قفل کراواتی
طراحی 70/100
کیفیت ساخت 73/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 77/100

توضیحات تکمیلی

آویز ندارد
جنس نقره
روکش طلا سفید
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N136
۶,۵۹۶,۸۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل تنیس کد N136، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار و ساخت کشور چین و در مدل تنیسی است.  به تمامی گردنبند ها و دستبند هایی که از یک تک‌ردیف الماس یا شبه الماس و یا دیگر سنگ‌های گرانبها که به صورت نواری در کنار هم چیده شده‌اند، مدل تنیس می‌گویند. این مدل ها در حال حاضر دارای قفل‌های محکم هستند تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود.

ناموجود
گردنبند سواروسکی پروانه آبی کد G053
ناموجود

گردنبند سواروسکی پروانه آبی کد G053 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند زیبا و مدرن بوده به شکل پروانه است. چهار قطره اشک با نگین های آبی که بر روی بدنه پروانه ای از جنس نقره سوار شده است و روکشی از طلا سفید قسمت های نقره این گردنبند را فرا گرفته است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  برند این گردنبند از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی هایی را داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات پرفروش این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 تایلندی ساخته شده و وزن آن 4.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 18 تا 45 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به دنبال خرید جواهرات برند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این گردنبند میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کلاسیک کد: N035
۴,۸۹۴,۴۰۰ تومان

نیم ست نقره زنانه مدل جواهر کلاسیک نگین طرح یاقوت سرخ که با عیار 925 ساخته شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند و پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر زیبا میباشد. نگین های این نیم طرح یاقوت سرخ است. طراحی این محصول یه صورت جواهر کلاسیک با نگین یاقوت سرخ در مرکز و اطراف آن نگین های اتمی است و با روکشی از طلا سفید مزین شده است. زنجیر ایتالیایی این نیم ست یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. این نیم ست از محصولات زیبایی میباشد که برای بسیاری از خانم های جوان و میان سال مناسب بوده و اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این نیم ست میتواند گزینه خوبی باشد.

انگشتر نقره زنانه مدل کهکشان کد A035
۲,۱۵۸,۱۴۱ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل کهکشان کد A035 با نگین سنگ آماتیس که عیار آن 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این انگشتر به صورت رکابی حکاکی شده به همراه تک نگینی زیبا و درشت بر روی آن است. . رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. نگین این انگشتر سنگ آماتیس میباشد که با رنگی جادویی جلوه زیبایی بصری را ایجاد کرده است و طراحی انگشتر را خاص تر جلوه میده. این محصول با این طراحی برای خانم هایی که علاوه بر زیبایی انگشتر به خواص سنگ و نگین انگشتر نیز علاقه مند بوده و اهمیت میدهند، مناسب است. لازم به ذکر است سنگ آمیتیس برای درمان سردردهای میگرنی کاربرد دارد.  وزن این انگشتر 6.9 گرم بوده و با توجه به سنگ آمیتیس که دارد ، قیمت آن مناسب است.

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 8mil کدD088
۲,۷۲۴,۸۹۶ تومان

دستبند نقره ایتالیا کارتیه دوبل 5mil کدD088، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است. طراحی دستبند کارتیه دوبل بسیار زیبا بوده و تلفیقی از سادگی و قدرت میباشد. طراحی این محصول دوبل است.  زنجیر های مدل کارتیه از انواع طرح های کلاسیک و بسیار پر فروش میباشد که بسیاری از نسل ها از این نوع طراحی در انتخاب نوع دستبند و زنجیر خود استفاده کرده اند. دستبند کارتیه دوبل برای آقایان از 25 تا 60 سال مناسب است.

دستبند نقره مردانه ترکیه کدD092
۳,۶۳۵,۷۷۸ تومان

دستبند نقره مردانه ترکیه کدD092، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ترکیه ساخته شده است. این دستبند زیبا در اوج سادگی بسیار زیباست. این دستبند برای آقایان از 20 تا 60 سال مناسب است. آقایانی که میخواهند یک دستبند زیبا داشته و به صورت روزمره از آن استفاده کنند میتوانند به دنبال این دستبند باشند. ضخامت این دستبند حدود 7 میلی متر، سایز آن فری سایز بوده و وزن آن 22.35 گرم است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره زنانه رزگلد مدل فلاور  کد :D002
۲,۱۷۱,۳۷۶ تومان

دستبند نقره زنانه رزگلد مدل فلاور، یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

ناموجود
دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) و ساده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

ناموجود
دستبند نقره مدل بینهایت نگین بارفَتَن فیروزه کدD021
ناموجود

دستبند نقره طرح پروانه نگین بارفَتَن فیروزه روکش طلا سفید دستبند زیبایی است که یا نگین بارفَتَن اتریشی فیروزه و روکش طلا سفید مزین شده و در دست زیبا است. آویز طرح پروانه آن که با نگین بارفَتَن فیروزه پوشیده شده و به همراه روکش طلای سفیدی که بر روی نقره این محصول کار شده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند برای دختران جوان پیشنهاد میشود.این دستبند ساده اما شیک برای افرادی که قصد هدیه به عزیزان خود را دارند نیز انتخاب خوبی است.

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور کدD015
۲,۴۰۳,۳۸۶ تومان

دستبند نقره زنانه نگین فیروزه مدل فلاور با عیار 925 تایلندی که با روکش طلاسفید و نگین بسیار زیبای بارفَتَن فیروزه اتریشی مزین شده است این محصول بسیار زیبا وچشم نواز می باشد . این دستبند به دلیل طراحی زیبا ونگین های به کاربرده شده طرفداران زیادی راه مجذوب خود کرده است.این محصول مناسب بانوان در رده سنی جوان تا میانسال است.