دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001

دستبند نقره رزگلد مدل دیبا 

ناموجود

قیمت: ۱,۸۲۸,۰۷۰ تومان

موجودی: ناموجود

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: رزگلد
  • وزن: 6/8 گرم
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگين بارفَتَن اتريشي(فيروزه) و ساده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

توضیحات

دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  کد : D001

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) و ساده جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان و نوجوان مناسب تر میباشد.همچنین مدل کراواتی قفل این دستبند باعث شده تا مشکل سایزبندی تاحدود زیادی حل شود.

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

دستبند نقره رزگلد مدل دیبا

 

 

دستبند نقره رزگلد مدل دیبا  در لمیا

مشخصات  :

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

روکش رزگلد

بسیار زیبا و خوش دست

نگین بارفَتَن اتریشی(فیروزه) و ساده

وزن: ۶/٨ گرم

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

نقاط قوت
  • طراحی بسیار زیبا و ظریف
  • نگین اتریشی
  • نقره باعیار 925 تایلندی
  • قفل کراواتی
نقاط ضعف
  • از بین رفتن روکش رزگلد و نمایان شدن رنگ خود نقره بعد از مدت زمان طولانی
طراحی 95/100
کیفیت ساخت 88/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 90/100

توضیحات تکمیلی

آویز ندارد
جنس نقره
روکش رز گلد
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

مدال نقره سیاه قلم مدل زعفران کد G034
۱,۳۷۹,۳۶۵ تومان

مدال نقره سیاه قلم مدل زعفران کد G034 با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است.  طراحی این گردنبند نیمه سنتی بوده و نگین عقیق سرخ وسط آن با با نگین های مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. طراحی این محصول از المان های سنتی بهره گرفته که میتواند برای برخی از افراد قابل توجه باشد. طراحی سیاه قلم  که این محصول دارد بر زیبایی آن افزوده است. این مدال با یک زنجیر تایلندی همراه است. قیمت این محصول در مقابل زیبایی آن مناسب به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود بدهند.

این محصول برای زنان میانسال مناسب است و میتواند هدیه ای مناسب برای عزیزان شما باشد.

گوشواره نقره مدل پروانه کد E010
۱,۲۴۵,۹۹۱ تومان

گوشواره نقره مدل پروانه کد E010 ، با عیار 925 که ساخت کشور چین می باشد. این گوشواره طرح آویز  بلند دارد و زیبا و جذاب به نظر می رسد که میتواند برای هر گروه سنی مناسب باشد. طراحی این گوشواره به شکل پروانه است که روکشی از  طلاسفید بر روی این محصول چینی کشیده شده است. با توجه به طراحی اسپرتی که آویز این گوشواره نقره دارد، دختران جوان تا زنان میانسال میتوانند از این گوشواره استفاده کنند . خانم های رده سنی 20 تا 55 سال برای استفاده از این گوشواره نقره مناسب هستند.

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019
۸,۹۱۷,۵۹۱ تومان

ساعت نقره زنانه طرح ببر کد S019، ساعتی با نقره عیار 925 از ترکیه که بسیار چشم نواز و زیبا وخوش دست میباشد. طراحی این ساعت نقره زنانه به صورت ببر است و با نگین مارکازیت تزئین شده است . اگر یک ساعت زیبا و خاص را برای هدیه مد نظر دارید و جنس نقره میخواهید تهیه کنید انتخاب این ساعت زنانه خاص میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ساعت برای زنان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است.

دستبند نقره زنانه مدل ژاسمین کد D068
۲,۲۳۰,۸۶۹ تومان

دستبند نقره زنانه مدل ژاسمین کد D068، محصول زیبایی که با نقره 925 عیار تایلندی ساخته شده است. این دستبند زیبا و ساده با نگین های بارفتن اتریشی در طرح فلاور ساخته شده است . رنگ این دستبند آبی رنگ بوده و با روکش رز گلد بر روی قسمت های نقره ای آن مزین شده است. از نظر طراحی بسیار زیبا میباشد و سادگی و شیک بودن را با هم دارد. طراحی این محصول به صورت فلاور است که یک طرح کلاسیک و پرفروش است. این دستبند برای خانم ها از 25 تا 50 سال مناسب است. همنچنین خانم هایی که دست های لاغری دارند در استفاده از این نوع دستبند و ست کرن آن با مانتو ، پیراهن و شال آبی رنگ مناسب است. اگر قصد تهیه هدیه به دختر خانم های جوان را دارید این دستبند انتخاب مناسبی است. وزن این دستبند زنانه 8.8 گرم است. حساسیت زا نیست. همچنین قفل این دستبند به صورت آسانسوری بوده و برای سایز کردن در مچ دست با سایز های مختلف مشکلی ندارد.

زنجیر نقره تایلندی مدل بیزمارک قفل سر اژدها 5mil کدG109
۷,۶۵۰,۰۰۰ تومان

زنجیر نقره تایلندی مدل بیزمارک قفل سر اژدها 5mil کدG109، با عیار 925 نقره تایلندی ساخته شده و بسیار زیبا و چشم نواز است . این زنجیر بسیار زیبا و چشم نواز است. گردنبند نقره تایلندی بیزمارک برای آقایانی که به زنجیر های خاص و طرج بافت علاقه مند هستند مناسب است و می توان از آن به صورت روزمره در ورزش، محل کار و یا مهمانی استفاده کرد. زنجیر نقره تایلندی مدل بیزمارک برای آقایان در رده سنی 25 تا 60 سال مناسب است. ضخامت این زنجیر 5 میلی متر، سایز آن 50 سانتی متر و وزن آن 41.62 گرم است. قلاب این گردنبند به شکل سر اژدها است

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112
۳,۱۱۳,۹۴۸ تومان

نیم ست دو قلب سواروسکی کد N112، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی گردنبند این نیم ست زیبا به شکل دو قلب است. یک قلب از کریستال های سواروسکی که در قسمت بالایی آن یه قلب نقره ای قرار دارد و بدنه نقره آن یا روکشی از طلا سفید مزین شده است. همچنین گوشواره های این نیم ست به صورت قلب می باشد. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 9.9 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید ، استفاده از این نیم ست زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029
۱,۸۹۰,۰۴۶ تومان

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی کد:D029

دستبند نقره ریزنقش رزگلد نگین اتریشی با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد  کد:D032
۱,۵۱۸,۲۲۸ تومان

دستبند نقره مدل خورشید آبی روکش رزگلد با نقره عیار 925 ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . آویز این دستبند طرح خورشید و به رنگ آبی میباشد که بر روی روکش رزگلدی که بر روی این محصول کشیده شده هماهنگی زیبایی ایجاد کرده .همچنین مدل قفل این دستبند از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است.

ناموجود
دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت  کد:D027
ناموجود

دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت با عیار 925 و روکش رزگلد ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره طرح فلاور بی نهایت جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.

ناموجود
دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی کد:D028
ناموجود

دستبندنقره ریزنقش نگین اتریشی با عیار 925 و روکش طلا سفید ساخته شده است. بسیار زیبا خوش دست وچشم نواز است . نگین های اتریشی این محصول در رنگهای مجذوب کننده و زیبایی است. همچنین مدل قفل این محصول از نوع کراواتی بوده که مشکل سایز بندی را تاحد زیادی برطرف کرده است .دستبند نقره نگین قفل کرواتی جز پرفروش ترین محصولات این فروشگاه میباشد.