دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون  کد : D019

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون

قیمت: ۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موجودی: 1 عدد در انبار

سنجش
ویژگی های کلیدی
  • عیار: 925
  • روکش: سیاه قلم
  • وزن: 17/5 گرم
  • ساخت: تایلند
معرفی اجمالی محصول

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون  کد : D019

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون، با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین اتمی و ماركازيت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترين هديه براي مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .

توضیحات

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون  کد : D019

با عیار 925 ساخته شده و محصولی زیبا و شکیل است.  طراحی این دستبند به صورت سنتی و با نگین مارکازیت مزین شده است که طرفدان خاص خود را دارد. این محصول به علت طراحی خاص خود میتواند نظر بسیاری از سخت پسندان را جلب کند . طراحی سنتی با روکش سیاه قلم  آن منحصر به فرد است و جلوه بصری بسیار زیبایی را به این جواهرات داده است. این محصول برای افرادی است که میخواهند هدیه ای خاص را به عزیزان خود (بهترین هدیه برای مادرها و مادر بزرگ ها) بدهند مناسب است .

 

به علت فروش محصولات به غیر از سایت قبل از خرید از طریق سایت حتما از موجود بودن محصول
از طریق واتس ا
پ فروشگاه اطلاع حاصل نمایید  

whatsApp_Lamya

 

 

همچنین باید بدانید که:

نقره فلزی زیبا، جذاب و دارای اثرات بسیار خوبی برای سلامتی است. بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد  میکند و بالعکس نقره آرام‌ بخش میباشد . نقره با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بیش از 92 درصد نوری که با آن می تابد را منعکس می کند.نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست ما بسیار تاثیر گزار است . نقره فلزی ضد عفونی کننده است و بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر تر است و باعث از بین بردن بسیاری از میکروب ها ( نزدیک به 650 نوع میکروب) میشود.

 

 

 

دستبند نقره سیاه قلم سنتی مدل افسون در لمیا

مشخصات:

نقره عیار ٩٢۵ تایلندی

طرح سنتی سیاه قلم

نگین مارکازیت

وزن: ١٧/۵گرم

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

 

توسط فروشگاه لمیا

حداکثر 3 روز

 

 

این محصول دارای گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا میباشد.

 

نقاط قوت
  • طراحی خاص
  • نگین مارکازیت
  • نقره باعیار 925 تایلندی
طراحی 67/100
کیفیت ساخت 84/100
ارزش خرید به نسبت قیمت 68/100

توضیحات تکمیلی

آویز ندارد
جنس نقره
روکش سیاه قلم
عیار 925
قفل دارد
مناسب برای خانم ها
نگین دارد
نوع _ دستبند نقره
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ناموجود
انگشتر نقره مردانه مدل میلان  کد: A001
ناموجود

عیار این محصول 925 ترکیه میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. طراحی این محصول منحصر و خاص است. رکاب طراحی شده همراه با نگین به کاربرده شده تلفیق زیبایی را آفریده است. طرح این انگشتر ، کلاسیک بوده و بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با این طراحی برای افرادی که علاقه به انگشتر های نقره کلاسیک دارند مناسب است. قیمت این محصول مناسب به نظر می‌رسد.

گردنبند نقره مدل تابان کد : G009
۱,۸۴۴,۷۶۲ تومان

با روکش طلاسفید که عیار آن 925 تایلندی میباشد گردنبند نقره مدل تابان محصولی زیبا و شکیل است که شامل یک گردنبند ایتالیایی با روکش طلاسفید و آویز مروارید پرورشی است. این محصول نیز با روکش طلای سفید مزین شده است همچنین نگین کارشده روی این محصول میکرو میباشد . این گردنبند با طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و مناسب بانوان در رده سنی جوان و نو جوان میباشد.

سرویس نقره زنانه مدل آموره کدST006
۱۱,۲۹۳,۷۰۲ تومان

سرویس نقره زنانه مدل آموره کدST006 عیار این محصول 925 میباشد و محصولی زیبا و شکیل است. سرویس آموره(amore) شامل یک گردنبند به همراه دو گوشواره و یک دستبند زیبا و شکیل است . نوع گوشواره های این سرویس به صورت میخی بوده و حساسیت زا نیست. طراحی این سرویس بسیار زیبا و به روز بوده است. این محصول نیز با روکشی از طلا سفید و نگین های اتریشی مارکیز و فلاور تزئین شده است. سرویس نقره مدل آموره با طراحی خاصی که دارد میتواند هر فردی را شیفته خود کند و اگر قصد دارید در یک مهمانی با جواهرات خاص و زیبا بدرخشید این سرویس میتواند در کنار زیبایی حس خاص بودن را به شما بدهد. این سرویس زیبا برای زنان گروه سنی 35 تا 50 سال مناسب تر است .

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044
۱,۹۵۲,۹۵۱ تومان

انگشتر نقره زنانه مدل سایا کد A044 طرح سنتی که انگشتر زنانه با طراحی سنتی مارکازیت است. این انگشتر نقره که با عیار 925 ساخته شده بسیاز زیبا و  خوش دست بوده که دارای رکابی کار شده و زیبا به سبک های سنتی میباشد. بر روی رکاب این انگشتر ، یک فیروزه اصل نیشابور که از نوع درجه یک است قرار دارد که بر زیبایی این انگشتر افزوده است  و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. انگشتر نقره مدل دنیز یک انگشتر زیبای زنانه میباشد که خانم ها میتوانند از آن در بصورت روزمره و یا مجلسی بسته به نوع انتخاب خود استفاده کنند . طراحی این محصول برای خانم های جوان تا میانسال از 35 تا 60 سال مناسب است . ترکیب رنگ آبی فیروزه این انگشتر با رکاب طرح مارکازیت آن جلوه بصری زیبایی را به کار داده است و ست کردن لباس ها با این انگشتر کار آسانی است. به طوری که میتوان با یک شال آبی رنگ  و یک مانتو مشکی از این انگشتر استفاده کنید و نگران زیبایی خود نباشید. وزن این انگشتر 7.7 گرم است.

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی کدD041
۲,۶۸۶,۱۳۵ تومان

دستبند نقره مردانه مدل کارتیه ژاپنی محصول زیبایی که با نقره 925 عیار ایتالیایی ساخته شده در عین سادگی بسیار شیک و پر زرق و برق است و میتواند نظرات را به سمت خود جلب کند. این دستبند زیبا که به صورت کارتیه ژاپنی با 8 تراش طراحی شده 12.6 گرم وزن دارد. این محصول اسپرت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزان خود را دارید این دستبند گزینه مناسبی است و ما به شما این دستبند زیبا و شکیل را پیشنهاد میکنیم.

ناموجود
گردنبند سواروسکی قلب بالدار کد G090
ناموجود

گردنبند سواروسکی قلب بالدار کد G090، با عیار 925 ساخته شده و شکیل و زیبا است. طراحی این گردنبند زیبا به شکل یک قلب بالدار است. یک قلب بزرگ از کریستال های سواروسکی که دو بال نقره ای به بدنه آن متصل شده است. همچنین روکشی از طلا سفید بر روی قسمت های نقره ای کشیده شده است. طراحی این محصول کاملا مدرن و بروز است و از طراحی و سبک های خاص سواروسکی میباشد.  سواروسکی از معروفترین و برترین شرکت های طراحی جواهرات کریستال و ساعت میباشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در گالری نقره لمیا برخی از محصولات این برند را برای شما مشتریان عزیز در معرض فروش قرار داده ایم. این محصول با نقره 925 چینی ساخته شده و وزن آن 4.95 گرم است و برای دختران جوان تا زنان میانسال در گروه سنی 15 تا 40 سال مناسب میباشد. اگر از افرادی هستید که به جواهرات طرح کریستال علاقه مند هستید و یا یک جواهر زیبا و خاص را دوست داشته و در مراسم و مهمانی ها استفاده میکنید، استفاده از این گردنبند زنانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شایان ذکر است کریستال های swarovski در نور های مختلف رنگ های مختلفی را به نمایش میگذارد پس اگر با تغییر رنگ در عکس های مختلف مواجه شدید بدین علت است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

ناموجود
دستبند نقره رزگلد مدل تینو  کد :D004
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش رزگلد مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای میکروسیتینگ اتریشی جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. این دستبند یکی از زیباترین دستبندهای این فروشگاه است که برای بانوان در رده سنی جوان تا میانسال مناسب تر میباشد.

ناموجود
دستبند نقره مدل آرا   کد :  D006
ناموجود

یکی از محصول های زیبایی است که با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود با روکش طلای سفید جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین نگین مارکیز در دستبند نقره مدل آرا به کاربرده شده است و یکی از دستبندهای با وزن نسبتا بالا و پرفروش این فروشگاه میباشد.

دستبند نقره زنانه مدل آوین  کد : D005 
۲,۱۶۴,۸۰۰ تومان

دستبند نقره زنانه مدل آوین، یکی از محصول های زیبایی است که با روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح زیبای خود و نگین زیبای فیروزه نیشابور جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. یکی دیگر از نکات مثبت این محصول داشتن زنجیر اضافه است که مشکل سایز بندی را تا حدود زیادی حل کرده است همچنین قیمت مناسب این دستبند از دیگر مزایای آن است.

دستبند نقره مدل شکوفه کدD007
۳,۴۹۹,۲۴۹ تومان

از دستبند های زیبایی است که با  روکش طلا سفید مزین شده و در دست بسیار زیبا جلوه میکند. این محصول با طرح شکوفه های ریز بر روی نقره ای با روکش طلای سفید جلوه زیبایی را به کار داده است که بسیاری از طرفداران طلا را نیز مجذوب خود میکند. همچنین نگین های این دستبند مارکیز به کاربرده شده است و یکی از دستبندهای با وزن نسبتا بالا و پرفروش این فروشگاه میباشد.